Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten

11 uren geleden, tajvdz zei:

Maar dan werken beide types dus wel als CI zonder de + functionaliteit?

Die + is gewoon een extra beperking,

Bij sommige zenders kan je dan geen reclames doorspoelen en sommige films kan je niet terug kijken.

En ongetwijfeld zal CDS nog meer ellende achter de hand hebben.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 minuten geleden, D-box zei:

Die + is gewoon een extra beperking,

Bij sommige zenders kan je dan geen reclames doorspoelen en sommige films kan je niet terug kijken.

En ongetwijfeld zal CDS nog meer ellende achter de hand hebben.

 

Je kan het ook anders zien, ipv een beperking gewoon even een extra reclame pauze zodat je de chips en cola weer kunt aanvullen 🙂 

  • Like 1

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, chips en cola 😁

lekker gezond man, denk eens aan een paar schijfjes tomaat met peper en olijfolie erop.

 

maar goed er zijn heel veel CI+ beperkingen mogelijk

https://de.wikipedia.org/wiki/Common_Interface#CI+_(CI_Plus)

ik zet bewust de Duitse versie even hier als link omdat die veel meer informatie biedt.

 

en die beperkingen worden ook al gebruikt

straks mag je ook niet meer naar bed en ben je verplicht de reclame te kijken

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, FelixB zei:

 

Je kan het ook anders zien, ipv een beperking gewoon even een extra reclame pauze zodat je de chips en cola weer kunt aanvullen 🙂 

Klopt, je kan dan even naar de WC gaan om te schijten en/of te pissen, daarna een stukje leverworst en een stukje kaas af te snijden en een glaasje wijn in te schenken.

Oeps, de volgorde is verkeerd😸

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

je mag ook kippenboutjes eten hoor, die zijn gezonder dan chips

 

Ehm cola en chips dus..

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Ja, chips en cola 😁

lekker gezond man, denk eens aan een paar schijfjes tomaat met peper en olijfolie erop.

 

maar goed er zijn heel veel CI+ beperkingen mogelijk

https://de.wikipedia.org/wiki/Common_Interface#CI+_(CI_Plus)

ik zet bewust de Duitse versie even hier als link omdat die veel meer informatie biedt.

 

en die beperkingen worden ook al gebruikt

straks mag je ook niet meer naar bed en ben je verplicht de reclame te kijken

Maar wat voor nu van belang is heb je perse een CI+ module nodig om na de wijziging die Canal Digitaal gaat doorvoeren nog te kunnen kijken? Wat ik nu aan informatie heb is de witte 3.5 module alleen CI. Als dat niet zo is hoor ik dat graag.

aangepast door tajvdz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, tajvdz zei:

Maar wat voor nu van belang is heb je perse een CI+ module nodig om na de wijziging die Canal Digitaal gaat doorvoeren nog te kunnen kijken? 

 

Dat is nog helemaal niet bekend, daarom kun je beter afwachten. 

  • Like 1

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, tajvdz zei:

Maar wat voor nu van belang is heb je perse een CI+ module nodig om na de wijziging die Canal Digitaal gaat doorvoeren nog te kunnen kijken? Wat ik nu aan informatie heb is de witte 3.5 module alleen CI. Als dat niet zo is hoor ik dat graag.

Die is al CI+ maar de + is nog niet geactiveerd. ( Lees TotaalTV van 23 juli 2021)

aangepast door D-box

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Codx zei:

 

Dat is nog helemaal niet bekend, daarom kun je beter afwachten. 

Ja en dadelijk kan ik geen module meer vinden en heb ik een probleem. 

59 minuten geleden, D-box zei:

Die is al CI+ maar de + is nog niet geactiveerd. ( Lees TotaalTV van 23 juli 2021)

Oh zo. Ja omdat mijn ontvanger al wat ouder is moet ik even voorzichtig zijn met wat ik nodig heb. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, MaartenM zei:

Ik krijg vandaag de witte CI van Canaldigitaal zelf. Dus ik mag aannemen dat die het voorlopig zal blijven doen.

Oh had je ze gebeld en er om gevraagd? En wat moest je er voor betalen?

 

Update, inmiddels zelf gebeld en de module was ondanks dat hij niet op de website staat toch leverbaar voor € 49. Dus meteen maar besteld.

aangepast door tajvdz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...