Fairplay Geplaatst: 17 juni 2021 Geplaatst: 17 juni 2021 Hallo allemaal, ik heb een tracvision 4 op mijn boot en ik probeer een beter / minder gevoelig beeld te krijgen via een nieuwe inverto multiconnect lnb. Tijdens dit proces is 1 van de rf connectors aan de lnb kapot gegaan. Ik heb de kabelconnectors de 2 zwarte fuut verwisseld ,maar heb nu helemaal geen bvn meer. Wie kan mij helpen? onder
Big fellow Geplaatst: 17 juni 2021 Geplaatst: 17 juni 2021 Plaats eens wat fotos van hetgeen waar je aan refereert... “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
wanderer Geplaatst: 17 juni 2021 Geplaatst: 17 juni 2021 (aangepast) sorry 17 juni 2021 aangepast door wanderer overbodige opmerking verwijderd Samsung 40D6510WS
Fairplay Geplaatst: 17 juni 2021 Auteur Geplaatst: 17 juni 2021 Ja,beetje verwarrend maar sluit aan bij oude topic
Big fellow Geplaatst: 17 juni 2021 Geplaatst: 17 juni 2021 Maar de LNB aansluiting was kapot schreef je, en ik zie geen foto van de LNB? “Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen