sat_angel Geplaatst: 18 mei 2021 Geplaatst: 18 mei 2021 (aangepast) Doos Hirschmann (en andere), waaronder - doos Hischmann connectors (nieuw) - kabels - versterkers - splitters etc Vraagprijs 65 euro 18 mei 2021 aangepast door sat_angel Fotos bijgevoegd
John van Dreumel Geplaatst: 18 mei 2021 Geplaatst: 18 mei 2021 En waar is dit ‘moois’ te bezichtigen en of af te halen bij een akkoord? 😉 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
John van Dreumel Geplaatst: 19 mei 2021 Geplaatst: 19 mei 2021 Nee helaas. Dat is mij te ver weg om even te gaan kijken. Een maat van mij woonde daar ooit. S. Schut, ongetwijfeld bekend in dat gehucht. Ik pas dus. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
sat_angel Geplaatst: 19 mei 2021 Auteur Geplaatst: 19 mei 2021 (aangepast) Waar woon je? Ik ben regelmatig in Utrecht.Wellicht is dat dichterbij voor je. 19 mei 2021 aangepast door sat_angel
John van Dreumel Geplaatst: 20 mei 2021 Geplaatst: 20 mei 2021 Is ook nog zo’n 80 km vanuit mijn regio (Nijmegen). Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Maku Geplaatst: 26 mei 2021 Geplaatst: 26 mei 2021 Heb wel interesse, als het nog beschikbaar is uiteraard.
Aanbevolen berichten