Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2021 Brighton was ook mijn eerste IBC. Het jaar daarop nog de ITVS in Montreux en toen voor het eerst in Amsterdam. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2021 (aangepast) 4 uren geleden, Noordzee zei: Dat moeten wel hele mooie WC's zijn.... Het is eigenlijk te gek voor woorden. Dat ze voor dat beetje extra, zoveel geld willen hebben. Als nou het parkeren gratis inbegrepen zou zijn en een portie gratis bitterballen iedere dag "on the House" had ik enigszins begrip gehad. Maar goed. Ik kom er in ieder geval naar toe. Tot nu toe hebben voor zover ik weet alleen Sony en Ross Video afgezegd. De IBC organisatie zelf hoor je daar natuurlijk niet over. Die willen inkomsten zien. Om iedere prijs. Ik heb nu mijn OV chipkaart dus wat let me. 😀 31 oktober 2021 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2021 2 uren geleden, ceesv zei: Nog in de goede oude tijd dat alles analoog was In 1978 hadden we in mijn tijd bij Global TV al de eerste volledig digitale Frame Store in gebruik genomen. Het was een sensatie dat dat ding in ongecomprimeerde vorm één NTSC frame digitaal kon opslaan. 19" 8 HE had ie. Van System Video. We konden er ook een externe feed mee synchroniseren. Wat een luxe. 😊 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2021 Als dat van dat Engelse pis-lauwe bier is, dan hoef ik het niet. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 31 oktober 2021 Geplaatst: 31 oktober 2021 Ze zullen bij de MBC-stand toch wel een koelkast hebben?
Mrbeam Geplaatst: 31 oktober 2021 Geplaatst: 31 oktober 2021 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Maar goed. Ik kom er in ieder geval naar toe. Ik sla een jaartje over, andere verplichtingen. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Moderator ceesv Geplaatst: 31 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 31 oktober 2021 1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei: In 1978 hadden we in mijn tijd bij Global TV al de eerste volledig digitale Frame Store in gebruik genomen. Wij een digitale norm vertaler PAL-SECAM-NTSC Daarnaast hadden wij een A en B-format 1" die je kon ombouwen naar NTSC. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 november 2021 Auteur Geplaatst: 1 november 2021 (aangepast) Panasonic ook niet naar de IBC. Natuurlijk geeft de IBC hier weer eens geen grote kenbaarheid aan maar ze staan niet op de exhibitorlist. JVC staat ook niet op de list van exhibitors. Hitachi ook niet. 😁 1 november 2021 aangepast door Drs. IJzerbout 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Ventura Geplaatst: 2 november 2021 Geplaatst: 2 november 2021 Jammer dat grote bekende exploitanten zich afmelden. Ik hoop dat volgend jaar IBC weer een succes wordt. Dan ben ik zeker weer aanwezig.
Mimisiku Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Zonde van de tijd en geld.. Geen of nauwelijks innovatie bij de fabrikanten. En dat voor slechts 3 weken resterend in 2021. Gezien de huidige chipschaarste zie ik zelfs in 2022 niets gebeuren.. Of gaan ze daar uitsluitend ‘artist impressions’ neerzetten? Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Sprietje Geplaatst: 5 november 2021 Geplaatst: 5 november 2021 Inverto staat ook op de IBC in de RAI te vinden en wel in stand D65 in Hal1. Zij zullen er zeker staan met de nieuwe Inverto Ultra. Zie: https://inverto.tv/upload/files/202106/60d4b3c28d0bd-1624552386.pdf en https://show.ibc.org/owner-programmes
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 november 2021 Auteur Geplaatst: 16 november 2021 Er komt binnen enkele minuten een announcement dat de IBC gaat plaatsvinden. De organisatie vindt dat het safe/veilig genoeg is. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Moderator ceesv Geplaatst: 16 november 2021 Moderator Geplaatst: 16 november 2021 Ik zou er niet mijn geld op zetten dat die werkelijk doorgaat. De corona situatie in Nederland stevent op een lockdown af. De horeca in Nederland gaat op dit moment verplicht om 20 uur op slot. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 16 november 2021 Auteur Geplaatst: 16 november 2021 (aangepast) https://bit.ly/3oEDYo2 Als ze het nu nog zouden afzeggen dan gaat het firma's veel geld kosten. Dat gaat nu niet meer. 16 november 2021 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen