Ga naar inhoud


AD3.0 software voor Nokia 9902S


EuroMarco

Aanbevolen berichten

heeft er iemand al de nokia 9902 aan de gang gekregen met een magic mod ?

ik heb werkelijk alle versies firmware voor de mm geprobeerd maar met de ad 3.0 is het echt kl*te

wie heeft deze combinatie werkend zoja wie kan mij helpen

 

saludos

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb via upload nokia 1 op Astra de nieuwe software geinstalleerd op mijn 9902s en dit is naar mijn idee goed gegaan. Volgens die duitse tekst zou een reset nodig zijn maar ik heb het idee dat dit niet nodig is. Kan iemand mij vertellen of dit inderdaad juist is of moet ten allen tijde een reset worden uitgevoerd om een juiste werking van de ontvanger te verkrijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij hing de ontvanger zo hard dat ie zonder niet eens meer op wou starten en had zodoende dus ook niet eens de keus om het niet te doen..

 

Maar goed, volgens de duitse tekst is het 'noodzakelijk' om de indeling van de kanalen in een 3.0-formaat om te zetten dmv een reset. Dat het bij jouw (nog) werkt is mooi en makkelijk, maar het kan zijn dat als je evt later kanalen toevoegt de ontvanger niet meer opstart en alsnog gereset moet worden. Je kunt beter voorbereid zijn door het zo snel als mogelijk wel te doen, maar dat is mijn mening (zoiets gebeurdt altijd op een slecht moment nl).

 

Zou er eigenlijk een extra topic voor op moeten zetten, maar zijn er mensen die na de update ook hangers hebben op de kanalen van MultiVision op hotbird?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een vraagje????,mijn vader heeft ook in de nokia 9902 de 3.0 zitten ,maar als hij wil opnemen moet hij de nokia op de zender zetten welke hij op wil nemen.

Dus als hij naar bed gaat,en er komt een mooie film op,en hij zet hem uit op 2 dan moet hij hem op 2 af zetten anders neemt hij de zender op waar hij het laatst naar gekeken heeft op.

Jullie die ervaring ook ??

groetjes en alvast bedankt want het is irritant.

rijmt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...