Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 juni 2021 Geplaatst: 23 juni 2021 Vanwege een dokumentatie (nu al in de 3de staffel) op Netflix die over het Formule 1 rencircus gaat heeft deze rensport een sterk toenemende populariteit in Amerika bereikt. Er zijn 30 episoden in 3 staffels van gemaakt en kan ik vooral Sprietje aanbevelen. NBC News bericht het volgende: https://www.nbcnews.com/tech/tech-news/netflix-f1-espn-boost-tv-ratings-espn-rcna1237 Hier een trailer op YouTube te zien: "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
D.Quijote Geplaatst: 23 juni 2021 Geplaatst: 23 juni 2021 Ook zonder Netflix te bekijken......😉 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Tonskidutch Geplaatst: 23 juni 2021 Geplaatst: 23 juni 2021 die foto lijkt niet eens op "rensport" allemaal het paard vergeten zeker het is wel vreemd dat de amerikanen dat nu pas ontdekt hebben, zeker teveel bezig met hun pistooltjes en zo. With Or Whitout You U2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 juni 2021 Auteur Geplaatst: 23 juni 2021 Niet gelijk Amerika voor "dom" verkopen. Amerika is nu eenmaal een andere markt. Dat zie je ook aan voetbal wat in de hele wereld enorm populair is maar in Amerika stukken minder. American football is in Europa ook niet echt populair. Hetzelfde voor NASCAR. Dat is ook zeer populair in Amerika maar in Europa kent bijna niemand het. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 23 juni 2021 Geplaatst: 23 juni 2021 dom is niet het woord dat ik gebruikte het is een kwestie van aandacht en onder de aandacht brengen want die top 10 aanbevelingen inzake films en/of series zijn niet overal hetzelfde (regionaal of ook wel internationaal) en als dat pistolen Paultje op de top 10 lijst in Amerika staat bekijkt men die natuurlijk het eerst. With Or Whitout You U2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 23 juni 2021 Auteur Geplaatst: 23 juni 2021 Hoe dan ook...jij en ik gaan de wereld niet veranderen. Dat je er gelijk pistolen bijhaalt ontgaat me eigenlijk wat. 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen