boudeman Geplaatst: 20 mei 2021 Geplaatst: 20 mei 2021 Grappig is dat al jaren een grote onbekende met een zelf ontwikkeld programma proefschriften van politici doorvlooit op tekstdelen, die van elders via copy en paste overgenomen zijn zonder bronvermelding. Zijn dat er veel dan heet dat plagiaat. Van diverse politici is inmiddels hun dr titel ingetrokken en een eind aan hun politieke carriere gekomen. Vandaag is er weer een minister opgestapt.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 mei 2021 Geplaatst: 20 mei 2021 Hmmm.....als ze maar niet aan mijn Drs. titel komen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mojo Geplaatst: 20 mei 2021 Geplaatst: 20 mei 2021 1 minuut geleden, Drs. IJzerbout zei: Hmmm.....als ze maar niet aan mijn Drs. titel komen. Drs titel is niet beschermd You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Pionewbie Geplaatst: 20 mei 2021 Geplaatst: 20 mei 2021 Drs, is wel een beschermde titel, oud maar beschermd. Degene die hem kregen (voor 2002) mogen hem blijven gebruiken. Welke titel mag ik voeren als ik ben afgestudeerd of gepromoveerd aan universiteit of hogeschool? | Rijksoverheid.nl Ik heb voor 2002 een universitaire opleiding afgerond. Mag ik in plaats van mijn drs.-, mr.- of ir.-titel de titels MSc, MA of LLM voeren? | Veelgestelde vragen | Onderwijs | Rijksuniversiteit Groningen (rug.nl)
Mojo Geplaatst: 20 mei 2021 Geplaatst: 20 mei 2021 12 minuten geleden, Pionewbie zei: Degene die hem kregen (voor 2002) mogen hem blijven gebruiken. OK. Loop ik 19 jaar achter🙄 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Tonskidutch Geplaatst: 21 mei 2021 Geplaatst: 21 mei 2021 hm oud nieuws eigenlijk betreffende het plagiaat want dat werd al in 2011 een media item https://www.spiegel.de/panorama/bildung/franziska-giffey-und-ihre-doktorarbeit-kein-magna-und-kein-laude-mehr-a-198bd3ea-fe08-4b4d-a06d-9eb9cfcd1d52 With Or Whitout You U2
Gast peterp Geplaatst: 28 mei 2021 Geplaatst: 28 mei 2021 Misschien kan je er een dokter anders van maken ook leuk en origineel .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen