Tonskidutch Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 19 uren geleden, Old Satterhand zei: kan ik niet zo snel achterhalen. Quote Three of the four transponder streams transmitted by ATLANTIC BIRD 1 MIS was in 2011 dacht ik. maar betreffende mijn commentaar, ik schreef DVB-S2X als nieuwe broadcast norm die al weer 3 a 4 jaar oud is. The Beat Is Rhythm Club des Belugas
zzzzzz Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 Op 14-4-2021 om 14:54, Gorefest zei: Zit er nog iets nieuws leuks aan te komen? Als ik de websites van de STB bouwers een beetje bekijk is het allemaal 1 pot nat. Het nieuwste top model is op dit moment de "Vu+ Duo 4K SE" als ik het goed begrijp maar dat is het dan wel zo'n beetje. De Dreambox Se7en moet nog uitkomen, maar als ik daarvan de specs lees, zie ik ook niet zoveel nieuws, behalve snelheid en Android mogelijkheden. VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2
Mimisiku Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 Enigma2 is inmiddels wel uitgemolken qua mogelijkheden. De providers timmeren alles dicht. Een nieuwe box gaat er bij mij niet meer komen.. Wellicht ook vanwege mijn leeftijd.. Denk dat het 'Open' tijdperk inmiddels 'over en uit' is. Waarom een 'Open' box kopen als je er toch niets meer mee kan doen vanwege de opgelegde eisen van de content aanbieders... Denk zelfs dat ook de CI+ straks verdwijnt. Kijk maar naar Sky. Straks alleen embedded boxen waarmee je fijn reclame moet kijken met af en toe een vleugje pulp... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Old Satterhand Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 Als er een fabrikant is die (de mogelijkheden van) een NVidea Shield kan combineren met een enigma2 box, ben ik hun eerste klant. De mogelijkheden om mediafiles af te spelen in mijn Ultimo 4K zijn zeer beperkt en buggy. Kodi rules bij Old Satterhand thuis.
Mimisiku Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 Never nooit... De SoC's krijgen maar een beperkt aantal ingebakken codecs mee. Zelfs Kodi op een STB (als het al draait) is een castraat... Voor IPTV/Kodi gebruik je dus terecht een MultimediaPlayer.... De content aanbieders doen niets anders dan zorgen dat je uitsluitend nog lineair kunt kijken en verder niets... Gewoon terug naar 1973... TV'tje aan, kijken en verder je bek houden... Dat is hun credo... Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Satneef Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 1 uur terug, Mimisiku zei: De content aanbieders doen niets anders dan zorgen dat je uitsluitend nog lineair kunt kijken en verder niets... Gewoon terug naar 1973... TV'tje aan, kijken en verder je bek houden... Dat is hun credo... Hmm,TV' tje aan FTA kijken en de pakketaanbieders links laten liggen.(rechts mag van mij ook ) 1 ZGemma H7S met VU+ turbo SE,Mutant HD2400,ZGemma H.2H,Clarketech HD5100c,1 meter draaibare schotel (53 oost-30 west) OpenHDF 6.5,OpenATV Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
moonchild Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 22 hours ago, Codx said: AV1 is eerder vergelijkbaar met H.265 en afgezien van streaming gaat dat niks worden in de broadcast wereld. Ik verwacht dat er intens veel meer in AV1 gestreamd zal worden dan dat de gehele broadcast wereld in H.266 gaat uitzenden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen