Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


gebrouwen gerstenat gedronken... 3G

 

3G is onwerkbaar wegens de testcapaciteit en het volledig verstoren van normale processen.

Voor elke scheet een test gaan regelen en op uitslag wachten kan gewoon niet, dus dat willen de marktsectoren ook niet.

Supermarkten gaan niet controleren, horeca wil niet controleren (waku waku protest alweer vergeten) , evenementen zoals sport en ontspanning kan het niet eens aan. En als men dat wel gaat proberen heb je binnen de kortste tijd bij elke ingang waar men dat wel gaat controleren rellen en brandstichting.

Rellen en brand stichten is het recht van de niet gevaccineerden om maar te zwijgen over de bedreigingen en stalkers.

 

Dus wat wil u?

 

Elk seizoen weer een levensbedreigende situatie of back to abnormaal?

Normaal komt niet meer. Het zal dus heel erg wennen zijn voor die ooit dachten dat ze vrijheid uitbundig kunnen vieren en het zal erg wennen zijn voor die de andere medemensen een gezonde toekomst niet gunnen. Het verschil zit hem in bang zijn of in paranoia zijn. Teveel pilletjes voor de fun en teveel joints voor de roes dat is ook een onderliggende ziekte die men vergeet.

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

3G is onwerkbaar wegens de testcapaciteit en het volledig verstoren van normale processen.

 

Kan prima hoor. Net nog weer gedaan. Testenvoortoegang, kost je een minuut en 30 minuten later de uitslag op je telefoon. Pas bij een positieve test ga je naar de GGD! Dit zou de GGD juist enorm ontlasten. Hoef je daar niet bij iedere snotneus te staan.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren  wanneer men voor dat testen van bewust ongevaccineerden de kosten in rekening gaat brengen, zoals in omliggende landen al regel is.

 

In buurland Noordrijn Wrstfalen geldt vanaf volgende week 2G.

Op de werkplek gaat 3G gelden.

Overtredingen gaan 150 Euro kosten, vervalste qr en testbewijzen 5.000 Euro.

 

Op plaatsen met een hoog risico zoals carnaval en discotheken gaat 2G+ verlangd worden om binnen te komen.

 

Duitsland heeft op dit moment met een record aantal besmettingen te maken, vooral in gebieden met een lage vaccinatie graad. 

Uit Beieren en zuid Tirol worden op dit moment corona IC patienten naar ziekenhuizen in Italie verplaatst.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

Kan prima hoor. Net nog weer gedaan. Testenvoortoegang, kost je een minuut en 30 minuten later de uitslag op je telefoon

@Psychosammie dat is 2G+

https://rodlzdf-a.akamaihd.net/none/zdf/21/11/211118_2315_sendung_mla/1/211118_2315_sendung_mla_2360k_p35v15.mp4

 

Maar het is helder geworden dat je een deel van de bevolking niet kunt dwingen of overtuigen, waarbij veel maatregels gewoon te laat zijn.

En men wist al dat deze 4e golf er aan zou komen in Juli die nog eens met alle versoepelingen uit politieke overwegingen versneld werd.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat er sprake is van 2G maar ben absoluut geen voorstander.

Wanneer 2G tijdelijk wordt ingevoerd om de bedrijven open te houden en de besmettingen en ziekenhuis problemen in te dammen ben ik voorstander.

Wanneer 2G wordt ingevoerd zonder eindvoorwaarden en einddatum ben ik tegen.

Ik ben helaas geen expert op het gebied van gezondheid, ik ken dichtbij in de gezondheidzorg wel verantwoordelijken die zelf piepen en kraken op dit moment t.g.v. Covid-19 die een ding willen en dat is vaccineren om zo de ziekenhuis toeloop in te perken.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Oostenrijk heeft besloten voor een periode van 20 dagen in lockdown te gaan.

Verder komt er een vaccinatie plicht, die gaat op 1 februari volgend jaar in.

 

In Oostenrijk is de vaccinatie graad slechts 74%, mede doordat de FPO een anti vaccinatie politiek voert.

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, hugogertie zei:

ik ken dichtbij in de gezondheidzorg wel verantwoordelijken die zelf piepen en kraken op dit moment t.g.v. Covid-19 die een ding willen en dat is vaccineren om zo de ziekenhuis toeloop in te perken.

 

Dat is zeker een oplossing, maar vergeet niet dat ook met tweemaal een vaccin in de arm men zoals blijkt niet volledig beschermd is en de "doorbraak besmetting" tot ernstige symptomen en ic opnames kan leiden. Daarom is de booster voor 60+ zo belangrijk. En die aantallen die voor de 60+ zo'n prik moeten krijgen is weer logistiek een sinecure, want men heeft immers de vaccinatiecentra weer gesloten en de voorraad vaccin is ook al weer gering.

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Dat is zeker een oplossing, maar vergeet niet dat ook met tweemaal een vaccin in de arm men zoals blijkt niet volledig beschermd is en de "doorbraak besmetting" tot ernstige symptomen en ic opnames kan leiden. Daarom is de booster voor 60+ zo belangrijk. En die aantallen die voor de 60+ zo'n prik moeten krijgen is weer logistiek een sinecure, want men heeft immers de vaccinatiecentra weer gesloten en de voorraad vaccin is ook al weer gering.

 

 

Klopt helemaal maar dit is 40 tot 50% van de gevallen in de ziekenhuisbedden, wanneer de vaccinatie hoger was in geweest rondom deze ziekenhuizen was het nog redelijk te overzien  en was er zeker 40% minder opnames. 

Het is nu ook zo dat we een explosie van positief geteste mensen die ook volledig gevaccineerd zijn waardoor de mensen die niet zijn gevaccineerd een veel groter risico lopen besmet te raken tot gevolg de enorme belasting van onze gezondheidzorg. 

Daar komt nog bovenop dat er vaccins zijn gezet die niet zo goed werken bij bepaalde leeftijd groepen. Astra Zenica en Janssen zijn zo'n voorbeeld vandaar dat de "Booster" alleen maar wordt gedaan met Pfeizer en Moderna. 

We zijn nog lang niet klaar met dit smerige virus wat mensen echt kan slopen. Het Spaanse griep virus heeft ook dik twee jaar destijds rondgedwaald en toen hadden ze geen vaccins dus het kan nog wel even duren voordat we weer kunnen leven zoals we voor Covid-19 gewend waren, helaas.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2021 om 08:39, alias haha zei:

Je snapt toch wel dat heel de poppenkast niet meer om corona draait, iedereen moet een QR code hebben, zodat je je eigen track and trace hebt.

Alle schaapjes met een QR code zouden hem daarom per direct ook moeten verwijderen, dan is het ook zo afgelopen met heel deze poppenkast.

Rutte wil ook liever het sociaal crediet systeem van China gaan gebruiken, en ik denk niet dat hier iemand op zit te wachten, ik niet in ieder geval.

Maar zolang niemand dit in ziet, gaat dit land steeds verder de verdoemenis in, en je doet het gewoon zelf...

Man, man, man,  Iedereen met een smartphone is al 1000 keer doorgelicht en gekend bij bijna alle bedrijven.

Niemand heeft een corona vaccin of QR code nodig om te weten waar jij uithangt.

Check gewoon even jouw Google of Apple account, en je zal zien, dat men in Amerika perfect weet waar je overal bent geweest (tot op de meter na)

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Belangrijker dan argumenten te geven, lijkt het mij nuttig om te weten te komen WAAROM iemand überhaupt zou weigeren zich te laten vaccineren.

Elke argument van de antivaxers is intussen door de werkelijkheid achterhaald, dus lijkt het mij dat ze van mening moeten veranderen (enkel een gek veranderd nooit van mening) tenzij er iets anders meespeelt.

Anarchist zijn zou een mogelijke verklaring kunnen zijn (en daar heb ik begrip voor) maar dat argument lees ik weinig.

 

Dus speelt er iets anders?

 

Een collega van mij zegt ronduit extreem angstig te zijn voor prikken.  Hierdoor weigert hij een vaccin, maar hij is geen antivaxer.

Misschien zijn alle weigeraars gewoon bang voor de prik?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk nou eens op je gemak terug naar het begin van corona. Dat gepruts met beklapjes, lockdown wat niks heeft opgeleverd, 3 van de 4 vaccins worden al niet meer gebruikt, en eigenlijk werken ze ook niet zo goed als gedacht. 

 

Ik wacht rustig af. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Jij meent dat het niets heeft opgeleverd, maar naar mijn mening heeft het levens gespaard.

Het was inderdaad gepruts, wel/niet/wel  mondkapjes, maar de reden daarvoor was dat je niet iets kan aanbevelen wat er niet is.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Psychosammie zei:

Kijk nou eens op je gemak terug naar het begin van corona. Dat gepruts met beklapjes, lockdown wat niks heeft opgeleverd, 3 van de 4 vaccins worden al niet meer gebruikt, en eigenlijk werken ze ook niet zo goed als gedacht. 

 

Ik wacht rustig af. 

image.jpeg.46128bfeccee5f7e1eaba2bfaebad9be.jpeg

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...