Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ah, haar man is arts!

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


56 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Er zijn geen demonstraties vóór vaccinatie...

Waarom zou dat hier nodig zijn ??

 

Kijk , ik ben wel voor goede regels en degelijke vaccins !!

Dat het vaccin niet nog 100% is , tja , het is op korte tijd ontwikkeld ,

en men neemt een risico , ja , maar ja .... beter iets dan niets !!

Als men met iets opstart , want , zal het succesvol worden of niet ??

bv: In de ruimtevaart ,

er zijn daar helaas ook al doden bij gevallen , dus beter geen ruimtevaart ??

 

Terug ivm Corona:

Als men niets had ondernomen , dan waren er gegarandeerd meer doden !!

14 minuten geleden, ceesv zei:

Ah, haar man is arts!

Goeike 😂😁

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, cookie monster zei:

Als men niets had ondernomen , dan waren er gegarandeerd meer doden !!

5 miljoen is het op worldometer inmiddels en zonder vaccin OF maatregels was het beslist al 25 miljoen.

Voor er een vaccin was eind 2020 heeft het RIVM dergelijke modellen ook gemaakt. Ook buitenlandse instituten hebben dat zo berekend.

Maar dat is niet relevant voor de twijfelaars.

 

Waarbij nog komt dat de maatschappij in de steden en dus de economie in elkaar stort als er geen werknemers meer zijn.

En je ook niet meer met een kogelschot wond of gewoon een ontstoken dikke teen naar het ziekenhuis kunt.

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meer dan 250.000 stemgerechtigden uit een aantal gemeenten in Noord-Holland en Noord-Brabant mogen vanaf maandag naar de stembus voor gemeenteraadsverkiezingen.

 

"In alle stembureaus geldt een mondkapjesplicht    "

 

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever geen mondkapje willen dragen en er principieel ook geen willen kopen.

Nu ben ik benieuwd of die mondkapjes bij het stemburo beschikbaar worden besteld.

Als dat niet gebeurt wordt die groep belemmerd om hun democratische rechten uit te oefenen. Daarmee zouden de verkiezingen ongeldig worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 17-11-2021 om 13:27, Tonskidutch zei:

Steeds? eerste keer hoor!

 

ik ben benaderd door de GGD

en daarom liet ik me testen

positief dus thuis blijven

2 tot 5 dagen gezien de besmettelijkheid van gevaccineerden

 

cadeautje van een jarige die nu net als ik in quarantaine zit.

 

 

 

Hoe is het in de ziekenboeg, gaat het goed?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben nog niet "doorgebroken" als je dat bedoelde , de vaccins beschermen mij tot nu toe prima.

Ik hou me gewoon aan alle voorschriften en indien noodzakelijk neem ik nog een zelftest of ik nog besmettelijk ben.

p.s. ben thuis

 

aangepast door Tonskidutch
status

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Zunigkyk zei:

"In alle stembureaus geldt een mondkapjesplicht    "

Ben je in NL verplicht te gaan stemmen ??

 

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Maar dat is niet relevant voor de twijfelaars.

Inderdaad !! Dat ze het vaccin moeten updaten , dan is't maar zo !!

 

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Waarbij nog komt dat de maatschappij in de steden en dus de economie in elkaar stort als er geen werknemers meer zijn.

Klopt !!

 

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

p.s. ben thuis

Toch een snelle beterschap gewenst !!

  • Like 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw mRNA vaccin lijkt veelbelovend tegen de ziekte van Lyme.

Antivaxers zullen het wel weer niet nemen als het voor mensen beschikbaar komt, want weer zo'n eng nieuw mRNA vaccin net als tegen covid...

 

https://www.smithsonianmag.com/smart-news/first-ever-mrna-vaccine-for-lyme-disease-shows-promise-in-guinea-pigs-180979090/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet of jullie Buitenhof hebben gezien maar dit gaf Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad en burgemeester van Nijmegen aan.

Nederland stevent op een volledige lockdown af gedurende de gehele winter als men zich niet beter aan de regels gaat houden.

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Tonskidutch zei:

Ja ik ben nog niet "doorgebroken" als je dat bedoelde , de vaccins beschermen mij tot nu toe prima.

Juich niet te vroeg ik gaf hier ook aan dat er niets aan de hand was en dat de kip nog steeds naar kip smaakte.

De dag dat ik uit quarantaine mocht 's morgens zelf nog een kop koffie gezet en genoten van een lekkere bak koffie, om 11.00 uur zet mijn vrouw koffie en ik vraag of ze soms de koffiebonen was vergeten aan te vullen.

Apparaat had nog voldoende bonen dus zelf maar een nieuwe bak koffie gemaakt maar ook nu alleen maar lauw water zonder koffie smaak en alle smaak binnen een paar uur volledig weg en kan nu nog steeds geen zwakke geuren en smaken waarnemen of zit er volledig naast omdat ik het niet meer herken.

Voordeel is wel dat ik ook gewoon wasabi, chili of japaneño kan eten zonder te moeten blussen en als ik denk hé hé daar zit eindelijk smaak aan dat de rest hier het laat staan omdat het veel te scherp is.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee klopt,  mijn leeftijdsgroep was toen nog niet aan de beurt.

Ik kreeg 's morgens de uitslag dat ik positief getest was en kreeg 's middags de brief met de uitnodiging voor eerste vaccinatie.

Hoe het gaat met de smaak en geur van mensen die al gevaccineerd zijn en toch een besmetting oplopen daar heb ik eigenlijk nog nooit iets over gehoord.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ja, er is verschil tussen niet gevaccineerd, gedeeltelijk gevaccineerd en volledig gevaccineerd, de klachten zijn verschillend.

 

https://www.hln.be/wetenschap-en-planeet/gevaccineerd-en-toch-besmet-dit-zijn-de-symptomen-en-ze-zijn-anders-dan-bij-wie-niet-gevaccineerd-is~a9dea89b/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gerrit B zei:

nee klopt,  mijn leeftijdsgroep was toen nog niet aan de beurt.

Ik kreeg 's morgens de uitslag dat ik positief getest was en kreeg 's middags de brief met de uitnodiging voor eerste vaccinatie.

Hoe het gaat met de smaak en geur van mensen die al gevaccineerd zijn en toch een besmetting oplopen daar heb ik eigenlijk nog nooit iets over gehoord.

Ik heb hier een gevaccineerde in huis🤬 , ik zit ook opgesloten . Maar die is ook de reuk en smaak kwijt

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...