Kareltjevdh Geplaatst: 28 mei 2021 Geplaatst: 28 mei 2021 Beste allemaal, Ik heb hier een Harman Kardon BDS580 en een BDS275 met beide een vergelijkbaar probleem. Als ik de versterker aan zet valt deze binnen een paar minuten uit. Ik vermoed bij beide een defect aan de voeding. Iemand ervaring hiermee ?? gr Karel
Steve Geplaatst: 29 mei 2021 Geplaatst: 29 mei 2021 Op 28-5-2021 om 09:08, Kareltjevdh zei: Beste allemaal, Ik heb hier een Harman Kardon BDS580 en een BDS275 met beide een vergelijkbaar probleem. Als ik de versterker aan zet valt deze binnen een paar minuten uit. Ik vermoed bij beide een defect aan de voeding. Iemand ervaring hiermee ?? gr Karel vervang de elco`s 506 507 511 en 516 en de 2 van 1500uf/16v
Kareltjevdh Geplaatst: 2 juni 2021 Auteur Geplaatst: 2 juni 2021 @ Steve, Ik heb vandaag bij 1 voeding de aangegeven elco's vervangen. Als ik er nu stroom op zet gaat de led oranje branden als ik hem aan probeer te zetten wordt deze heel even wit en gaat de ventilator een seconde draaien. Daarna valt de led helemaal uit om vervolgens na een paar seconden weer oranje te branden. Enig idee waar ik nog zoeken kan ?? gr Karel
Kareltjevdh Geplaatst: 12 juli 2021 Auteur Geplaatst: 12 juli 2021 @Steve Dag Steve , Heb je eventueel nog een suggestie waar ik de storing moet zoeken? Als ik er nu stroom op zet gaat de led oranje branden als ik hem aan probeer te zetten wordt deze heel even wit en gaat de ventilator een seconde draaien. Daarna valt de led helemaal uit om vervolgens na een paar seconden weer oranje te branden. Alvast dank! gr Karel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen