Hansen Geplaatst: 7 juli 2021 Geplaatst: 7 juli 2021 Hoop dat ik dit opgelost krijg, met Mut@nt HD-51 en de opnamelocatie. Nadat ik de HDD (WDC WD 105PZX-22Z) heb geformatteerd omdat ik er geen vrije ruimte meer op kon krijgen, ook met lege prullenbak en opnieuw opstarten. Vrije ruimte is er nu wel maar de opnames raken zoek, staan wel in de timer. Bij opname locaties staal alles op mediahdd. Maar daar komen ze dus niet. Heb er OpenPli 6.2 opstaan.
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2021 Geplaatst: 7 juli 2021 wat zegt DCC_E2.exe over de mount in telnet? dan zie je ook alle andere mappen Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2021 Geplaatst: 7 juli 2021 cd .. cd .. ls - lia dus als je in de root staat Coles Corner Richard Hawley
Tonskidutch Geplaatst: 7 juli 2021 Geplaatst: 7 juli 2021 wat ben je nu aan het klooien met scripts? gewoon intikken wat ik eerder schreef case sensative Coles Corner Richard Hawley
Hansen Geplaatst: 7 juli 2021 Auteur Geplaatst: 7 juli 2021 Ja ik snap er niet veel van (Linux) maar heb het ingetikt een paar keer zoals je voorbeeld cd..cd.. Is - Iia dan komt er not found
Hansen Geplaatst: 7 juli 2021 Auteur Geplaatst: 7 juli 2021 initialiseren van de HDD heb ik gevonden en het werkt weer.
Hansen Geplaatst: 7 juli 2021 Auteur Geplaatst: 7 juli 2021 48 minuten geleden, Thijs-Rallye zei: tussen cd en .. moet een spatie in *nix. Dank voor dat, dat moet je wel weten en goed doen. Snap ik. maar inmiddels werkt het al na initialiseren. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen