Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
2 uren geleden, happysat zei:

Kom censuur Cees werk aan de winkel goed keuren die hap of bevalt het je weer niet?

Misschien moet je gewoon je onbeschofte mond eens dichthouden. Je schandelijke optreden via het contactformulier was al genoeg voor een permanente ban, maar die lol gun ik je niet. In plaats daarvan moeten jouw berichten vanaf nu permanent goedgekeurd worden. Niet vanwege censuur, maar vanwege je eigen onbeschofte gedrag.

 

Met je optreden bewijs je temeer dat je inderdaad een rasechte wappie bent.

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Theparasol kon het niet beter verwoorden, het is nog erger dan tegen de bierkaai vechten. Mag ik de avatar "early bird parafraseren", "veel te vroeg geboren", wat aan prematuurtjes gaat mankeren kom er nu dus eindelijk uit. Ik wil wel de aantekening maken dat voorgaande diagnose er een van het niveau Dr. Öekter is. Ter verduidelijking, het wordt alsnog afgeraden, een klaargemaakte early bird serieus te nemen, niet te vreten! 

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb diverse keren leerlingen meegemaakt die epileptische aanvallen kregen in meerdere variaties en ben ook een aantal malen erbij gehaald als bij een leerling van een collega een epileptische aanval plaatsvond. Er had zich blijkbaar wat rond gesproken. Ze hadden geen van allen kort daarvoor een vaccinatie gekregen. Het is iets wat op de gekste momenten kan optreden, soms als er iets spannends is maar ook als er verder niets aan de hand is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Zo is het, kijk naar meerdere bronnen uit verschillende landen en maak je eigen oordeel.

nee joh dat is allemaal onzin, al die nieuwszenders krijgen hun nieuws allemaal aangeboden via Reuters en daar zijn ook allemaal zo corrupt als de pest. 🤫

Wil jij een aardbeving met 10.000 doden in Mexico? Prima als je voldoende geld overmaakt gaan we dat regelen.

Wil je een orkaan op Haïti of een tsunami in Indonesië?  We zetten wel een paar ventilatoren aan en prikken wel een dijk door en jij hebt je nieuws.

Nee, dan is die blogger op zijn zolderkamertje met facebook en Twitter als hoofd informatiebron veeeeeel betrouwbaarder.  🥱

aangepast door gerrit B
  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, minplus zei:

Het aantal positief getesten vandaag is hoger dan ooit...

 

Zal mij benieuwen wat we morgen weer te horen krijgen?

Zal wel niet veel goeds zijn en verwacht zo dat die sportclubs en ondernemers voor wie het onoverkomelijk was om even een QR code te controleren nu hun deuren weer voor een paar weken mogen sluiten.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, minplus zei:

Het aantal positief getesten vandaag is hoger dan ooit...

 

16364... nogal logisch want ongevaccineerden moet zich laten testen voor een toegangsbewijs ;)

 

Wat was ook al weer het percentage wat zorg nodig had? 2% toch oid... dat zijn er zeg maar zo rond de 300.

Waar hebben we het over op 17,5 miljoen inwoners.

Schandalig dat ons kapotbezuinigde zorgstelsel dat kleine aantal al niet eens aan kan!

En dat weer net voor de carnaval, sinterklaas, kerst en oud en nieuw.

 

Schande!

 

En ik zal je vertellen het komt allemaal door de slappe maatregelen van de regering: laten ze eerst maar eens maatregelen nemen tegen al die gevaccineerden want die leven er maar op los alsof ze onkwetsbaar zijn en houden totaal geen rekening meer met hun ongevacineerde medemensen die er nog wel ernstig ziek van kunnen worden.

 

Neem nog wat extra vitamientjes, mineraaltjes, sporten, werk aan je bmi want anders redt je het deze winter misschien wel niet zonder vaccin!

Want nu nog een vaccin nemen terwijl je overal afgegeven hebt dat je hem niet neemt dan weet je een ding zeker niemand neemt je mening voortaan meer serieus!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

er is een oplossing hoor

Quote

Een huisarts in Staphorst zegt in de Volkskrant dat hij bij patiënten thuis langsgaat om hen 'stiekem het vaccin te geven'.

 

Volgens hem is in de Bijbelvaste Overijsselse gemeente het taboe op vaccineren nog altijd erg groot. "Ik heb patiënten die zich wel willen laten prikken, maar doodsbang zijn voor het oordeel van de gemeenschap. Daarom ga ik binnenkort bij hen thuis langs om hen stiekem het vaccin te geven", zegt Reza Pezeshki Nia in de krant.

bron RTL nieuws

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja hoe ga je dat oplossen.

Quote

"Overheid, doe er iets aan!'

Pezeshki Nia wil de overheid adviseren om met bewoners in contact te gaan. Het is volgens hem een taak van overheid om in dialoog te gaan om het vertrouwen te herwinnen. "Investeer in goede communicatie. Vraag jezelf af waarom mensen je niet vertrouwen. Ook als het gaat om een kleine groep is het belangrijk om oog voor elkaar te hebben en te houden. Dus overheid, doe hier iets aan.

Een spotje op radio of TV komt in dat soort dorpen vaak niet over.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, theparasol zei:

En niet veel later las ik dit

Anoniem vaccineren , verstandige daad van die dokter !!

De extreme geloofsgemeenschap , niet te harden !!

Wat willen zij daarmee bereiken of wat winnen ze daarmee ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...