D-box Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 2 uren geleden, Tonskidutch zei: CDS een duivel in een doosje! Zekerheid tot aan de volgende eenzijdige aankondiging. Een contractvorm die eigenlijk niet zou mogen kunnen voor doelgroep consumenten. Helemaal mee eens! ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
D-box Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 1 uur terug, Mimisiku zei: Dikke kans dat Canal Digitaal dan niet eens meer bestaat. Wellicht alleen nog IPTV. Dat denk ik ook, CDS dwingt klanten om over te stappen naar internet TV (als je het volledige pakket wil ontvangen). Daar heb ik mijn satelliet-apparatuur en mijn schotel niet voor aangeschaft! Ik ben blij dat ik weg ben bij die boevenbende! Mijn schotel gebruik ik voor de FTA zenders. 1 ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
edbe Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 snap niet dat CD nog überhaupt bestaat, ben ik blij dat ik er al 10 jaar vanaf bent. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
minplus Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 Nog altijd leuk voor mensen die hier en in het buitenland de commerciëlen willen zien zonder ingewikkelde toestanden? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donkeyman Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 Even een vraag: Is de verandering van encryptie voor de klant een geldige reden om een abonnement eenzijdig op te zeggen? VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mimisiku Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 Nee, dat is het niet… Op gecertificeerde apparatuur blijft het gewoon werken. Als gebruiker van niet gecertificeerde apparatuur heb je geen poot om op te staan…. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mojo Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 34 minuten geleden, Donkeyman zei: Even een vraag: Is de verandering van encryptie voor de klant een geldige reden om een abonnement eenzijdig op te zeggen? Van waar deze vraag? Als je geen 1 of 2 jarige overeenkomst hebt met CDS dan kun je maandelijks opzeggen. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Donkeyman Geplaatst: 16 januari 2022 Delen Geplaatst: 16 januari 2022 (aangepast) Bij een één- of tweejarig abonnement krijg je altijd een interessante korting. Binnenkort loopt mijn abonnement af en als ik zonder problemen kan opzeggen bij invoering van een andere encryptie, sluit ik eventueel een nieuw contract af. 16 januari 2022 aangepast door Donkeyman VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thijs-Rallye Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Dus ik begrijp dat er nog steeds geen definitieve datum aangekondigd is door die boevenbende. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari 2022 Moderator Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Nee, er is in de handhaving door de wetgever wat veranderd. De autoriteit markt en consument controleert of men door providers in staat gesteld wordt uitvoering te geven aan het gebruik van vrij gekozen hardware. Daardoor moet Digitenne nu ci modulen beschikbaar maken zodat je met je eigent tv kunt kijken, zonder verplichte Digitenne ontvanger Het voornemen van CD is op dit moment niet uitvoerbaar, het zou ingrijpen door de autoeiteit markt en consument uitlokken. Of het ooit nog gaat gebeuren staat in de sterren geschreven. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zzzzzz Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 26 minuten geleden, ceesv zei: Nee, er is in de handhaving door de wetgever wat veranderd. De autoriteit markt en consument controleert of men door providers in staat gesteld wordt uitvoering te geven aan het gebruik van vrij gekozen hardware. Daardoor moet Digitenne nu ci modulen beschikbaar maken zodat je met je eigent tv kunt kijken, zonder verplichte Digitenne ontvanger Het voornemen van CD is op dit moment niet uitvoerbaar, het zou ingrijpen door de autoeiteit markt en consument uitlokken. Of het ooit nog gaat gebeuren staat in de sterren geschreven. Maar dan kunnen ze het nog altijd invoeren bij TVV of Télésat. VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 2 minuten geleden, zzzzzz zei: Maar dan kunnen ze het nog altijd invoeren bij TVV of Télésat. ze? het? waarom? Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zzzzzz Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 13 minuten geleden, Tonskidutch zei: ze? het? waarom? Ze = M7 natuuurlijk. Waarom? Om dezelfde reden waarom ze het gingen doen bij CD. Lijkt mij logisch. VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 17 januari 2022 Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Het is Europese wetgeving. 1 Can't Find My Way Home Ellen Mcllwain Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 17 januari 2022 Moderator Delen Geplaatst: 17 januari 2022 Het is Europese regelgeving. Ah, Tonski had al geantwoord. 1 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen