Gast Geplaatst: 3 november 2002 Geplaatst: 3 november 2002 ik ben in het bezit van een uit Noorwegen afkomstige Fibo stöp gregorian schotel . alleen de motor is echt kapot . het is een klein vierkant kastje van 8 cm , wat onder in de voet vastgeschroefd zit. ik probeer uit te zoeken waar de importeur zit voor een evt.nieuw exemplaar , anders ben ik van plan om het hele ding te verbouwen en een actuator te monteren . zijn er ook anderen die in het bezit zijn van zo'n schotel ? wat is jullie ervaring met deze schotel , met afstelling en verloop bij gebruik ? ----------------------------perman-------------------------
Gast Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 het is de zelfde als Grundig en die is weer gelijk aan philips. dus zoek maar uit...
Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 ja alweer wat wijzer nu , maar wat zou een nieuwe motor kosten ? en is deze ook net zo goed als een actuator ? of verloopt deze motor tijdens gebruik dat ik dan steeds opnieuw de pos.data moet invoeren? worden deze schotel eigenlijk nog wel nieuw geleverd , je ziet ze nergens meer het zijn allemaal ofset schotels tegenwoordig . -----------------------------perman------------------------
Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 In odijk zit een zaak waar ze wel te krijgen zijn
Gast Geplaatst: 7 november 2002 Geplaatst: 7 november 2002 Waar in Odijk? Bij mij is nl. ook de vraag gekomen van zo'n motortje. Als het gaat, stuur dan het adres even naar mijn PM. bedankt alvast
Gast Geplaatst: 7 november 2002 Geplaatst: 7 november 2002 Jullie hebben PM maar het motortje is wel kostbaar namelijk; LOSSE MOTOR TBV GREGORIAAN € 149,00
Gast Geplaatst: 7 november 2002 Geplaatst: 7 november 2002 Motortje voor Gregorian zijn er in twee types tw. 36 volt en v-sec (nokia ontvangers). Hier in Rotterdam zit een zaak die heeft ze voor 144 euro incl. Laatst ook eentje moeten uitwisselen ivm. blikseminslag. Voor adres moeten jullie maar even PM sturen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen