Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Nee hoor kan je ook prima doen met een gevaccineerde. Alleen lastig om te achterhalen of die corona hebben want ze laten zich niet meer testen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

In Spanje is de politie op zoek naar 14 Nederlandse toeristen, die in quarantaine gezet waren na een positieve test voor een deel van die groep. Ze zijn uit hun quarantaine verblijf verdwenen.

In Nederland bezoeken jongeren corona besmettingsfeestjes in de hoop corona op te lopen, ze willen zich niet laten vaccineren, maar wel een genezen verklaring.

 

Het kan dus nog gekker!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

Nee hoor kan je ook prima doen met een gevaccineerde. Alleen lastig om te achterhalen of die corona hebben want ze laten zich niet meer testen.

Er zullen er best zijn die zich nu volledig beschermd voelen en testen onzin vinden maar dat geldt echt niet voor iedereen.

Hier is nog steeds de regel van kracht;

  • voordat je aan het werk gaat dan eerst temperaturen,
  • heb je een afwijking van 0,5 graad of meer dan na een uur nog een keer testen (eerder is de GGD toch niet te bereiken.
  • Nog steeds een verhoging?
  • Dan ga je niet op pad naar klanten, doe je een zelftest en ga je thuis aan het werk en bij positief resultaat blijf je uit de buurt van huisgenoten.
  • Daarnaast laat je je altijd zodra het kan bij de GGD testen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, gerrit B zei:

coronavirus in een buisje om jezelf te besmetten.

Sommige doen alles om geld te verdienen , en wie trapt daarin ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Psychosammie zei:

Het overgrote deel van de niet gevaccineerden heeft gewoon serieuze bedenkingen van welke aard dan ook.

 

Ongeacht de reden waarom ze niet willen, bedenkingen hebben ze niet meer en al helemaal geen serieuze.

Diegenen die nu nog  niet gevaccineerd zijn zullen dat ook nooit meer gaan worden.

 

Vaccins zonder bijwerkingen en volledige immuniteit zijn er niet. 

Ze hebben vertrouwen dat eigen immuunsysteem top is:  gezond leven en nooit ziek!

Natuurlijke antistoffen zijn superieur en vaccins dus alleen voor de zwakkelingen bedoelt.

Mijn korte leven op aarde is het niet waard dat ik tegen de wil van God handel.

Als jij een spuit neemt prima toch, heb jij toch geen last van dat ik me niet vaccineren laat!

Het is allemaal de schuld van de regering want er is gewoon te weinig capaciteit in het ziekenhuis.

 

Transmissie dam je niet meer in door groepsimmuniteit.

De nu dominate deltavariant is nl een aanzienlijk hogere vaccinatiegraad nodig en die gaan we hier niet meer bereiken.

We moeten dus leren leven met dit virus want het gaat net zoals bv influenza niet meer weg.

 

Behoor je tot een risicogroep? Misschien de komende jaren dan maar gaan overwinteren in Portugal ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Psychosammie zei:

Nee hoor kan je ook prima doen met een gevaccineerde. Alleen lastig om te achterhalen of die corona hebben want ze laten zich niet meer testen.

Alleen liggen die niet met een slang door hun hals naar de luchtpijp op de IC.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, ceesv zei:

In Spanje is de politie op zoek naar 14 Nederlandse toeristen, die in quarantaine gezet waren na een positieve test voor een deel van die groep. Ze zijn uit hun quarantaine verblijf verdwenen.

Je bent daar toch voor de fun en die laat je toch niet vergallen door die kut corona. Daarvoor geef je je zuur verdiende centen niet uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, theparasol zei:

Daarvoor geef je je zuur verdiende centen niet uit!

Sommige dus wel blijkbaar , ongelooflijk , die zijn echt zot & crimineel bezig !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Key hier is dat de jeugd domweg niet weet wat doodziek zijn is. Ze zijn jong en gezond en horen van anderen dat corona niets voorsteld.

Ze hebben meer last van de verplichte quarantine en alle maatschappelijke beperkingen dan van de ziekte zelf.

En op die leeftijd is het nog zot en crimineel als ze tegen hun wil opgesloten worden.

Of uberhaupt dingen moeten doen waar ze geen zin in hebben of niet tof zijn.

En dan lopen ze met hun groepje ook nog tegen een vervelend ander groepje jongeren aan.

Dat laten ze natuurlijk niet op zich zitten en trappen er een naar de andere wereld.

 

Gelukkig komt voor sommigen het verstand met de jaren.

En dan zijn dit natuurlijk allemaal vergeten en vergeven jeugdzondes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor dat genre figuren komt het verstand helaas niet met de jaren. Hooguit gaan ze in het gunstigste geval nu op facebook hun agressie ventileren en mensen wijsmaken dat wetenschappers, politie, verpleegkundigen en zo nog een serie tuig zijn omdat ze meewerken aan het inspuiten van chips of  mensen in hun vrijheid beperken. Waardoor positieve mensen inmiddels bescherming nodig hebben vanwege bedreigingen en verpleegkundigen het niet meer redden omdat ze permanent overuren moeten maken om niet gevaccineerden toch nog te redden.

En steeds meer mensen dood gaan..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar blijkbaar ook niemand bij stil staat is wat dit virus op termijn gaat doen met de gezondheid van mensen.

Bij een besmetting sterven er, naast de wat er normaal afsterft, miljarden extra cellen in ons lichaam af (daar wordt de  vermoeidheid ook aan toegewezen)

Wat dit voor consequenties heeft aan het eind van het leven is nu nog redelijk onbekend maar sommige wetenschappers hebben het over zomaar 10 jaar korter kunnen leven na een flinke besmetting.

Op N24 was een wetenschapper die op deze vraag als antwoord gaf "10, 15 of zelfs 20 jaar korter leven, wij weten het op dit moment nog niet maar dat het consequenties heeft dat is vrijwel zeker".

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of dat over 20 jaar blijkt dat 100% van de niet gevaccineerden dement worden.

Of dat over 3 jaar een neefje van dit virus overspringt van dier op mens en dat 100% van de niet gevaccineerden er zeer ernstig ziek van wordt tgv van ADE effect => Antibody-dependent enhancement - Wikipedia

 

Men heeft de grote vretert wel los over niet weten wat lange termijn effecten zijn van de vaccins....
... maar wat zijn de lange termijn effecten van niet vaccineren?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gerrit B zei:

Bij een besmetting sterven er, naast de wat er normaal afsterft, miljarden extra cellen in ons lichaam af (daar wordt de  vermoeidheid ook aan toegewezen)

Na mijn besmetting vorig oktober, ben ik ten eerste niet ziek geweest ( een beetje hoesterig en even reuk en smaak kwijt geweest voor een dag of 2 ), ten tweede ben ik na de besmetting niet extra vermoeid. Zo zijn er veel personen geweest, die deze ervaring hebben na een besmetting.

 

Maar ik kan ook andere personen, die na de besmetting goed ziek zijn geweest, maar niet in het ziekenhuis zijn geweest, maar wel erg lang klachten hadden, zoals vermoeidheid, zelfs maanden lang.

 

En kan 1 persoon, die een aantal weken in het ziekenhuis heeft gelegen. ( Die persoon had ook een onderliggende kwaal met zijn longen )

 

Dus zeg het maar....

 

Ik hoor bij de groep  personen die volledig zijn gevaccineerd, en ik hou rekening met gevaar op besmetting. Maar ben absoluut tegen tegen de 2G maatregel.  De reden daarvan is simpel: Ben tegen tweedeling in de maatschappij. Daar komt een grotere ellende uit voort dan we nu hebben met Corona. Namelijk volksopstand en burgeroorlog. ( zie maar de vele berichten, sinds de coronatijd, van steekpartijen, mensen, die een zeer korte lont hebben, een moordpartijen. )  De maatschappij gaat verharden tussen vaccineerde activisten en onvaccineerde activisten. Dit gaat leiden tot geweld en opstanden.

 

Nou ja, wat ik al eerder schreef, Oostenrijk heeft volgens mij al zo'n 2 g regeling. En er zullen vast andere landen gaan volgen, maar ik vermoed dat er binnenkort daar problemen komen t.a.v. de openbare veiligheid.

 

En inderdaad,  ik ken ook een aantal personen die zich nog niet laten vaccineren. Ik val deze personen niet aan, ik respecteer hun keuze. Ik ben er geen discussie mee, ze zullen hun redenen hebben. ( moet ik wel toegeven, dat de meesten redenen via minder betrouwbare bronnen komen ).

 

 

Voor de rest valt me op, dat er tegenwoordig op sat4all weinig sat gerelateerde vragen c.q. topics verschijnen. Dat komt misschien ook door de harde toon, die wordt gezet in een aantal sat gerelateerde topics. Dat kan best wel wat socialer, denk ik zo.

 

 

 

 

 

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan mag je van geluk spreken.

Ik heb na ruim een half jaar geleden besmet te zijn geweest (besmetting zelf stelde inderdaad weinig voor en nauwelijks ziek geweest) nog steeds maar een beperkte smaak en geur, sterke smaken en geuren werken weer probleemloos, maar zwakke smaken en geuren is nog steeds een ramp, ik ruik of proef het gewoon niet of ik haal alles door elkaar en dingen die ik voorheen lekker vond (bijv. gebakken of gekookt ei) dat smaakt nu plots vies.

Gas ruik ik niet, iemand kan rustig een stinkscheet laten, ik ruik het toch niet, of iets nog goed is of niet? ik proef het niet.

Nu nog steeds kan ik maximaal 4 dagen in de week om 5.00 uur in de auto zitten en om 7.00 uur aan het werk gaan, de 5e dag zal ik uit moeten slapen tot 7.00 uur, rustig het nieuws kijken, krantje lezen en een kop koffie drinken en pas rond 8.30 uur wegrijden.

Hou ik me daar niet aan dan zegt iets in mijn lichaam dat de energie op is en er eerst bijgetankt (geslapen) moet worden voordat ik weer verder kan.

Een ieder die me beter kent weet dat dit totaal niets voor mij is en dat ik normaal altijd van 5.00 uur tot 23.00 uur (en later) in touw was en voorheen maar 4 tot 5 uur op een dag sliep.

 

en tja die 2 deling??????

Ik zie het meer als een aangepraat iets van opstand, rellen enz. door mensen die er geen voorstander van zijn om zich te laten vaccineren.

Dat de 2G regeling gewoon werkt zie je in Oostenrijk op dit moment waar vanaf maandag lange rijen voor de priklocaties staan om zich dan toch maar te laten vaccineren en waardoor men in de regio Salzburg nog binnen 1 week van 50% naar 70% gevaccineerden gaat.

 

Waar ik me ook over verbaas is dat hier moord en brand geschreeuwd wordt of de invoer van de 2G regeling maar dat men wel massaal wintersport aan het boeken is voor Oostenrijk.

Blijkbaar is een vaccinatie halen voor je wintersport wel de normaalste zaak van de wereld.

aangepast door gerrit B
  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...