Ga naar inhoud


Einde kijken via Oscam vanaf (februari 2022)? (22 september 2023?) December 2023?


Satelliet

Aanbevolen berichten

ik kan dit 10x lezen en dan nog heb ik geen flauw idee wat je hiermee bedoeld. Maar ik vermoed dat je het zelf ook niet weet. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Met de kaarten gebeurt toch niets, de verandering zit aan de zenderkant.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Tonskidutch zei:

gefaseerd uitschakelen

zegt dat iets qua methode en procedure?

 

Mij wel.

 

Van Seca2 naar Seca3 gingen er steeds meer zenders uit via de Seca2 codering, men gaat dan toch zoeken hoe dat op te lossen is. Of men stapte over, of men stopte met het abonnement.

 

Het uitzetten van het STB-pakket is de eerste stap naar opzeggingen gezet, dat zullen er alleen maar meer worden.

 

Op een klein aantal vakantie abonnementen en mensen die in het buitenland wonen kan CDS met het steeds verder aangelegde glasvezel het uiteindelijk niet volhouden, maar dan heb je de legale IPTV abonnement die dat op kunnen vangen, illegale IPTV is van wat ik hoor vaak slechter van kwaliteit, past dan wel weer goed bij de kwaliteit van programma's op Nederlandse vooral commerciële zenders.

 

aangepast door Miauw
  • Like 1

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahja, we kunnen er kort of lang er over praten, maar uit eindelijk zijn we toch aan de goden van CD overgeleverd 🙂 

 

Dus we gaan het allemaal wel weer mee maken van waar het spreekwoordelijke schip van CD gaat stranden 😄 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan men zijn contract verbreken met een codering verandering?

Ik blijf het behouden 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Exact

 

Je bent aan niemand overgeleverd.

Moet je natuurlijk niet binnen je 1 of 2 jarige abo zitten,

Dan ben je de Sjaak en idd wel aan CD overgeleverd 

 

 

Als je net in een 1 of 2 jarig abbo zit, dan heb je al een keuze gemaakt lijkt me ;) 

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, FelixB zei:

 

Als je net in een 1 of 2 jarig abbo zit, dan heb je al een keuze gemaakt lijkt me ;) 

Met een beetje pech een foute keuze en een dure les rijker.

54 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

Kan men zijn contract verbreken met een codering verandering?

Ik blijf het behouden 

Nee.

 

CD adviseert al jaren om gecertificeerde apparatuur te gebruiken.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, MaartenM zei:

Wat is gecertificeerd? Bij wet zijn wij vrij eigen apparatuur te gebruiken.

Wanneer CD tussentijds de voorwaarden van je contract (lees: codering) verandert, heb jij, m.i, het recht je contract tussentijds te beëindigen.

Je kan mits de witte module verder je eigen vrije apparatuur gebruiken.

Er is al jaren een discussie of Softcams legaal zijn of niet, omdat ze geen licentie bijdragen betalen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
23 minuten geleden, sattv4iedereen zei:

Je kan mits de witte module verder je eigen vrije apparatuur gebruiken.

Je bedoelt te zeggen:

Je kan mits de witte module verder met beperkingen je eigen vrije apparatuur gebruiken.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ceesv zei:

Je bedoelt te zeggen:

Je kan mits de witte module verder met beperkingen je eigen vrije apparatuur gebruiken.

 

 

En wat zijn dan zoal die beperkingen? Heb er nu twee draaien (met witte module) en eentje met een xsarius module, het enige wat ik merk, is dat als ik op een zender kom waarop ik geen abbo heb, is dat ik een melding in beeld krijg (kortstondig) dat er op de gekozen zender geen abbo zit, nou daar valt prima mee te leven hoor :)

  • Like 1

Vu+ Zero 4k

Formuler F3

Dreambox 500HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...