Codx Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 15 minuten geleden, Mimisiku zei: Die CDS kaart is niet van mij hoor. Voor testdoeleinden mag ik die even lenen. Hij woont in de straat dus dat is zo gepiept. Ziggo is opgezegd en zal op 23-9-2023 worden afgeschakeld.. Dan heb ik ook niets meer aan de Irdeto kaarten…. Mijn reguliere TV kijken is HD+, ORF en de Engelse FTA….. Doe dit nou niet... je ziggo is maanden terug opgezegd en de apparatuur is ingeleverd. Je hebt aangegeven dat je nog signaal hebt. (lucky you) ziggo gaat jou niet vertellen wanneer ze de kabel komen losdraaien in de straatkast. Je hebt een Irdeto kaartje te leen en een CDS kaart. Je hebt een TVV kaart, geen idee of je dat abo hebt, anders betaal je links of rechtsom nog steeds aan dezelfde club. Jou vrouw kijkt graag naar de NL/BE zenders. Bovendien wat kan dat hele Nagra jou anders schelen... Dus je kunt wel stellig beweren dat het kantelpunt voor jou bereikt was, maar zolang je nog toegang hebt tot producten en deze gebruikt ligt de situatie anders, en het is je gegund hoor. Maar stel dat dit allemaal niet mogelijk was, dan heb jij "gewoon" dat provider boxje van Ziggo of KPN thuis staan want je gaat de vrouw niet zonder beeld zetten. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Mimisiku Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 Ik weet inderdaad niet wanneer ze de kabel lostrekken. Daar heb je gelijk in.. TVV heb ik nog abo op.. Voor mijn vrouw is het niet meer belangrijk die is helaas op 11 augustus aan de gevolgen van kanker overleden, 4 maanden na de diagnose.. Na zo’n verlies merk je dat je zorgen hebt gemaakt om eigenlijk triviale zaken die er qua importantie niet om doen… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 31 augustus 2023 Moderator Geplaatst: 31 augustus 2023 Mijn oprechte deelneming, ik heb zelf moeten ervaren wat je overkomen is. Sterkte in de komende tijd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
D-box Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 @Mimisiku Veel sterkte ook namens mij. Kop hoog houden en hou je taai. ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.
MaartenM Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 Dat is schrikken. Wel heel recent. Mijn welgemeende condoleances. Sterkte.
sattv4iedereen Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 innige deelneming zeggen wij in België. heb juist gechat met een canal digitaal medewerker, om mijn film1 op te zeggen. heb hem gevraagd of die losse kaarten, en die bevestigde, dat het zender per zender zal uitfaseren. toen ik hem een datum vroeg, zij hij dat het nog niet bekend was bij hen. dus alom speculatie, 22 september, 1 oktber, 1 januari 2024. we weten het niet. maar tijdens de kerstvakantie of wintervakantie, dit uitzetten, zou ik toch niet slim vinden, vele mensen zijn dan in verlof. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
wortellica Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 @Mimisikuveel sterkte gewenst de komende tijd
DIGIWIEW Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 ook uit nijmegen veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Satwatcher Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 @Mimisiku sterkte. Inderdaad dan zijn dit soort probleempjes plots maar bijzaak in het leven. Wellicht ook goed voor iedereen om dit te realiseren en als naar juiste proporties te relativeren. Satwatcher ---------------------------------------
minplus Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 Heel veel sterkte, Mimisiku! 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
FelixB Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 @Mimisiku Heel veel sterkte met dit grote verlies en gecondoleerd.. Vu+ Zero 4k Formuler F3 Dreambox 500HD
Eduard07 Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 @Mimisiku, mijn oprechte deelneming! Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
jptd Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 5 uren geleden, Mimisiku zei: Ik weet inderdaad niet wanneer ze de kabel lostrekken. Daar heb je gelijk in.. TVV heb ik nog abo op.. Voor mijn vrouw is het niet meer belangrijk die is helaas op 11 augustus aan de gevolgen van kanker overleden, 4 maanden na de diagnose.. Na zo’n verlies merk je dat je zorgen hebt gemaakt om eigenlijk triviale zaken die er qua importantie niet om doen… Gecondoleerd met dit enorme verlies voor je. Hopelijk blijf je hier op het forum , als is het misschien minimaal, wat afleiding en kracht vinden dit verlies te dragen. Sterkte …
mereltje Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 Sterkte Mimisku Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
pietpiet50 Geplaatst: 31 augustus 2023 Geplaatst: 31 augustus 2023 heel veel sterkte Mimisiku de komende tijd. VU+ DUO 4K 4x DVB-S / Octagon SF8008 4K / Wavefrontier T90
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen