SIMBAke Geplaatst: 1 juni 2021 Auteur Geplaatst: 1 juni 2021 dit heb ik op RTS vet , niet genoeg wss , het is mooi weer nu ,bij slecht weer gaat dat flink zakken wss nieuw regenkapje zit erop nu , is doorschijnend , maar door de felle zon erop lijkt het wit VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
SIMBAke Geplaatst: 1 juni 2021 Auteur Geplaatst: 1 juni 2021 langs beide kanten heb ik staalkabels voor de fijntuning helpt ook nog eens tegen felle wind VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Sprietje Geplaatst: 1 juni 2021 Geplaatst: 1 juni 2021 Tja, staalkabels, ook een manier van fijntunen. Je hebt toch niet te veel coaxlengte bij elkaar gebonden hè? Dat geeft allemaal verlies. Als je RTS Svet HD zonder storing kunt ontvangen, dan heb je het maximale uit je Multytenne gehaald. Nu met het regenkapje er op, zul je waarschijnlijk bij regen geen uitval van de CD / TV-Vlaanderen zenders meer hebben behalve als het heel hard regent.
SIMBAke Geplaatst: 1 juni 2021 Auteur Geplaatst: 1 juni 2021 ja die coaxkabels heb ik langer gelaten omdat ik een grotere schotel ging plaatsen op mijn plat dak , maar dan zijn daar grote koepels opgekomen ,enz , lang verhaal zal ze misschien best maar inkorten , ze zijn sowieso al lang VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen