sattv4iedereen Geplaatst: 6 mei 2021 Geplaatst: 6 mei 2021 Hi, ik wil iedere fb'er op deze forum, waarschuwen voor OPLICHTERS die reclame maken op facebook. Ik had iets besteld via de reclame die langskwam in fb. in plaats van het bestelde artikel, kreeg in enkel een muts. Wees dus bij deze gewaarschuwd, en laat je niet vangen. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 6 mei 2021 Geplaatst: 6 mei 2021 en ga je nog een klacht indienen bij facebook? With Or Whitout You U2
sattv4iedereen Geplaatst: 6 mei 2021 Auteur Geplaatst: 6 mei 2021 Dat help niet (denk ik). Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
RonBoy Geplaatst: 6 mei 2021 Geplaatst: 6 mei 2021 Met een muts kan toch ook wel wat.. et9000, et7000, et4000, et5000, Synology NAS.19, 23, 28E en 5W, Multiswitch 17/8+TNT antenne. CD, TNTSat en Fransat kaart.
sattv4iedereen Geplaatst: 6 mei 2021 Auteur Geplaatst: 6 mei 2021 1 minuut geleden, RonBoy zei: Met een muts kan toch ook wel wat.. Wel een dure muts 25€. en het is een muts voor kinderen, en die heb ik niet. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
Tonskidutch Geplaatst: 6 mei 2021 Geplaatst: 6 mei 2021 Een dure les, maar een les=> koop nooit via facebook als er geen geld terug optie is. With Or Whitout You U2
wanderer Geplaatst: 6 mei 2021 Geplaatst: 6 mei 2021 30 minuten geleden, sattv4iedereen zei: Dat help niet (denk ik). Niet geschoten is altijd mis.... Samsung 40D6510WS
jeevanhoof Geplaatst: 6 mei 2021 Geplaatst: 6 mei 2021 Hoe heb je de muts betaald? Via je creditkaard company of PayPal valt er wel wat te regelen. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 mei 2021 Geplaatst: 6 mei 2021 3 uren geleden, sattv4iedereen zei: kreeg in enkel een muts. Nou...met die muts kun je toch leuke dingen doen. 🥰 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Beheerder Michel Geplaatst: 6 mei 2021 Beheerder Geplaatst: 6 mei 2021 Wat een muts Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten