Mathjanssen Geplaatst: 17 april 2021 Geplaatst: 17 april 2021 Gisteren kreeg ik op mijn pc de melding dat er een update van windows10 was. Deze geïnstalleerd. Na uitschakelen van de pc waarop ik een externe Soundblaster G5 geluidskaart had geïnstalleerd, bleek deze na uitschakeling van de pc toch via de aangesloten USB poort te worden voorzien van spanning. Voorheen was dit niet en ging hij samen met de pc uit. Toen ik de update verwijderde, werkte het weer als voorheen, dus schakelde hij netjes uit. Wellicht komen meer mensen dit tegen. groet MJ
Mathjanssen Geplaatst: 18 april 2021 Auteur Geplaatst: 18 april 2021 Nee 20H2 vandaag wederom hiermee geupdate en nu geen spanning meer op USB poort.\ groet MJ
Tonskidutch Geplaatst: 18 april 2021 Geplaatst: 18 april 2021 de update ongedaan maken kan nog enkele dagen en dan meldt je deze BUG op het microsoft support forum The Crying Cowboys Aaron Rux
Zunigkyk Geplaatst: 21 april 2021 Geplaatst: 21 april 2021 (aangepast) Op 18-4-2021 om 10:27, Tonskidutch zei: de update ongedaan maken kan nog enkele dagen en dan meldt je deze BUG op het microsoft support forum Ik heb 1x iets aangekaart op "het Microsoft Support Forum". Ik doe het nooit weer. Wat een verschrikkelijke verzameling zelfverklaarde 'deskundigen' van het nivo voetbalfans die 0,0 oplost, of erger totaal verkeerde oplossingen suggereert. Ze weten er evenveel of minder van dan ikzelf... Het internet staat vol volslagen verouderde en/of misleidende MS-adviezen. Dat die rommel eens opgeruimd wordt, het is pure vervuiling. Dat is mijn constatering als gratis Windowsgebruiker. Misschien zijn er voor betalende professionals betere havens. In ieder geval lijkt me "melden" volslagen zinloos en zeker ergernisopwekkend. 21 april 2021 aangepast door Zunigkyk
wanderer Geplaatst: 21 april 2021 Geplaatst: 21 april 2021 49 minuten geleden, Zunigkyk zei: In ieder geval lijkt me "melden" volslagen zinloos en zeker ergernisopwekkend. Niet geschoten is altijd mis..... Samsung 40D6510WS
Tonskidutch Geplaatst: 22 april 2021 Geplaatst: 22 april 2021 18 uren geleden, Zunigkyk zei: Ik doe het nooit weer. ik heb meerdere zaken aangekaart en altijd de juiste oplossing kunnen krijgen van de moderators, van de leden die er schrijven moet je niet veel verwachten. De probleembeschrijving correct opstellen in het Engels is natuurlijk wel bepalend voor de mod om er mee aan de slag te gaan. The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 Sinds de nieuwe update afgelopen week heb ik een weerbericht aanduiding in de taakbalk en als ik daarop kom allemaal nieuwsitems zie afbeelding weet iemand hoe je dat kunt disablen uitschakelen??? ik zoek me rot maar vind nergens een aan of uit knop!!! The Crying Cowboys Aaron Rux
Psychosammie Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 Ome Bill weet wat jij nodig hebt 🤣 Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
stevenvc19 Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 Kan je niet op de taakbalk klikken met je rechtermuisknop? Dan zie je normaal ergens een tabje "werkbalken" daar kan je die misschien uitschakelen.
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 neen kan niet @stevenvc19 Ome Bill heeft niets met de update te maken beste @Psychosammie The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 De reden dat ik het vraag is, dat er daarmee constant trackers op mijn pC geladen worden en dat wil ik zelf kunnen bepalen en niet deze update. The Crying Cowboys Aaron Rux
Pluizebol Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 1 uur terug, Tonskidutch zei: Sinds de nieuwe update afgelopen week heb ik een weerbericht aanduiding in de taakbalk en als ik daarop kom allemaal nieuwsitems zie afbeelding weet iemand hoe je dat kunt disablen uitschakelen??? ik zoek me rot maar vind nergens een aan of uit knop!!! Met de rechter muisknop ergens op een lege plaats in de takbar klikken. Er komt een menu tevoorschijn. Bijna bovenaan staat o.a. News and Interests met 3 mogelijke settings. De onderste van de drie = uitschakelen. 1 Windows 11 Home 64bits + Stardock Start11 v2 / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 / TVVlaanderen / Fiber Optics Internet 2GB / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 top dat was hem, ik had er in eerdere pogingen overheen gekeken!!!! 👍 The Crying Cowboys Aaron Rux
Tonskidutch Geplaatst: 3 mei 2021 Geplaatst: 3 mei 2021 1 uur terug, Tonskidutch zei: neen kan niet @stevenvc19 kon wel maar zag even niet goed waar en hoe... The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen