Miauw Geplaatst: 18 juni 2021 Geplaatst: 18 juni 2021 Weet iemand op hoeveel kb Lebara prepaid en Lycamobile prepaid beide prepaid bundel van 5GB afronden? Het betreft de bundels waarbij je "onbeperkt kan bellen", zolang je het niet te gek maakt met data, in mijn geval 5GB. Ik zit me rot te zoeken, nog steeds niet kunnen vinden. Alvast dank voor de moeite. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Mimisiku Geplaatst: 18 juni 2021 Geplaatst: 18 juni 2021 Gewoon proberen.. Er is geen enkele provider die de exacte FUP regels publiceert. Ze kijken naar de totale piekbelasting tegenover capaciteit.. Ooit bij T-Mobile een klant die bij 54GB pas op de vingers getikt werd… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Miauw Geplaatst: 18 juni 2021 Auteur Geplaatst: 18 juni 2021 Dit zijn allin prepaid bundels van 5GB, ik weet alleen niet of Lebara en Lycamobile per 1kb 10kb of 10kb afronden en hoe lang zo'n sessie duurt. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Pionewbie Geplaatst: 18 juni 2021 Geplaatst: 18 juni 2021 Onbeperkt bellen bij prepaid? Ik ben bang dat je prepaid en sim-only door elkaar haalt op de sites van de genoemde providers. Dat gaat heel snel want de sites blinken niet uit door duidelijkheid.
jopiesat Geplaatst: 18 juni 2021 Geplaatst: 18 juni 2021 https://mobile.lebara.com/nl/nl/sim-only/rates 100kb afronding voor data
Miauw Geplaatst: 18 juni 2021 Auteur Geplaatst: 18 juni 2021 1 minuut geleden, jopiesat zei: https://mobile.lebara.com/nl/nl/sim-only/rates 100kb afronding voor data Enig idee of Lycamobile dat ook zo afrond? Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Miauw Geplaatst: 18 juni 2021 Auteur Geplaatst: 18 juni 2021 4 uren geleden, Pionewbie zei: Onbeperkt bellen bij prepaid? Ik ben bang dat je prepaid en sim-only door elkaar haalt op de sites van de genoemde providers. Dat gaat heel snel want de sites blinken niet uit door duidelijkheid. De duidelijkheid is inderdaad ver te zoeken qua afronding, echter het onbeperkt bellen 300 minuten per dag of 3000 minuten per maand noemen ze onbeperkt. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
jopiesat Geplaatst: 18 juni 2021 Geplaatst: 18 juni 2021 10 minuten geleden, Miauw zei: Enig idee of Lycamobile dat ook zo afrond? Geen idee. Google Lycamobile 100kb levert wel een hit op in Zwitserland. Ze lijken het netwerk van t-mobile te gebruiken, de instelling daar zal leidend zijn
Miauw Geplaatst: 18 juni 2021 Auteur Geplaatst: 18 juni 2021 (aangepast) 4 uren geleden, jopiesat zei: Geen idee. Google Lycamobile 100kb levert wel een hit op in Zwitserland. Ze lijken het netwerk van t-mobile te gebruiken, de instelling daar zal leidend zijn Beide zitten in Nederland op KPN, echter vermoed ik dat beide de zelfde afronding hebben van 100kb, alleen de duur van de sessie is mij onbekend. 18 juni 2021 aangepast door Miauw Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen