Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten

33 minuten geleden, FelixB zei:

 

Dreamworks doet het hier gewoon hoor, zowel in de witte CI module, als gewoon als losse insteekkaart in de ontvanger 🙂 

en vertel eens waarom jij met enkel een kaart in de ontvanger wel beeld hebt en ik niet met dezelfde kaart in de ontvanger???? ;) 

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites


45 minuten geleden, FelixB zei:

 

Dreamworks doet het hier gewoon hoor, zowel in de witte CI module, als gewoon als losse insteekkaart in de ontvanger 🙂 

Hier dus niet maar op de app via de Androidbox wel.

aangepast door davidv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hangt af van de ontvanger. Een gecertificeerde zal met een losse kaart ook werken.. M7-Sat801, Pace draaien al Nagra…

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, davidv zei:

Hier dus niet.

 

Dan vrees ik dat jou gedachte oplossing niet gaat werken mits het daadwerkelijk zo ver komt dat seca mode echt verdwijnt. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Mimisiku zei:

Dat hangt af van de ontvanger. Een gecertificeerde zal met een losse kaart ook werken.. M7-Sat801, Pace draaien al Nagra…

 

Heb hier een vu+ zero 4k met kaart in een witte module, alles werkt gewoon ..

En heb een formuler F3 met een kaart en een Xsiurus CI module, alles werkt gewoon

Als ik diezelfde xsirius module met kaart in mijn niet gecertificeerde LG tv steek, dan werkt ook gewoon alles

 

🙂 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, digitaal kijker zei:

en vertel eens waarom jij met enkel een kaart in de ontvanger wel beeld hebt en ik niet met dezelfde kaart in de ontvanger???? ;) 

 

Geen flauw idee .. Mijn oranje kaart is nu iets van twee weken ge-heractiveerd, dus als ik nu op de zender dreamworks afstem, dan heb ik gewoon beeld. Voor de rest heb ik ook geen idee 🙂 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Gerard 76 zei:

Je geeft zelf t antwoord al

 

kaart in witte module, module zelf weer in vu 

werkt prima 

maar dat is hier niet de discussie

 

feit is dat dreamworks niet werkt via kaart welke op softcam draait 

 

 

 

 

Had het kaartje eerst gewoon zo in de ontvanger zitten, samen met oscam. Werkte gewoon prima hoor (ook dreamworks) 🙂 

aangepast door FelixB
aanvulling

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, FelixB zei:

 

Had het kaartje eerst gewoon zo in de ontvanger zitten, samen met oscam. Werkte gewoon prima hoor (ook dreamworks) 🙂 

Raar heb ook een kaart 2 a 3 weken geleden heractiveerd na paar jaar niet gebruikt en krijg die zender niet open spijtig genoeg, de M regel staat er ook in maar gaat niet open, dus bizar.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, digitaal kijker zei:

Raar heb ook een kaart 2 a 3 weken geleden heractiveerd na paar jaar niet gebruikt en krijg die zender niet open spijtig genoeg, de M regel staat er ook in maar gaat niet open, dus bizar.

 

Tsja, verder geen flauw idee joh 🙂 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, FelixB zei:

 

Tsja, verder geen flauw idee joh 🙂 

 

Maak mensen nou niet in de war met je verhaal. Jij beschikt over een lijntje, dan komt het ook niet echt van je eigen kaart af.  Of je beschikt over een oplossing,  maar in een standaard softcam zonder sleuteltjes gaat het niet werken hoor. 

 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In mijn standaard kaart, standaard softcam configuratie heb ik geen beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Codx zei:

 

Maak mensen nou niet in de war met je verhaal. Jij beschikt over een lijntje, dan komt het ook niet echt van je eigen kaart af.  Of je beschikt over een oplossing,  maar in een standaard softcam zonder sleuteltjes gaat het niet werken hoor. 

 

 

Het enige lijntje wat ik hier heb, is het lijntje tussen de ontvanger en de schotel / lnb, verder zit het ding niet eens aangesloten op internet ofzo 😛 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...