Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator
6 minuten geleden, bellejt zei:

niet dromen want 66 % in de ziekenhuizen zijn juist gevaccineerden :)

85% van de bevolking is gevaccineerd.

15% is niet gevaccineerd.

Dat betekent dus dat slechts 15% verantwoordelijk is voor 33 % van de opnamen.

Voor de IC afdelingen is 96 % ongevaccineerd, daar kun je het effect van vaccineren nog veel beter herkennen.

  • Bedankt 3

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


8 minuten geleden, ceesv zei:

Voor de IC afdelingen is 96 % ongevaccineerd, daar kun je het effect van vaccineren nog veel beter herkennen.

Dat lijkt me onwaar. Misschien moet de moderator even ingrijpen?

https://www.nu.nl/coronavirus/6164661/is-de-nederlandse-ic-capaciteit-zoveel-beperkter-dan-die-elders-in-europa.html

Momenteel is ca 15% van de IC afdeling bezet door covid. Het ongevaccineerd zijn geeft je dan dus 85% kans dat je niet met covid op de IC terecht komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarbij die 4% gevaccineerden op de IC oude mensen met een slecht werkende afweer en onderliggende problemen zijn.

 

Waarom is data analyse toch zo hopeloos bij antivaxers? Hebben ze ook op dat gebied geen kennis van zaken?

Of pikken ze er dingen uit die in hun waandenkbeeld passen net als Sherry Bidet doet?

Al is die sluw en doet het voor eigen gewin en zal hij er mee doorgaan zolang hij mensen weet te belazeren.

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg alleen maar: denk niet aan jezelf, maar denk aan anderen, dus laat je vaccineren.

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Dat lijkt me onwaar. Misschien moet de moderator even ingrijpen?

https://www.nu.nl/coronavirus/6164661/is-de-nederlandse-ic-capaciteit-zoveel-beperkter-dan-die-elders-in-europa.html

Momenteel is ca 15% van de IC afdeling bezet door covid. Het ongevaccineerd zijn geeft je dan dus 85% kans dat je niet met covid op de IC terecht komt.

Een artikel van 28 oktober?

 

Ik lees in je artikel: Momenteel beschikken de intensive cares in Nederland over 950 bedden.

Het corona dashboard vandaag, 18 november,  geeft aan:

(96% van die opgenomen Covid IC patienten zijn niet gevaccineerd.)

afbeelding.png

Dit lijkt mij niet juist, je onderstaande bewering,

8 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Momenteel is ca 15% van de IC afdeling bezet door covid.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Dat lijkt me onwaar. Misschien moet de moderator even ingrijpen?

https://www.nu.nl/coronavirus/6164661/is-de-nederlandse-ic-capaciteit-zoveel-beperkter-dan-die-elders-in-europa.html

Momenteel is ca 15% van de IC afdeling bezet door covid. Het ongevaccineerd zijn geeft je dan dus 85% kans dat je niet met covid op de IC terecht komt.

200 Van de 950 is geen 15%...

En je berekening is volkomen absurd.

Maar het gaat hier over de covidpatienten op de IC's.

Drie dingen die je blijkbaar ook niet begrijpt...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, D-box zei:

Ik zeg alleen maar: denk niet aan jezelf, maar denk aan anderen, dus laat je vaccineren.

Helemaal akkoord !!

Maar ze zullen alles aangrijpen om de maatregelen aan hun gat te vegen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Zunigkyk zei:

Waarom is data analyse toch zo hopeloos bij antivaxers  minplus? Hebben hij ook op dat gebied geen kennis van zaken?

Hij hebben dat tijdens z'n studie vele tientallen malen moeten doen, inclusief de statistiek en waarschijnlijkheidsrekening bij vele onderzoeken.

Jij ook?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, gaf jij niet aan dat mijn cijfers onjuist waren?

 

Jij stelde dat 15% op de IC covid patiënten zijn.

 

Je vergat alleen erbij te vertellen dat het weken geleden het geval was.

14 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Momenteel is ca 15% van de IC afdeling bezet door covid.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, minplus zei:

Hij hebben dat tijdens z'n studie vele tientallen malen moeten doen, inclusief de statistiek en waarschijnlijkheidsrekening bij vele onderzoeken.

Jij ook?

 

1 minuut geleden, minplus zei:

Hij hebben dat tijdens z'n studie vele tientallen malen moeten doen, inclusief de statistiek en waarschijnlijkheidsrekening bij vele onderzoeken.

Jij ook?

Ja hoor. En ik weet hoe jij zaken verdraait. Het is algemeen bekend hoe je (jij ook!) statistieken kunt laten liegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Zunigkyk

Maar je cijfers zijn niet actueel, je vergelijkt de situatie die ik opgaf over vandaag met gegevens van 3 weken geleden en stelt dan dat een moderator moet ingrijpen.

 

Dat is verwarring stichten.

 

Het lijdt af van het echte probleem!

Gommers stelde ook dat de reguliere zorg al in de knel komt als meer dan 100 ic-bedden door coronapatiënten bezet worden gehouden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...