jmoonen Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 In verband met overstap op Cahors Visiosat schotel, gratis af te halen een Wavefrontier Maximum Toroidal T90 schotel met 10 x LNB en waterdichte SAB10/1 Diseq. Staat nu nog op mijn dak maar deze word aankomende week compleet werkend van het dak gehaald dus plaatsen is ook weer gelijk werken. Vanaf woensdag kan deze gratis in Kaatsheuvel opgehaald worden. Stuur PM bij interesse. 1
jmoonen Geplaatst: 11 juni 2021 Auteur Geplaatst: 11 juni 2021 (aangepast) dream7020 heeft interesse in deze schotel. Samen al een afspraak gemaakt. 11 juni 2021 aangepast door jmoonen
minplus Geplaatst: 11 juni 2021 Geplaatst: 11 juni 2021 Zou je dat wel doen? Want de Wave heeft een veel betere ontvangst en meer mogelijkheden dan de Visiosat. Wat overigens als het de bigbisat is een schitterende schotel is. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
jmoonen Geplaatst: 11 juni 2021 Auteur Geplaatst: 11 juni 2021 (aangepast) Jazeker, ik wil een subtielere schotel van de 10 koppen gebruik ik er maar 4 dus nu gekozen voor de bigsat met 4 koppen 11 juni 2021 aangepast door jmoonen
jmoonen Geplaatst: 14 juni 2021 Auteur Geplaatst: 14 juni 2021 dream7020 geeft aan problemen met transport te hebben en kan dus de schotel niet komen ophalen. Daarbij staat deze dus weer online, en geldt gratis afhalen nog steeds.
theboyk Geplaatst: 19 juni 2021 Geplaatst: 19 juni 2021 De schotel is reeds van het dak af. De nieuwe schotel is geplaatst. Gezellige man, die Jos, leuk bijgekletst De T90 is geheel compleet (minus tegelvoet) 1
Youto Geplaatst: 2 november 2021 Geplaatst: 2 november 2021 Een late reactie maar ik lees nergens dat deze schotel al weg is. Als deze wel al weg is heb ik pech gehad maar anders wil ik deze graag komen ophalen. Laat maar weten. Mvg.
jmoonen Geplaatst: 2 november 2021 Auteur Geplaatst: 2 november 2021 Deze schotel hebben wij nog steeds, hij moet moet een busje opgehaald worden ( past niet in een auto ) daarom konden sommige mensen hem voorheen niet mee nemen ( of je moet alles demonteren )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen