minplus Geplaatst: 23 april 2021 Geplaatst: 23 april 2021 Of een raam. Ik heb zelf KPN voor internet en de schotel voor TV. Weliswaar niet in een tehuis. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrithoogeveen Geplaatst: 23 april 2021 Geplaatst: 23 april 2021 28 minuten geleden, minplus zei: Of een raam. Ik heb zelf KPN voor internet en de schotel voor TV. Weliswaar niet in een tehuis. Dat gaat bij dubbelglas niet
Zunigkyk Geplaatst: 23 april 2021 Geplaatst: 23 april 2021 25 minuten geleden, gerrithoogeveen zei: Dat gaat bij dubbelglas niet Als je ipv glas kunststof neemt bv plexiglas ?
wanderer Geplaatst: 23 april 2021 Geplaatst: 23 april 2021 Ik heb dubbel glas en heb me kunnen behelpen met een binnen antenne, was niet ideaal maar kreeg zowel de belg als de ned zenders binnen, is wel van een aantal jaren geleden. Net als bij Covid, testen, testen en proberen Samsung 40D6510WS
minplus Geplaatst: 23 april 2021 Geplaatst: 23 april 2021 Ik pak hier het terrestrial signaal via dubbelglas met een simpele antenne. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
cookie monster Geplaatst: 23 april 2021 Geplaatst: 23 april 2021 14 uren geleden, Zunigkyk zei: Is een satellietschoteltje iets? 😉 13 uren geleden, gerrithoogeveen zei: Moet je wel een balkon op het zuiden hebben Ach , gewoon een gat door muur boren bij de zuiderburen 🤫 Schotel aldaar ophangen met een octo LNB , kabel door de muur , aansluiten , eventueel ook bij enkele andere buren ,en kees is klaar 🤭 1 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen