Ber Geplaatst: 27 mei 2021 Geplaatst: 27 mei 2021 Ik heb mijn extra abonnement opgezegd, is een oranje kaart, eindigt op 30-06-2021. Is deze kaart nog iets waard voor anderen? Ber
Sprietje Geplaatst: 27 mei 2021 Geplaatst: 27 mei 2021 (aangepast) Volgens mijn wel maar alleen met een ingevuld overnameformulier en als er geen betalingsachterstand is. https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/klanten/formulier-smartcard-overname.pdf 27 mei 2021 aangepast door Sprietje
Mojo Geplaatst: 27 mei 2021 Geplaatst: 27 mei 2021 1 uur terug, Ber zei: Ik heb mijn extra abonnement opgezegd, is een oranje kaart, eindigt op 30-06-2021. Is deze kaart nog iets waard voor anderen? Ber Ja hoor. Kun je gewoon nog verkopen. Wel even een overnameformulier invullen. Zie de bijlage. formulier-smartcard-overname.pdf You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 27 mei 2021 Geplaatst: 27 mei 2021 Een beetje onzinnig Mojo om het overnameformulier nogmaals weer te geven.
astro iris Geplaatst: 28 mei 2021 Geplaatst: 28 mei 2021 10 uren geleden, Sprietje zei: Een beetje onzinnig Mojo om het overnameformulier nogmaals weer te geven. Veel mensen kennen of weten dat niet, daarom ook de vraag van ts. Blijkbaar had Mojo niet gezien dat jij link postte.
Mojo Geplaatst: 28 mei 2021 Geplaatst: 28 mei 2021 10 uren geleden, Sprietje zei: Een beetje onzinnig Mojo om het overnameformulier nogmaals weer te geven. Op het moment van posten stond in jouw bericht nog geen link. Dus een beetje onzinnig van jouw kant😙 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Sprietje Geplaatst: 28 mei 2021 Geplaatst: 28 mei 2021 Onzin, de link heb ik meteen in het bericht geplaatst. Bovendien is jou bericht een uur later dan mijn bericht.
John van Dreumel Geplaatst: 28 mei 2021 Geplaatst: 28 mei 2021 Nou nou, blijkbaar wordt er hier ook geïrriteerd gereageerd als iemand gewoon wilt helpen. Beter tweemaal als niet. Je kunt je maar ergens druk over maken. 🤭 1 1 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Old Satterhand Geplaatst: 28 mei 2021 Geplaatst: 28 mei 2021 Ach maak je niet druk het is Sprietje maar. Hij wil hier graag de bejaarde schoolmeester uithangen.
John van Dreumel Geplaatst: 28 mei 2021 Geplaatst: 28 mei 2021 Ik maak mij totaal niet druk. Het was slechts een constatering. 🤣🤣 Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
Moderator ceesv Geplaatst: 28 mei 2021 Moderator Geplaatst: 28 mei 2021 Modereren zou je aan moderators moeten overlaten....😏 Wanneer iemand meent dat een posting niet correct is, kan men het contacteer ons knopje onder aan de bladzijde gebruiken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Ber Geplaatst: 28 mei 2021 Auteur Geplaatst: 28 mei 2021 Bedankt voor de reacties, er heeft iemand inmiddels interesse getoond. Heeft dit forum ook een deel voor verkoop/koop? Groetjes Ber
Moderator ceesv Geplaatst: 28 mei 2021 Moderator Geplaatst: 28 mei 2021 Ja, 2e hands Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
alias haha Geplaatst: 29 mei 2021 Geplaatst: 29 mei 2021 (aangepast) Ik heb onlangs ook een oranje kaart overgenomen, oude eigenaar heeft een tijd geleden(ongeveer 2 maanden geleden) netjes bericht gehad dat alles netjes in orde gemaakt ging worden, en zo... Ik heb zelf gemerkt dat de kaart even gestopt was en heractivatie heb uitgevoerd zodat de kaart weer werkte... Tot op heden heb ik zelf nog geen bericht gehad, heb alleen gezien dat ze meer geld hebben afgepakt dan normaal, bij mijn canaldigitaal staat de kaart dan ook aangemeld.. En het mooie, bij de oude eigenaar hebben ze ook gewoon nog steeds geld afgehouden, in ieder geval controleer of ze daadwerkelijk stoppen, anders meteen blokkeren op je bankrekening... 29 mei 2021 aangepast door alias haha You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen