alias haha Geplaatst: 5 juni 2021 Geplaatst: 5 juni 2021 Ik heb gewoon in windows via de verkenner een paar koppelingen toegevoegd van mijn qnap, alleen ze zijn niet meer te bereiken met deze pc, pak ik een laptop dan werkt het wel gewoon, kan ook het netwerk niet uitvouwen en scannen. Pak ik de foutoplosser die geeft de volgende meldingen: Heb al diverse truckjes toegepast die op google te vinden zijn, maar het werkt niet helaas. Iemand een tip? Met een ftp programma kan ik de schijven wel gewoon benaderen met de pc met de problemen. You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Tonskidutch Geplaatst: 5 juni 2021 Geplaatst: 5 juni 2021 klik ik de eerste maal klik ik Problemen vaststellen klik ik sluiten en nogmaals op qnapton is alles zichtbaar en te openen The Crying Cowboys Aaron Rux
alias haha Geplaatst: 5 juni 2021 Auteur Geplaatst: 5 juni 2021 (aangepast) Doet niks bij mij. Zie ook niks in de netwerkomgeving, wat ik hier met andere w10 pc's wel zie 5 juni 2021 aangepast door alias haha You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
alias haha Geplaatst: 5 juni 2021 Auteur Geplaatst: 5 juni 2021 Heb ook als ik het netwerkcentrum wil openen dat ik deze melding krijg: You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Old Satterhand Geplaatst: 5 juni 2021 Geplaatst: 5 juni 2021 Oppassen met die Qnaps https://www.security.nl/search?origin=frontpage&keywords=qnap
alias haha Geplaatst: 5 juni 2021 Auteur Geplaatst: 5 juni 2021 Er staat geen poort open van die dingen, maar zal ze voor de zekerheid in de router de toegang tot het internet blokkeren You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
tommiedepommie Geplaatst: 6 juni 2021 Geplaatst: 6 juni 2021 20 uren geleden, Old Satterhand zei: Oppassen met die Qnaps https://www.security.nl/search?origin=frontpage&keywords=qnap Beetje kort door de bocht om te waarschuwen voor Qnap security problemen. Als je je NAS up to date houdt en zorgt voor goede wachtwoorden en uiteraard een goede backup, dan ben je al een heel eind. Zoek op security.nl maar eens op 'Windows 10' en op 'Linux mint'. Dan kun je ook beter ophouden met Windows. Bijna alles staat en valt bij degene die achter (of voor) de computer zit. heel fijn weekend allen 1 De wereld is verdeeld in 10 groepen mensen, zij die het binaire talstelsel kennen en de rest.
jeevanhoof Geplaatst: 10 juni 2021 Geplaatst: 10 juni 2021 Je PC moet zichtbaar zijn in je netwerk. Anders zie je de rest van je netwerk ook niet. Dus contreel of dit is aangevinkt. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Tonskidutch Geplaatst: 10 juni 2021 Geplaatst: 10 juni 2021 25 minuten geleden, jeevanhoof zei: Dus contreel of dit is aangevinkt. bedoel je deze? zie afbeelding in sommige updates worden de aangepaste instellingen terug naar "default" instellingen geplaatst zou zo maar kunnen The Crying Cowboys Aaron Rux
jeevanhoof Geplaatst: 10 juni 2021 Geplaatst: 10 juni 2021 inderdaad. een tijdje terug kwam de laptop van vrouw terug uit herstelling onder garantie. Moederbord was vervangen en windows moest opnieuw geïnstalleerd worden. Alles leek terug aanwezig, maar de pc zag mijn netwerkschijf ook niet meer. Netwerkdetectie ingeschakeld en mijn schijf en andere toestellen waren terug zichtbaar. mvg 1 dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
alias haha Geplaatst: 12 juni 2021 Auteur Geplaatst: 12 juni 2021 Op 10-6-2021 om 12:56, Tonskidutch zei: bedoel je deze? zie afbeelding in sommige updates worden de aangepaste instellingen terug naar "default" instellingen geplaatst zou zo maar kunnen Ik kan de netwerkdetectie niet inschakelen, hij blijft terug springen na het opslaan naar netwerkdetectie uitschakelen You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Pionewbie Geplaatst: 12 juni 2021 Geplaatst: 12 juni 2021 Staat je netwerkberbinding (LAN, of WiFi) wel ingesteld op privé verbinding? Zie: Een Wi-Fi-netwerk openbaar of privé maken in Windows 10 (microsoft.com) In de stand openbaar kan je i.v.m. veiligheid niets delen.niets delen
alias haha Geplaatst: 13 juni 2021 Auteur Geplaatst: 13 juni 2021 Mijn netwerk is particulier, bestands- en printerdeling is ingeschakeld, alleen als ik foutoplossing aanklik voor mijn netwerk, krijg ik de onderstaande melding: Ik kan niks, die diagnostics policy service schakeld zichzelf weer uit, en is nodig voor de foutoplossing en netwerk detectie, en nog wat andere dingen. Ook als ik via instellingen naar de netwerk en internet instellingen wil gaan, krijg ik onderstaande te zien: Klik ik op OK, plopt alles weg. You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Old Satterhand Geplaatst: 13 juni 2021 Geplaatst: 13 juni 2021 Dit al eens geprobeerd? Microsoft defender offline
Tonskidutch Geplaatst: 13 juni 2021 Geplaatst: 13 juni 2021 denk dat hij eerder eens de logboeken op fouten en critical errors moet inspecteren en die foutcodes op microsoft opzoeken ik heb zoiets al eens gehad met een onboard NIC die stuk was, moest een PCI NIC erbij zetten The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen