Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten


Ach CDS is het zeer kleine broertje van KPN & ZIGGO.

Toen de meeste mensen nog een analoge TV aansluiting hadden was CDS superieur, CDS had immers de beste beeldkwaliteit.

Maar altijd dat wisselen van transponders en van satelliet en van coderingen heeft ze de das omgedraaid.

Ik geloof niet dat CDS nog een toekomst heeft.

Let op: dit is mijn speculatie (ik kan niet in de toekomst kijken).

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@D-boxook het veranderen naar eigenaar canal+ heeft hen geen windeieren gelegd, een aantal zenders dat ze niet meer aanbieden omdat de vraagprijs te hoog was, hadden ze in frankrijk ook gedaan, hun kleine broertje tv vlaanderen heeft denk ik ook nog weinig klanten, al worden er veel pakketjes verkocht via winkels dat caravans en mobilhomes verkopen, m'n nicht heeft zo een zaak en heeft me al gezegd dat ze nog veel pakketten verkopen van Tv Vlaanderen via DVB-T2 en sat, zijn dan de recreatie setjes en de basis abbo's.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, digitaal kijker zei:

@D-boxook het veranderen naar eigenaar canal+ heeft hen geen windeieren gelegd

Je bedoelt waarschijnlijk het omgekeerde?

Als iets iemand geen windeieren gelegd heeft, betekent het dat hij/zij daar voordelen uithaalt.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Mimisiku zei:

Anders voor de pensionado’s die naar het warme Zuiden zijn verkast. Die blijven dan verstoken van NL TV

Lees de reviews maar eens over NLZiet . Vanuit heel Europa en zelfs Australië komen positieve commentaren over het permanente gebruik van NLziet door Nederlanders woonachtig in den vreemde. De consumenten lijken zich niet te realiseren dat het formeel helemaal niet mag zonder permanent verblijf in Nederland, en NLziet neemt slechts de complimenten in ontvangst. Met de grote beschikbaarheid van snel internet, ook in Zuid-Europa, heeft satelliet ook daar geen bestaansrecht meer. Juist CD laat ook hier weer steken vallen. Te duur en vooral slechte kwaliteit met 1080P25 op maximaal 4Mb/s.

Link naar reactie
Delen op andere sites

abbo opgezegd bij tvv , en wat is de reden meneer?

mijn card zal niet meer ondersteund worden via Oscan zeg ik 

vraag naar eventuele witte module , hij hoorde het donderen in Keulen en dat zit dan aan de tel 

na enkele ogenblikken ik kan u wel een nieuwe ontvanger opsturen ( gratis ) 

heb vriendelijk bedankt abbo stopt einde aug 

veronderstel tvv of Canal digitaal zelfde is

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het nadeel is dat velen zwichten voor de embedded zooi waardoor CDS/TVV alleen maar gesterkt worden in hun gelijk…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraag me af of dat soort overwegingen überhaupt nog een rol spelen in hun strategie (als ze die hebben)  

Nog los van het feit of het een call center werker nog kan schelen wat de andere kant allemaal verhaalt...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, zeeteefje zei:

Lees de reviews maar eens over NLZiet . Vanuit heel Europa en zelfs Australië komen positieve commentaren over het permanente gebruik van NLziet door Nederlanders woonachtig in den vreemde. De consumenten lijken zich niet te realiseren dat het formeel helemaal niet mag zonder permanent verblijf in Nederland, en NLziet neemt slechts de complimenten in ontvangst. Met de grote beschikbaarheid van snel internet, ook in Zuid-Europa, heeft satelliet ook daar geen bestaansrecht meer. Juist CD laat ook hier weer steken vallen. Te duur en vooral slechte kwaliteit met 1080P25 op maximaal 4Mb/s.

Wat is nou het verschil tussen NLziet en kijk? Is Kijk de gratis versie van NLziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat cliff25 vertelt, heb ik precies zo meegemaakt. Ook de enorme ONdeskundigheid. Zie enkele postings terug. Toen ik een tweede keer belde om mijn abo alsnog voor te zetten (thuisfront), kreeg ik het aanbod van een gratis witte Ci (tegen verzendkosten) bij vastleggen van mijn abo voor een jaar.

Het is maar net wie je aan de lijn krijgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik verval in herhaling: Het is gewoon Handjeklap bij CDS, haal het onderste uit de kan.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Eduard07 zei:

Nog los van het feit of het een call center werker nog kan schelen wat de andere kant allemaal verhaalt...

 

zo is het ook nog eens.

Maar je kan geluk hebben met een call center medewerker die iets dieper in het web zit.

De telefoonnummers van de beller staan ook in een database en daarnaast een beoordeling van de klant met dat nummer.

 

This Town Isn't Big Enough For Both Of Us

Sparks

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...