Ga naar inhoud


Hart onder de riem...


Con

Aanbevolen berichten

Met die leverworst heb je mazzel. Mijn reuk en smaak werken uitstekend en ik ruik veel dingen beter dan m'n lief behalve poep, maar leverworst is voor mij bitter met een buitengewoon smerige geur en een uiterst storend gevoel op m'n tong. Zij vindt dat spul wel lekker.

Toch leuk, die genetische verschillen. Ik ga kokhalzen van lever en dat heeft m'n jongste dochter ook. Getest toen ze 3 was.

Maar super dat je smaak terug begint te komen, want je hebt jongelui van 20 die een jaar na de besmetting nog steeds niets ruiken of proeven.😎

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


En je komt nog wel uit het noorden waar ze van die overheerlijke Groningse leverworst maken met lekkere grove stukken lever.

Ik kan je maar 1 advies geven nl. gewoon een corona besmetting oplopen, kun je ook leverworst leren eten 😉

 

Maar wie weet helpt het spoelen met rode wijn toch om je smaak en geur versneld terug te krijgen.

Ik heb de1e fles nu al leeg en heb de volgende alvast losgetrokken, gelukkig staan er nog wel een stuk of 20 dus kan nog wel even vooruit.

Kreeg alleen van mijn broer op mijn kop toen hij hoorde dat ik spoelde met rode wijn.

"je gaat je mond toch niet spoelen met flessen wijn van 15 euro per stuk en dat ook nog weer uitspugen" 🤢

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rode wijn-extract werkt tegen ernstige vormen van Covid en ook tegen veroudering, vertelde een IC-arts van het UMCG.

Ik zou die wijn dus maar doorslikken, ga je die ook lekker vinden. Wel een goede rode wijn nemen, maar als je het voor het gorgelen en spugen neemt kun je ook eentje van 1€50 per 2 liter in een kartonnen pak nemen. Dan blijf je het wel smerig vinden. Wie niet? 😁

Ik neem het als pil; mogelijk dat wij daardoor geen covid hebben opgelopen en de buren die ook extreem voorzichtig waren wel.

 

En wat lever betreft, de structuur blijft smerig ook al proef je niets, zoiets als een hap woestijnzand.

M'n moeder zette vroeger na ergens tussen de 50 en 100 pogingen van mijn kant de pan met lever aan het andere eind van de tafel en bakte voor mij een ei als er lever op tafel kwam. De meur op een meter was al te erg voor mij. M'n broer en zussen hadden dat probleem niet.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, minplus zei:

Rode wijn-extract werkt tegen ernstige vormen van Covid en ook tegen veroudering, vertelde een IC-arts van het UMCG.

Heerlijk nieuws, dan red ik de 100 jaar wel.👍

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie weet. Wel je lever in de gaten houden.

Wat dat betreft hebben die pillen het voordeel dat je lever geen problemen krijgt door alcohol.

Ze smaken wel heel veel minder, oftewel ik slik ze met een slok koffie of vruchtensap door. Gaat wel makkelijk want ze zijn glad.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, minplus zei:

de pan met lever aan het andere eind van de tafel en bakte voor mij een ei als er lever op tafel kwam. De meur op een meter was al te erg voor mij.

nou dan heb je wellicht een varkenslever "van de ever" op tafel gehad.

 

ik droom nog van die zondagochtend kalfslever voor het ontbijt die m'n Pa bereid had 1966, absoluut heerlijk!

 

die superfood middeltjes of aanvullingen zoals rode wijn extract is pure bulshit mbt Covid besmetting

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Tonskidutch zei:

nou dan heb je wellicht een varkenslever "van de ever" op tafel gehad.

 

ik droom nog van die zondagochtend kalfslever voor het ontbijt die m'n Pa bereid had 1966, absoluut heerlijk!

 

die superfood middeltjes of aanvullingen zoals rode wijn extract is pure bulshit mbt Covid besmetting

 

 

Gekookte varkenslever was idd. het ergste, maar alle andere soorten ook.

Ik heb 1x lekkere gehad toen Engelsen kippelevertjes op een speciale manier bereid hadden met van alles er omheen. Knapperig en fris en je rook, proefde of voelde niets meer van de lever.

 

Benieuwd trouwens waar je het vandaan haalt dat alle middeltjes bullshit zijn bij covid. Uit onderzoeken komen bij diverse infecties en ook covid toch andere dingen die functioneel blijken in het voorkomen of verhelpen van ellende.

Ik heb in dit geval trouwens de mededelingen van die IC-arts even gecheckt en er zit logica in. Lees bv. dit even:

https://www.zorgwijzer.nl/zorgverzekering-2021/helpt-resveratrol-tegen-het-coronavirus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zorgwijzer is geen wetenschappelijke site maar een vergelijking site van zorgverzekeringen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar zit die stof in? en dan noemen ze aardbei druiven etc.

Weet je een goed gevarieerd dieet is dus even zo preventief als al die concentraten met bijwerkingen. Want je vergeet wel even dat geconcentreerde doseringen (van al die middeltjes) veel slechter opgenomen worden door de darmen en zelfs negatieve invloed hebben. Zoals al zo vaak is besproken.

 

Maak nu maar gewoon een mix van groenten (ongeveer 250 gram per persoon) en eet gevarieerd

wortelen en selderij

tomaten

gekookte aardappels

gekookte rode bieten

gekookte of gestoomde groene kool

peulvruchten

salades, komkommer

ui knoflook gember geelwortel komijn

vul maar aan

 

als je één maal per week vlees eet dat geen zwart verbrande gril of barbecue sporen heeft ben je goed bezig.

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, minplus zei:

Weet ik, maar het is een van de sites waar je dingen hierover kan vinden en het geeft wat aan.

 

Zeker geeft het wat aan, namelijk dat mijn nekharen direct overeind gaan staan van dit soort sites. Vooral als ik even google op resveratrol en de eerste 6 pagina's zijn alleen maar vage sites die mij iets willen verkopen en alternatieve geneeswijzen bejubelen.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Psychosammie zei:

die mij iets willen verkopen en alternatieve geneeswijzen bejubelen

zo is dat

m'n jongste zus is ook zo'n zelfgebreide geitenwollen alternatieve doctor die peperdure niet werkzame preparaten aanbeveelt voor aromatherapie.

 

pijnboomnaald olie 10cc a 45€ welke je moet verdampen via een theelichtje dat is desinfecterend!!! zegt ze.

de luchtkwaliteit in je kamer is door het kaarsje al zo negatief beinvloed dat je eerder een astma aanval kan verwachten dan het wonder van die olie.

( en dat van verbrandingsgassen en roet van kaarsen in een binnenruimte is bewezen )

 

dus allemaal klinkklare nonsens om afval voor veel geld te verkopen

 

 

 

  • Like 2

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een gezond dieet werkt tegen veel ziektes maar soms krijg je ondanks dat van bepaalde stoffen niet genoeg binnen. Spullen van zwaar met stikstof bemeste akkers groeien snel, maar bevatten van sommige noodzakelijke mineralen te weinig om maar iets te noemen.

 

Het is altijd weer grappig als je mensen meldt dat iets uit de natuur prima tegen iets helpt;wat een heftige reacties breken dan los. Je werd voor waanzinnig en een doorgedraaide geitensokken figuur gehouden als je zei dat kamille antibiotisch tegen ontstekingen werkt en sommigen vinden dat nog steeds waanzin, ook al hebben diverse onderzoeken in Duitsland aangetoond dat het inderdaad bijzonder goed werkt en zelfs het hele extract beter dan de verschillende componenten apart. En zo zijn er duizenden stoffen. Mensen vergeten vaak dat farmaceuten vooral nabootsen van wat de natuur levert.

 

Natuurlijk springen er clubs op die geld willen plukken; dat is altijd zo geweest. Hetgeen niet betekent dat alle middelen uit de natuur niet deugen. Soms is er goed onderzoek aan gedaan en moet je de juiste bronnen vinden.

 

Voor resveratrol lijkt me dit wel een aardige, maar er zijn er veel meer:

https://bmcinfectdis.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12879-017-2253-8

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het niet over kruiden of bepaalde bladwikkels die Hildegard van Bingen allemaal voor ons ontdekte in haar kloostertuin en bos en later de homeopatisch geneeswijze die aan de basis stond van de werkstoffen in de medicinale industrie.

Lees maar terug over Vitamine D welke in hoge concentraties nierstenen oplevert. Werd eerder ook aangeraden tegen covid

Lees maar terug over de Vitamine B hypovitaminose waar je blijvende zenuwschade door kan krijgen in je voetzolen.

En zo zijn er nog meerdere preparaten die de revu gepasseerd zijn in verband met covid.

 

Het is zeker zeer te hopen dat de besmetting en genezing van Gerrit voorspoedig verloopt.

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...