Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Als variant op " een gek kan meer vragen dan 100 wijzen kunnen beantwoorden" (iets wat men in de middeleeuwen al begreep):

"Een wappie kan meer onzin aanvoeren dan 100 wetenschappers aan bewijzen kunnen leveren".

 

Dat was 1000 jaar geleden al duidelijk en dus nog steeds. Een wappie zonder kennis met waanideeën overtuig je helaas nergens mee.

Sommigen die op de IC doodgingen bleven weigeren te geloven dat het door covid kwam.

Op een net iets hoger bewegen naar mijn gevoel sommige mensen zich hier met hun facebook kennis als ik sommige berichten en links zo zie.

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur terug, theparasol zei:

Als ik nog twijfel heb dan raadpleeg ik mijn huisarts.

Vwala , juiste keus !!

 

35 minuten geleden, minplus zei:

Sommigen die op de IC doodgingen bleven weigeren te geloven dat het door covid kwam.

Yep , zo las ik berichten in o.a. Amerikaanse kranten , veelal zwaar gelovigen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb weer de nodige wappie berichten met vage sites en twitter screenshots verwijderd. Daar heb ik eerder al voor gewaarschuwd, dat wordt hier niet geplaatst. Uitsluitend informatie die aantoonbaar klopt.

  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Tonskidutch zei:

kijk dan, al die satelliet hobbyisten aanbidden hem Satan

Screenshot_19.jpg

666 , Ik vind dit leuk !! 🥳👌

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Michel zei:

Ik heb weer de nodige wappie berichten met vage sites en twitter screenshots verwijderd. Daar heb ik eerder al voor gewaarschuwd, dat wordt hier niet geplaatst. Uitsluitend informatie die aantoonbaar klopt.

Het viel nog mee dat je ze al zolang liet staan...

Hier onder nog even een duidelijke uitleg, wie nou wie besmet, dit nieuws heeft de NOS geplaatst, dus dat is niet vaag, en geen twitter crap.

Kijk vanaf minuut 7:50 daar word het nog even bevestigd wie nou wie ligt te besmetten, en dat gezever wat daarna weer gezegd word, vind ik, en nog heel veel andere die ik gesproken heb, die ook dubbel gevaccineerd zijn, en stront ziek zijn geworden omdat ze alsnog  corona hebben gekregen en die ook geen spuit meer gaan halen omdat ze er niet meer in geloven.

https://www.npostart.nl/nos-journaal/11-11-2021/POW_04820013

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier bevestigd Diederik Gommers van het OMT ook nog een keer. Vanaf minuut 5:00. (@Michel ook dit is geen vage site, de NPO)

https://content.omroep.nl/arla/p/npo/visualradio/nporadio1_vsr/2021/11/16/nporadio1_vsr-20211116-112253-00436k.mp4

 

 

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
57 minuten geleden, alias haha zei:

Het viel nog mee dat je ze al zolang liet staan...

Hier onder nog even een duidelijke uitleg, wie nou wie besmet, dit nieuws heeft de NOS geplaatst, dus dat is niet vaag, en geen twitter crap.

Kijk vanaf minuut 7:50 daar word het nog even bevestigd wie nou wie ligt te besmetten, en dat gezever wat daarna weer gezegd word, vind ik, en nog heel veel andere die ik gesproken heb, die ook dubbel gevaccineerd zijn, en stront ziek zijn geworden omdat ze alsnog  corona hebben gekregen en die ook geen spuit meer gaan halen omdat ze er niet meer in geloven.

https://www.npostart.nl/nos-journaal/11-11-2021/POW_04820013

 

Ik denk dat je niet meer in staat bent vanuit je bubbel om te bevatten wat er gezegd wordt op 7:50.

 

Wanneer gevaccineerden en niet gevaccineerden elkaar treffen in bijeenkomsten en er besmette mensen zijn, worden vooral de niet gevaccineerden getroffen, welke dan de groep vormen waarvan een gedeelte op de IC belandt.

 

Gevaccineerden die besmet worden krijgen doorgaans griepachtige verschijnselen, zonder dat daarop een ziekenhuis opname volgt.

 

Eerder in de berichtgeving wordt gepleit voor een 2G beleid, om de ongevaccineerde te beschermen, en op die manier het vollopen van de IC's te beperken.

 

De 15% die niet gevaccineerd is, blijkt de groep te zijn die op dit moment volop op de IC's komen te liggen en de reguliere zorg tot stilstand hebben gebracht.

 

Gevaccineerden met een doorbraak infectie wonden minder ziek en zijn korter besmettelijk.

Op dit moment wordt er weer aan een lockdown gedacht, om de opmars van het virus tot staan te brengen, die opmars van de bezetting van de ziekenhuis bedden wordt voor 90% veroorzaakt door niet gevaccineerden.

 

Afgezien van de long covid slachtoffers die nog maanden ziek blijven, is er een grote groep reguliere patiënten die steeds langer wachten op een noodzakelijke ingreep.

Hartpatiënten uit Noord Nederland worden op dit moment naar Duisburg gebracht voor spoedeisende operaties.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
29 minuten geleden, alias haha zei:

Hier bevestigd Diederik Gommers van het OMT ook nog een keer. Vanaf minuut 5:00. (@Michel ook dit is geen vage site, de NPO)

https://content.omroep.nl/arla/p/npo/visualradio/nporadio1_vsr/2021/11/16/nporadio1_vsr-20211116-112253-00436k.mp4

 

 

Een Interview van 30 minuten in zijn geheel afluisteren geeft een ander beeld.

 

Hij zegt letterlijk over 2G. op 5:44.

 

Vanuit medisch oogpunt beschermt 2G de ongevaccineerde en dan hebben we het over de bewust ongevaccineerden.

Hij hoopt die ongevaccineerden met betere voorlichting te bereiken  om ze  te motiveren zich alsnog te laten vaccineren.

 

Gevaccineerden met een doorbraak infectie besmetten ook ongevaccineerden, dat blijkt duidelijk.

Alleen worden gevaccineerden niet meer zo ziek, dat ze opgenomen moeten worden.

Ongevaccineerden belanden veelvuldig in het ziekenhuis, beschermen van ongevaccineerden kan anders alleen door alles weer op slot te zetten.

 

Op 8: 20 zegt Gommers dat gevaccineerden goed beschermd zijn, maar ze kunnen bij contact ongevaccineerde besmetten, waarvan een groot deel in het ziekenhuis belandt. Het zet het systeem onder druk.

 

Op de IC liggen uitsluitend niet gevaccineerden.

 

Het vaccin beschermt voor 96% tegen IC opnamen en 90% tegen ziekenhuis opnamen.

 

Gommers: de besmettingsgolf wordt niet gestopt door een vaccin, het beschermt wel tegen ernstig ziek worden.

 

Gommers blijft meerdere malen in het interview hameren op vaccineren.

Hij blijft aangeven dat de ziekenhuis capaciteit het niet meer redt.

 

Als arts maakt hij geen onderscheid bij opname tussen gevaccineerde of ongevaccineerden, hij behandelt iedereen.

 

Hij heeft zijn bedenkingen bij 2G, maar uit oogpunt van het omlaag brengen van het aantal ziekenhuis opnames wil hij wel een scheiding tussen besmette gevaccineerden en ongevaccineerden.

 

Bij de oude Corona varianten waren mensen die gevaccineerd zijn volledig beschermd.

Bij de nieuwe corona varianten kunnen er doorbraak infecties ontstaan, daarom is de boosterprik zo belangrijk.

Op dit moment biedt een vaccinatie 96% bescherming tegen ziekenhuis opnamen.

 

Aldus Diederik Gommers.

 

 

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je snapt toch wel dat heel de poppenkast niet meer om corona draait, iedereen moet een QR code hebben, zodat je je eigen track and trace hebt.

Alle schaapjes met een QR code zouden hem daarom per direct ook moeten verwijderen, dan is het ook zo afgelopen met heel deze poppenkast.

Rutte wil ook liever het sociaal crediet systeem van China gaan gebruiken, en ik denk niet dat hier iemand op zit te wachten, ik niet in ieder geval.

Maar zolang niemand dit in ziet, gaat dit land steeds verder de verdoemenis in, en je doet het gewoon zelf...

  • Bedankt 1

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
30 minuten geleden, alias haha zei:

Je snapt toch wel dat heel de poppenkast niet meer om corona draait, iedereen moet een QR code hebben, zodat je je eigen track and trace hebt.Alle schaapjes met een QR code zouden hem daarom per direct ook moeten verwijderen, dan is het ook zo afgelopen met heel deze poppenkast.

 

Nee, dat snap ik niet, je ziet spoken. Is dan de corona pandemie voorbij en zijn de ziekenhuizen leeg?

Je gaat er welaan voorbij dat op dit moment er een pandemie aan de gang is, met volle ziekenhuizen en dagelijks sterfgevallen.

 

2 of 3 G werkt gedeeltelijk niet, omdat in de praktijk het 0 G blijkt te zijn omdat er gezwendeld wordt, of men meent dat er niet gecontroleerd hoeft te worden.

 

Het G systeem wordt op dit moment over de gehele wereld toegepast, mensen die veel op Facebook zitten, menen dat regeringen dit uitsluitend gebruiken om het volk te mennen.

 

Voorgaande postings hebben duidelijk gemaakt wat de functie is van onderscheid maken tussen gevaccineerden of ongevaccineerden.

Je kan ook je Inenting bewijzen met papieren versies uitvoeren.

 

Alternatief is dat of de ongevaccineerden geïsoleerd thuis gaan zitten, of dat iedereen de komende 2 jaar thuis blijft.

 

Of, en dat punt zou zo maar kunnen naderen, dat vaccinatie verplicht wordt, dan kan het inenting paspoort in welke vorm dan ook aan de kant gezet worden.

 

 

Of heb jij een andere oplossing om de ziekenhuis opnamen te stoppen?

 

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2021 om 17:48, ton68 zei:

 Caroline van der Plas heeft wel een punt. Zaai je 2 deling dan kun je op je klompen aanvoelen dat er nog wel eens nare zaken in het nieuws gaan komen waarbij slachtoffers te betreuren zijn waarbij Corona niet de oorzaak was.

Die zogenaamde "tweedeling" is er toch al? Die hebben obstinate weigeraars zelf veroorzaakt.

 

(Trouwens, "tweedeling" lijkt in Nederland zo langzamerhand een (tover)woord dat te pas en te onpas wordt gebruikt, regelmatig in een poging om een (noodzakelijke) discussie dood te slaan.)

 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, alias haha zei:

Je snapt toch wel dat heel de poppenkast niet meer om corona draait, iedereen moet een QR code hebben, zodat je je eigen track and trace hebt.

Alle schaapjes met een QR code zouden hem daarom per direct ook moeten verwijderen, dan is het ook zo afgelopen met heel deze poppenkast.

Ik denk dat jouw eigen parallelle denkwereld met "alternatieve waarheden" de poppenkast is.

De politieke leiders van die poppenkast zien die poppenkast als een verdienmodel. En jij trapt erin.

Klachten ingediend tegen Baudet na verzuim melding inkomsten boekverkoop | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, alias haha zei:

Je snapt toch wel dat heel de poppenkast niet meer om corona draait, iedereen moet een QR code hebben, zodat je je eigen track and trace hebt.

Alle schaapjes met een QR code zouden hem daarom per direct ook moeten verwijderen, dan is het ook zo afgelopen met heel deze poppenkast.

Rutte wil ook liever het sociaal crediet systeem van China gaan gebruiken, en ik denk niet dat hier iemand op zit te wachten, ik niet in ieder geval.

Maar zolang niemand dit in ziet, gaat dit land steeds verder de verdoemenis in, en je doet het gewoon zelf...

Dit bericht maakt het wel heel duidelijk dat al jouw berichten in dit topic over Covid-19 niets met die pandamie te maken hebben.

Je bent een anarchist die alles aangrijpt om tegen de democratisch gevestigde orde te protesteren / schoppen.

Verder is jouw kennisniveau en logich denkvermogen te laag om serieze wetenschap te snappen en wijs je die af en trap je er tegen aan.

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...