Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Zunigkyk zei:

 

Ja hoor. En ik weet hoe jij zaken verdraait. Het is algemeen bekend hoe je (jij ook!) statistieken kunt laten liegen.

Zo zo, jij hebt tijdens je studie je dus uitvoerig bezig gehouden met data-analyse, statistiek en waarschijnlijkheidsrekening.

Mag ik daar aan twijfelen gezien de onzin die je daarover verkondigt? Je snapt daar helaas echt geen bal van, m.i. En zelfs dat niet.

Kom nou.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het lijkt in dit topic om ikke ikke ikke en de rest kan stikke;

Ik zeg: denk aan je medemens!

  • Like 2

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ceesv zei:

@Zunigkyk

Maar je cijfers zijn niet actueel, je vergelijkt de situatie die ik opgaf over vandaag met gegevens van 3 weken geleden en stelt dan dat een moderator moet ingrijpen.

 

Dat is verwarring stichten.

 

Het lijdt af van het echte probleem!

Gommers stelde ook dat de reguliere zorg al in de knel komt als meer dan 100 ic-bedden door coronapatiënten bezet worden gehouden.

Ook met de gegevens van een paar weken geleden klopt er geen moer van wat hij zegt, ceesv.

En het is nu alleen maar nog veel erger geworden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, ceesv zei:

(96% van die opgenomen Covid IC patienten zijn niet gevaccineerd.)

 

Eerder zei je: dat 96% van IC niet gevaccineerd is. Dat is verwarring stichten.

96% is zowat de hele IC, en dat leek me onjuist.

Neem je die bewering terug? (je kunt als moderator die bijdrage ook verwijderen)

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer iemand mijn bijdrage leest begrijpt hij, dat we het over corona hadden.

Maar speciaal voor jou, de toevoeging "corona patiënten"

 

Maar hoe zit het nu met jouw 15%?

 

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Laat de geschiedenis over mij oordelen...

 

Ik deel jouw mening niet.

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Cees, is er voor dit soort mensen maar één oplossing en dat is zelf besmet raken en kantjeboord 3 weken op de IC liggen. Mijn vrouw ziet ze dagelijks, ongevaccineerde mensen die van de IC af komen en dat is geen pretje.

 

Bij die mensen komt negen van de tien keer het verstand helaas te laat en veranderd dit in diepe spijt.

 

Er vooraf mee in discussie gaan is echt zinloos. Grappig, maar zinloos.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt volledig.

Maar soms is het moeilijk om niet te reageren als je volledige waanzin leest van mensen zonder enige kennis van zaken die niet eens begrijpen dat ze feiten verdraaien. Ik denk dat ze hier op het forum het niet eens expres doen. Wat het triest maakt.

  • Bedankt 2

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag in het nieuws dat je op het internet het coronavirus gewoon kunt bestellen om je er zo zelf mee te besmetten om zo een QR code te kunnen krijgen als genezen zijnde.

Hoe achterlijk moet je zijn om actief het risico voor complicaties te willen lopen door een besmetting op te willen lopen ipv. een vaccin te nemen?

 

Maar misschien goed om te weten voor degene die dit wel wat lijkt is dat de QR code voor genezen maar 6 maand geldig is en daarna komt te vervallen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, gerrit B zei:

Hoe achterlijk moet je zijn om actief het risico voor complicaties te willen lopen

Sommige doen alles om geld te verdienen , en wie trapt daarin ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, gerrit B zei:

Hoe achterlijk moet je zijn om actief het risico voor complicaties te willen lopen door een besmetting op te willen lopen ipv. een vaccin te nemen?

Naar mate je ouder bent neemt het risico op ernstig verloop van ziekte door corona besmetting toe.

Leeuwendeel van de jeugd heeft een laag risco op een ernstig verloop van de ziekte maar consumeren uitsluitend social media en lezen dus vaak dat de vaccins leipe shit zijn. Daarnaast op die leeftijd ontbreekt het hun aan interesse en enige eigen kennis op dit punt dus ieder bericht goed of fout kunnen ze niet fact checken. Het wordt al gauw een waar rook is is vuur verhaal.

Ze ondervinden wel in toenemende mate beperking doordat de maatschappij op slot gaat voor hun.

Tel daarbij op dat ze vooral in de "ik" stand staan en niet eens op de gedachte komen of er mee bezig zijn dat ze anderen gaan besmetten of voor een zoveelste ongewenste mutatie kunnen zorgen.

Kortom het is ik heb geen last van ziekte door corona, ik vind vaccins eng, ik mag dingen niet meer =  ik doe niet meer mee.

Hey idee: als ik nu corona krijg dan ben ik van al dat gezeik af en hoe cool is het om te kunnen zeggen dat ik corona gehad heb.

Dat ga ik doen en dan ben ik er klaar mee.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, cookie monster zei:

Volgende keer dat ik gevaccineerd wordt , breng ik een magneet mee ,

want volgens sommige anti-vaxxers zou er een chip in zitten !! 😱

 

Het is toch werkelijk niet te geloven dat jullie niet gevaccineerden blijven vergelijken met een paar mensen die de weg kwijt zijn. Het overgrote deel van de niet gevaccineerden heeft gewoon serieuze bedenkingen van welke aard dan ook.

9 uren geleden, Pionewbie zei:

die alles aangrijpt om tegen de democratisch gevestigde orde te protesteren / schoppen.

 

De ultieme vorm van democratie dus...

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Psychosammie zei:

Het is toch werkelijk niet te geloven

Gelieve mijn reactie nog eens te opnieuw te lezen , aub !!

Trouwens , u was toch ook gevaccineerd of niet ??

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gerrit B zei:

Vanmiddag in het nieuws dat je op het internet het coronavirus gewoon kunt bestellen om je er zo zelf mee te besmetten om zo een QR code te kunnen krijgen als genezen zijnde.

Hoe achterlijk moet je zijn om actief het risico voor complicaties te willen lopen door een besmetting op te willen lopen ipv. een vaccin te nemen?

 

Maar misschien goed om te weten voor degene die dit wel wat lijkt is dat de QR code voor genezen maar 6 maand geldig is en daarna komt te vervallen.

Ik ga er voorlopig maar vanuit dat het een broodje aap is, want moet je dan naar een niet gevaccineerde die met een slang van buitenaf via z'n hals naar z'n luchtpijp aan de beademing ligt dood te gaan wat in het rond snuiven?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...