Gast Geplaatst: 22 februari 2002 Geplaatst: 22 februari 2002 yep een newbee op dit gebied<p>Al heel veel sites geraadpleegd maar nog steeds niet een uitleg waarom ik nu mijn pace G6 moet updaten Ik heb hier nog een hele oude volgens mij en hier wat info wat ik gevonden heb : Op de CA module:SPA 4696 2,3B s/w 1.13e Via het menu: IRD:2.17.2 Firmware:1.1 Loader:2.5 /7:0:0 k Software:v1.2.0.1.H MSB 17/09/96(l2) Nu heb ik van een kennis dus een aangepaste kaart gekregen waar alles mee zou moeten te ontvangen zijn. Het enigste wat ik krijg is kanaal plus blauw en rood en voor de rest dus niks terwijl dat wel moet kunnen volgens hem. Als ik nu een update doe met mijn pc (rs232 verhaal van update file) kan ik dan meer zenders met mijn pace ontvanger krijgen ????Nergens staat wat er na een update nu precies is veranderd.
Gast Geplaatst: 22 februari 2002 Geplaatst: 22 februari 2002 Voor het bekijken van de seca-zenders, moet je de ca-module om (laten) bouwen. Dan is het mogelijk om o.a. Discovery/ Nat. Geogr./Xzone e.a. te ontvangen.
Gast Geplaatst: 22 februari 2002 Geplaatst: 22 februari 2002 Bedankt Diavolo voor je antwoord maar nu is mij dus nog steeds niet duidelijk waarom ik dus software matig moet updaten en wat er dan dus is veranderd Als ik die module zou laten ombouwen werkt dan alles zonder dat ik software update doe????
Gast Geplaatst: 22 februari 2002 Geplaatst: 22 februari 2002 Ik heb zelf ook een pace en voor zover ik weet is er geen nieuwe firmware beschikbaar. Als je op de site van ***geen-reclame*** kijkt, dan is er wel degelijk firmware (van 1996) beschikbaar. Dezelfde firmware bleek ik al enkele jaren geleden op mijn ontvanger te hebben geinstalleerd.<p>Volgens mij kun je op gewone pace niet meer ontvangen dan Canal + Blauw en Canal + Rood. Als je Duitse zenders (b.v. Premiere World) wil ontvangen, dan moet je de goldcard anders programmeren. Je moet dan aangeven, dat je een C card wil branden en die kan je ontvanger vervolgens niet lezen. Je kan dan het Nederlandse pakket dus niet ontvangen. Daarvoor moet je de gold card dus als 0 card int. branden. Je kunt alleen beide kaarten lezen als je beschikt over een allcam in je ontvanger. <p>Als je je ontvanger laat ombouwen naar Seca, dan kun je naast Canal + Blauw en Rood nog Canal + 16/9, National Geographic Channel, Discovery en X-zone ontvangen. Ik denk, dat je dan ook nog wel mogelijkheden hebt om Vlaamse en Franse Canal Digitaal pakketten te ontvangen. Alle benodigde info is wel op internet te vinden.<p>Op de site van Duck is de benodigde info te vinden over het ombouwen van de pace naar Seca.<p>Ik ben wel nieuwsgierig, wat je nu van deze kennis gekregen hebt. <p>Groetjes,<p>Arend.
Gast Geplaatst: 22 februari 2002 Geplaatst: 22 februari 2002 Software update voor de pace is niet nodig voor seca op je pace 501. Alleen de cam moet omgebouwd worden, en je moet je kaartje op de juiste maniet programmeren (kan met een eerste generatie goldcard 16F84 met 24C16). Voor de rest kun je bijv. duitse zenders grotendeels vergeten omdat de pace501 dit niet aankan, ook na een software-update niet.
Gast Geplaatst: 22 februari 2002 Geplaatst: 22 februari 2002 Bedankt voor jullie info wordt dus ombouwen of gewoon een nieuwe ontvanger kopen voor seca Wat ik ook ergens hebt gelezen dat x-zone en nog een zender (maar die ben ik ff kwijt hahaha)weer zowel in seca en irdeto gaat uitzenden begin dit jaar kijk het voorlopig wel ff aan en spaar wel ff door voor een nieuwe ontvanger ( pace was een "krijgertje")<p>Groeten Newbee ( sinds een week)<p>[ 23-02-2002: Bericht gewijzigd door: newbee0001 ]</p>
Aanbevolen berichten