Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Nee, je mag dan je abonnement beeindigen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik ben NLZiet inmiddels een paar weken aan het testen, en ondanks het buggy gedrag van de NLziet app op mijn Mi box S  gaat die het worden. CanalDigitaal gaat er hier uit, dat bespaart  me €15,- per maand. Een besparing van €180,- per jaar is zelfs voldoende om evt een andere streaming box aan te schaffen en nog steeds te besparen. Of CanalDigitaal de mediaguard codering nu houdt of niet maakt me eigenlijk niet meer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-7-2023 om 22:03, sattv4iedereen zei:

Even gebeld met tvv, en daar beweren ze bij hoog en laag, dat de seca codering blijft bestaan, ofwel weet ze niet waarover ik praat????

een opname naar de klooien door opname van een ci?

meerdere opnames ja, maar een enkele bij TN. Nooit.

kan zelfs achteraf coderen.

leuk is anders. Maar 4 tuners en maar 4 sids…., is dit niet vragen om miserie, dat de kaart in strafmiddel zal gaan en opname .zwart? Sorry voor beetje top offic.

Ik schrijf dat de opnamemogelijkheid om zeep geholpen wordt door het gebruik van een CI module. Strafmodus heb ik nog nooit meegemaakt. Het is een kwestie van bepaalde zenders tegelijk vermijden. Dus selectief te werk gaan. Sorry voor een beetje off topic reageren... 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de streamingbox geïnstalleerd. Werkt als een mes door de boter. Natuurlijk is het allemaal niet zo fraai en toegankelijk als via OpenPli maar als de smartcard wordt uitgeschakeld is het een prima alternatief. En voor € 69,90 inclusief verzendkosten kan je geen buil vallen.

(Nokia Streaming Box 8000 4K UHD)

Untitled.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

waarom een extra box als je dat gewoon via xstreamity kan en zelfs op je box gewoon een normale kanaallijst voor jezelf kan maken via jedi.Ik gebruik ze hier gewoon door elkaar in dezelfde lijst

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, bellejt zei:

waarom een extra box als je dat gewoon via xstreamity kan en zelfs op je box gewoon een normale kanaallijst voor jezelf kan maken via jedi.Ik gebruik ze hier gewoon door elkaar in dezelfde lijst

Bedoel je daarmee te zeggen dat je dan gewoon betaalde diensten kan kijken zoals CD en ESPN?

Link naar reactie
Delen op andere sites

xstreamity = iptv (via lijntje en abo) en als je betaald kan je alles kijken .Al die dingen die de nokia kan zitten gewoon al in een moderne TV als app en betalen moet je toch voor de apps zoals netflix enzo.

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, bellejt zei:

Al die dingen die de nokia kan zitten gewoon al in een moderne TV als app

 

Maar als je geen moderne TV hebt werkt de Nokia Prima.

 

ik heb hem al een jaar of twee in dienst en die bevalt me prima,

zeker voor TVV, VRT max, VTM GO...., maar zeker ook voor Kodi 😉

 

mvg

 

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bellejt zei:

xstreamity = iptv (via lijntje en abo) en als je betaald kan je alles kijken .Al die dingen die de nokia kan zitten gewoon al in een moderne TV als app en betalen moet je toch voor de apps zoals netflix enzo.

Ik heb een hele mooie Panasonic TV die zijn eigen smartomgeving heeft en dus geen CD ondersteunt. Vandaar mijn aankoop.

aangepast door davidv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-7-2023 om 16:09, davidv zei:

Ik heb een hele mooie Panasonic TV die zijn eigen smartomgeving heeft en dus geen CD ondersteunt. Vandaar mijn aankoop.

En terecht Davidv. Ik heb precies hetzelfde hier. En werken met een box via HDMI ingangen geeft een meer gebruiks vriendelijkere oplossing. Schakelen tussen diverse HDMI bronnen, in plaats van die rottige apps moeten sluiten, om snel een andere bron (wedstrijd) te kunnen volgen op je Panasonic TV. En daarna de app weer te moeten openen. 

Rebox 8220HD; Rebox 4000HD; 2x CI -module (wit); Astra 1 (78), Astra 3 (88), Astra 2 (200)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Pergola zei:

En terecht Davidv. Ik heb precies hetzelfde hier. En werken met een box via HDMI ingangen geeft een meer gebruiks vriendelijkere oplossing. Schakelen tussen diverse HDMI bronnen, in plaats van die rottige apps moeten sluiten, om snel een andere bron (wedstrijd) te kunnen volgen op je Panasonic TV. En daarna de app weer te moeten openen. 

Klopt. Je laat gewoon de box aan staan op waar hij mee bezig was en dan schakel je snel even naar een andere bron. Daarnaast heeft de Nokia ook een spraakfunctie. Als ik tegen de AB iets zeg voert de box het uit. Zelfs als je hulp nodig hebt stel je de vraag en gaat de box braaf naar de instructies op Youtube. Ook in- en uitschakelen gaat op deze manier. @TonskidutchStaan we toch hoger dan de aapjes. 

aangepast door davidv
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Apparaten met een microfoon, verbonden met het internet, je zou er wat van denken.

https://www.ad.nl/tech/amazon-medewerkers-luisteren-gesprekken-af-met-spraakassistent-alexa~adc68415/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...