JWM Geplaatst: 4 maart 2022 Geplaatst: 4 maart 2022 Hartelijk dank voor de antwoorden. FPGA ethernet ontvangers -> http://cableworld.hu/en/receivers/item/187-dvb-s2-s2x-satellite-receiver "Daarvoor heeft Canaldigitaal voor head-ends zakelijke abonnementen met speciale cam versies. Bijvoorbeeld voor recreatie parken." -> Daar wordt vaak uitgegaan van 1 ontvanger gaat naar meer recreatie-park-huisjes. Dus je betaald verhoudingsgewijs meer per kanaal. In ons geval luisteren we naar TV / Radio uitzendingen en stopt het. Alleen uitzonderingen sturen we nog langs Canal-Digitaal op deze manier. De bulk komt van ZiggoIP of Ziggo-DVBC of KPN-IP die dat wel doen. Heeft een tijdje stilgestaan ( omdat die andere mogelijkheden ook prima werken) vandaar de wellicht wat vreemde vraag. We hebben ( ergens) één M7 ontvanger. Kan zijn dat administratief we staan ingesteld op native M7 ontvanger? Of zoiets bestaat niet, is een vreemde gedachte? Dan zou je toch denken dat het moet werken. Met een VU+ of zo moet dat dus gewoon werken? Ga ik een hobbyen en op die manier verder. Dank
willem53 Geplaatst: 2 april 2022 Geplaatst: 2 april 2022 Hallo satvrienden, sinds een paar weken werkt mijn oscam en cccam ( mutant hd1200, openpli8) niet meer goed op de oranje kaart. Ik heb wat gespeeld met de instellingen, helaas zonder resultaat. Ontvangst is perfect, 14db maar hij blijft op sommige zenders (RTL) blokken. Mijn oplossing was een oude Redline ontvanger zonder softcam. Heeft er al iemand een softcam oplossing? Willem53
Mimisiku Geplaatst: 2 april 2022 Geplaatst: 2 april 2022 Blokken is meestal een slechte schotelafstelling. Of een timeout (>5000 mse ) bij OScam… Kijk even in het Live-Log van OScam… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen