Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


14 minuten geleden, Tonskidutch zei:

beetje overdreven...

 

 

Daar ben ik met je eens.   Maar ik vind de oproep van Caroline van der Plas die ook op Youtube  is verschenen, wel tekent voor de besluitvorming 2G ja of nee.  Zo'n twee deling van de maatschappij is voor niemand bevorderlijk. Dit bevorderd de maatschappelijke onrust juist nog meer. Maar we zullen het zien, hoe andere landen hiermee omgaan. Ik geloof dat er veel meer burgerlijke ongehoorzaamheid uitvloeit. 

 

Omdat ik heel heel klein beetje verkouden ben, toch even een test gedaan: Negatief getest. 

 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste mensen die zich hebben laten spuiten hebben geen zin in gezeik, dus laten ze zich maar spuiten.

Ook is het probleem dat de meeste bang zijn om hun ''rijkdom'' kwijt te raken, de meesten willen beter leven dan andere.

Daarom moet je wakker worden, je ogen openen en eens goed kijken wat er overal gebeurd.

Als iedereen als gelijke zou worden beschouwd, zouden we allemaal tegen deze onzin zijn, en zouden we er iets tegen kunnen doen, zodat pinokkio en zijn consorten van de troon kunnen worden gestoten.

Maar dan is het wel samen uit, samen thuis...

Zolang iedereen thuis wacht achter de tv, en netjes als een schaap achter elkaar in een rijtje lopen, word het alleen maar erger

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vergelijkingen met de 2e WO en joden zijn dan wel erg fout maar van dit filmpje krijg ik een rare smaak in mijn mond.

https://twitter.com/Kees71234/status/1460362468744650753

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier is uitgelegd hoe dat in Nederland geregeld is.

Je ziet dat wettelijk opgelegde beperkende maatregelen al decennia bestaan.

https://www.rivm.nl/meldingsplicht-infectieziekten/welke-infectieziekten-zijn-meldingsplichtig

 

Bijvoorbeeld in 1823,met het pokkenbriefje, zonder dat geen toegang tot het onderwijs!

https://historiek.net/pokkenbriefje-vaccinatiebewijs-inenting-verzet/139198/

Toen bestond er al een vaccinatie plicht!

 

Even terug naar 1978!

https://www.ntvg.nl/system/files/publications/1979117000001a.pdf

 

En naar het heden, de cijfers van vandaag.

 

Opgenomen: 267 Huidig: 1.686 (+81)

Opgenomen op IC: 39 Huidig: 385 (+5)

Overleden: 35 Totaal: 18.785

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
1 uur geleden, alias haha zei:

 

Als je het corona virus met een griepje gaat vergelijken zegt dat heel erg veel over je, en t'is niet veel goeds ;)
Dan zeg je eigenlijk dat je compleet maling hebt aan iedereen die er voor gestudeerd heeft.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach mensen,  ik ben nu 63 jaar oud; als ik de pijp aan Maarten geef, hoop ik dat ik niemand heb besmet.

Alleen daarom al heb ik me laten vaccineren.

  • Bedankt 2

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, paardengek zei:

Daar ben ik met je eens.   Maar ik vind de oproep van Caroline van der Plas die ook op Youtube  is verschenen, wel tekent voor de besluitvorming 2G ja of nee.  Zo'n twee deling van de maatschappij is voor niemand bevorderlijk. Dit bevorderd de maatschappelijke onrust juist nog meer. Maar we zullen het zien, hoe andere landen hiermee omgaan. Ik geloof dat er veel meer burgerlijke ongehoorzaamheid uitvloeit. 

 

Omdat ik heel heel klein beetje verkouden ben, toch even een test gedaan: Negatief getest. 

 

De tweedeling is al volledig en die is er al aardig lang. Door een 2G maatregel zal dat niet veranderen, behalve dat enkele figuren die alleen om zich zelf geven cq. spiegelneuronen totaal missen en daarnaast niet begrijpen waar het om gaat de hakken nog wat dieper in het zand rammen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, alias haha zei:

Omdat het grote onzin is, ze hebben al veel belooft, pinokkio mark en hogu de jonguh, en waar zijn we, net zo ver, en nog meer zieke, ook onder de gespoten mensen, die coronapas is totale onzin.

Het zijn de gespoten mensen die menen dat ze onschendbaar zijn en zichzelf op vakantie dwingen, uit eten gaan in een volle zaal, bruiloften, cafe, enz...., en ondertussen elkaar liggen te besmetten, omdat er niet getest hoeft te worden, omdat je die domme QR hebt.

Mensen, wake the f*ck up!!!!

Ik heb je tekst 4x gelezen in een poging er iets zinnigs/intelligents in te vinden maar het is me helaas niet gelukt.

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze moeten net doen als wat ze in Spanje vorig jaar deden. Je mocht de gemeentegrens niet overschrijden. Je zat dus opgesloten in je eigen gemeente, net als in de middeleeuwen als de pest was uitgebroken. Toen kwam je de stadspoorten ook niet in als je niet kon bewijzen dat je uit een veilig gebied kwam.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Vergelijkingen met de 2e WO en joden zijn dan wel erg fout maar van dit filmpje krijg ik een rare smaak in mijn mond.

https://twitter.com/Kees71234/status/1460362468744650753

Heel eng en beangstigend. Ik vrees dat hierdoor een aantal mensen gaan ontsporen of nog erger volledig doorslaan. Er hoeven er maar een paar bij te zitten die wel eens rare dingen kunnen gaan doen. Caroline van der Plas heeft wel een punt. Zaai je 2 deling dan kun je op je klompen aanvoelen dat er nog wel eens nare zaken in het nieuws gaan komen waarbij slachtoffers te betreuren zijn waarbij Corona niet de oorzaak was.

 

Hopelijk heb ik het fout maar depressie is al aardig aan het toeslaan wereldwijd (bedoel daarmee hoe gelukkig is men nog) zonder belemmeringen hebben we al meer dan genoeg mensen met psychische problemen waarbij we in ons welvarende land al meer dan onze handen aan vol hebben.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zou Grapperjas hier nou mee bedoelen? Dat ''volksvertegenwoordigers'' niet besmettelijk kunnen zijn ?

 

 

afbeelding.thumb.png.f33bf1df2b63bb5ebe192c91cb6c6f33.png

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, minplus zei:

De tweedeling is al volledig en die is er al aardig lang. Door een 2G maatregel zal dat niet veranderen, behalve dat enkele figuren die alleen om zich zelf geven cq. spiegelneuronen totaal missen en daarnaast niet begrijpen waar het om gaat de hakken nog wat dieper in het zand rammen.

Zo'n soort tweedeling van de maatschappij zal waarschijnlijk op den duur uitdraaien in een volksopstand.  Dit zijn harde woorden / beweringen ( afkomstig van mij ), maar de gehele wereld gaat wel die kant op, zo langzamerhand.  En hier is echt niemand bij gebaat. 

 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

De volksopstand hebben we ook al van de vaccinatie weigeraars met de meest waanzinnige denkbeelden.

Dat niemand daarmee gebaat is is 100% zeker, maar breng ze het dat maar eens aan hun verstand als ze geen kennis van zaken hebben en in hun bubbel zitten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...