Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten

@tajvdz

Dan heb je een wel zeer vriendelijke medewerker aan lijn gehad, normaal waren ze €59,00

Gefeliciteerd!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ach ja, je hebt het of je hebt het niet...

 

Nogmaals:

 

Bij een eerste telefoongesprek, waarin ik mijn abonnement wilde opzeggen, kwam de dame die mij hielp en niet eens wist wat er op 1 september zou veranderen, na enig overleg op de achtergrond niet verder dan een M7-box met ingebouwde kaart aan te bieden. Niet gedaan dus, abonnement opgezegd. Dat kon binnen de termijn van 1 maand, aangezien zij op 1 september (dat was de datum waar zij vanuit gingen) zelf de voorwaarden veranderden.

 

Dat kwam mij op protesten aan het thuisfront te staan. Ik opnieuw gebeld om het abonnement toch aan te houden, waarbij mij, na enig overleg op de achtergrond, door de man die mij nu te woord stond, een witte Ci-module tegen alleen verzendkosten (€ 9,95) werd aangeboden wanneer ik mijn abonnement (Riant, het kleinste) voor een jaar vastlegde. Dit gebeurde allemaal zonder er expliciet om te vragen.

 

Intussen heb ik de module ontvangen. Het werkt, met flink wat beperkingen van opnemen en tegelijk iets anders kijken. Dat 'iets anders' lukt lang niet met alle abonneezenders.

 

aangepast door MaartenM
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, D-box zei:

@tajvdz

Dan heb je een wel zeer vriendelijke medewerker aan lijn gehad, normaal waren ze €59,00

Gefeliciteerd!

Oh ik kon ook voor € 39 een complete ontvanger krijgen. Maar €49 voor de module kon hij niet veranderen. Jammer want ik ben al bijna 20 jaar klant en ik heb nog nooit apparatuur van ze gehad. Ik had nog gevraagd of er wat te regelen viel als ik mijn abonnement zou verlengen maar voor nu was € 49 het enigste.

aangepast door tajvdz
Link naar reactie
Delen op andere sites

@tajvdz

Je hebt dus niet je abonnement hoeven te verlengen (als ik het goed begrijp), nou, wederom gefeliciteerd man! Het komt er op neer dat je dan €10,00 mazzel hebt gehad!

Goed gedaan man!

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, MaartenM zei:

Zonder verzendkosten? Heb je zeker een duurder abonnement dan ik 🙃

Maarten, bij CDS is het gewoon "Handjeklap"; je moet gewoon afdingen.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2023 om 13:26, Frans B zei:

Misschien is het beter om dit topic te sluiten? CD kijkt natuurlijk ook mee en kan hier ook info verzamelen.

Daar dacht ik ook al aan. Waarschijnlijk heb ik een manier om de kaart toch te blijven gebruiken zonder CI module. Maar als ik dat hier schrijf dat weten die gasten het ook gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als inderdaad op 1 september de activatie op de smartcard wordt beëindigd is het voor mij heel gemakkelijk.

Dan stap ik over op alleen de app van CD. Niet vanwege de gebruiksvriendelijkheid maar vanwege ESPN die inclusief is.

Daarnaast neem ik een abo op NLZIET waar geen ESPN mogelijk is maar waar ik alles tot een jaar terug kan kijken zonder die schijtreclame.

Dan heb ik toch een vorm van 'opnemen'.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, tajvdz zei:

Vreemd dat je dus blijkbaar afhankelijk bent van wie je te spreken krijgt voor wat je moet betalen. Wat heb jij gezegd aan de telefoon?

 

Nou, niks bijzonders hoor .. Alleen dat wel heel erg zuur is allemaal dat je net lid bent, en je dan dit geneuzel weer voor de kiezen krijgen 🕵️‍♂️

 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, FelixB zei:

 

Nou, niks bijzonders hoor .. Alleen dat wel heel erg zuur is allemaal dat je net lid bent, en je dan dit geneuzel weer voor de kiezen krijgen 🕵️‍♂️

 

Oh ja blijft apart dan want ik betaal al bijna 20 jaar abonnementskosten en heb de smartcard destijds ook nog moeten kopen. Ik heb ze nooit wat gekost aan apparatuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, tajvdz zei:

Oh ja blijft apart dan want ik betaal al bijna 20 jaar abonnementskosten en heb de smartcard destijds ook nog moeten kopen. Ik heb ze nooit wat gekost aan apparatuur.

 

Ben daarvoor ook al eens een aantal jaar lid geweest, toen nog met zo'n philips ontvanger die in de gekregen set zat die ik toen bij de electrowinkel gekocht had 🙂 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...