Pass3c Geplaatst: 4 mei 2021 Geplaatst: 4 mei 2021 (aangepast) Ooit eens gekocht voor de hobby, kwijtgeraakt tijdens een verhuizing, jaren later teruggevonden, maar intussen overcompleet. Alle producten zijn nieuw in ongeopende gesealde verpakking. Technisat SkyStar USB 2 HD CI Externe USB DVB-S/S2 ontvanger met CI slot en afstandbediening. TechniSat CableStar HD 2 (pakket) 3 producten in 1 doos. CableStar HD2 PCI DVB-C tuner kaart + CI module slot + afstandbediening. Technisat SkyStar 2 TV PCI Interne PCI DVB-S tunerkaart met afstandbediening. Technisat SkyStar HD2 Interne PCI DVB-S/S2 tunerkaart met aansluiting voor CI slot lezer. Technisat Ci-Slot HD2 Losse CI slot lezer, kan aangesloten worden op de SkyStar HD2 hierboven. Ik heb echter geen idee wat ik hiervoor nog zou kunnen krijgen, wat mij betreft mag er op geboden worden. Ruilen tegen een DVB-C E2 ontvanger of RTL-SDR materiaal kan ook (voorkeur). 4 mei 2021 aangepast door Pass3c tikfout
cdb Geplaatst: 22 oktober 2022 Geplaatst: 22 oktober 2022 (aangepast) Hallo, heb je die sat hd kaart nog? 22 oktober 2022 aangepast door cdb
sattv4iedereen Geplaatst: 23 oktober 2022 Geplaatst: 23 oktober 2022 Werkt dit nog op Windows 10 of 11? 1 Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen