Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Je mag hopen dat die geur en smaak sneller terug krijgt dan mij, want kan je vertellen dat het knap lastig is als je denkt iets te ruiken terwijl het heel iets anders is.

Vooral bij het boren heb ik regelmatig dat ik denk "dat ruikt niet goed, ik heb iets geraakt wat niet de bedoeling is" hak je dan alles open dan blijkt dat

je boor alleen maar warm is gedraaid op een kiezel oid.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


9 uren geleden, Zunigkyk zei:

Meer dan 250.000 stemgerechtigden uit een aantal gemeenten in Noord-Holland en Noord-Brabant mogen vanaf maandag naar de stembus voor gemeenteraadsverkiezingen.

 

"In alle stembureaus geldt een mondkapjesplicht    "

 

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever geen mondkapje willen dragen en er principieel ook geen willen kopen.

Nu ben ik benieuwd of die mondkapjes bij het stemburo beschikbaar worden besteld.

Als dat niet gebeurt wordt die groep belemmerd om hun democratische rechten uit te oefenen. Daarmee zouden de verkiezingen ongeldig worden.

Corona brengt de democratie in gevaar 😂

Eerder iets voor Moppen Deel Vier 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Zunigkyk zei:

Meer dan 250.000 stemgerechtigden uit een aantal gemeenten in Noord-Holland en Noord-Brabant mogen vanaf maandag naar de stembus voor gemeenteraadsverkiezingen.

 

"In alle stembureaus geldt een mondkapjesplicht    "

 

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die liever geen mondkapje willen dragen en er principieel ook geen willen kopen.

Nu ben ik benieuwd of die mondkapjes bij het stemburo beschikbaar worden besteld.

Als dat niet gebeurt wordt die groep belemmerd om hun democratische rechten uit te oefenen. Daarmee zouden de verkiezingen ongeldig worden.

Mensen die weigeren zich te beschermen belemmeren idd. hun democratische rechten, maar om daarmee de verkiezingen ongeldig te verklaren?

Ligt in het vlak van ik weiger naar de WC in het stemlokaal te gaan want die vertrouw ik niet dus zijn de verkiezingen ongeldig.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geweldige mensen: 35.000 betogers die vandaag naar Brussel gingen

om te protesteren tegen de coronamaatregelen , sommige van hen:

https://www.hln.be/binnenland/live-videobeelden-tonen-hoe-relschoppers-postgebouw-volledig-stukslaan~a087ec01

Die relschoppers , mochten ze corona krijgen , bij mekaar opsluiten ,

en diegene die het halen , laat ze de nodige vernielingen betalen

+ verplicht vaccineren , en kees is klaar !!

Toch nog weigeren of vluchten ?? Terug 4 weken bij mekaar opsluiten !!

Laat henzelf daarna de vernielingen herstellen , op eigen kosten !!

En alsnog verplicht vaccineren !!

 

 

aangepast door cookie monster
  • Like 2

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in Nederland niet anders. Antivaxers bestoken de politie en hulpverleners  met grof geweld, ook al is het maar een deel van hen.

Ik snap absoluut niet dat de twijfelaars daarmee kunnen instemmen. Voor de echte wappies verbaast het me totaal niet.

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, minplus zei:

Voor de echte wappies verbaast het me totaal niet.

Die hun verstand , euh .... welk verstand ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je er verstand van hebben dan?

Je bent toch gewoon voor of tegen, net als bij het stemmen voor lokale of landelijke politiek gewoon een vakje inkleuren bij een persoon die je wel leuk lijkt zonder te weten wat die nu echt wil en gaat doen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, gerrit B zei:

Moet je er verstand van hebben dan?

Daarom da'k schreef , euh .... welk verstand ?? 😉

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je besmet bent geraakt denk je natuurlijk ook, alle symptomen kennende, verdomme het zal toch niet. Neen.

Een scheet die dwars zit of het bier is te koud en je smaakt niets.

Volgens de GGD ben je maar 2 dagen besmettelijk (als volledig gevaccineerde) en ik ben al een week in Quarantaine voor de zekerheid.

De zelftest is negatief.

Dus het zal wel loslopen.

 

Maar ik ga niet onmiddellijk feesten en naar bureau.

Gisteren de laatste stengel spaghetti verbruikt dus het zal inkopen worden, zoals gebruikelijk direct om 8:00 uur.

 

Dagboek gesloten.

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Opnieuw coronapatiënt overgebracht naar Duits ziekenhuis

NOS blog

 

ik was betalend lid van de organisatie van reddingsvliegers / trauma helikopters in Duitsland verzekerd voor dergelijke transporten .

Kan je zeggen dat kost een rib uit je lijf voor zo'n transport met helikopter.

Als je het zelf moet betalen nadien als niet gevaccineerde zul je effe moeten slikken.

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een ritje met een ambulance is ook niet goedkoop.

Voor ongeveer 60 km ben je ruim € 1.000,- kwijt.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag je hopen dat er geen baksteen door de voorruit van de Ambulance komt... :wacko:

 

bron Kassa

Quote

Nu wil de verzekering de rekening van deze vlucht ( te weten wel 6.500 Euro!!! ) niet vergoeden. Dit kan toch niet mogelijk zijn?

ja dat is mogelijk!

bekijk je polis

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mogen ze de vaccinatie verplichten.

 

Maar die plicht is er nu niet, dus mag je zelf beslissen of je, je laat vaccineren of niet.

Dat ze tegen vaccinatie betogen is hun recht.

En dat er duizenden vreedzame betogers zijn wordt terloops eens vermeld, terwijl ze de reportage dan afsluiten met een uitgebreid stuk over de relschoppers

Het beeld wordt zo wel vertekend.

 

De politiekers moeten duidelijk maken dat vaccinatie werkt. Dat er anders al lang terug een lockdown bezig was.

En dat een kleine 10 % van de bevolking meer dan de helft van IC uitmaken.

En waarom moet er een dringende hart operatie uitgesteld worden, zodat er een bed vrij kan gehouden worden voor een vaccinatie weigeraar?

 

De politiek draait maar rond de pot, i.p.v te zeggen hoe het werkelijk zit.

  • Bedankt 1

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, jeevanhoof zei:

Van mij mogen ze de vaccinatie verplichten.

 

De politiek draait maar rond de pot, i.p.v te zeggen hoe het werkelijk zit.

Verplichten vind ik van niet maar degenen die zich om wat voor een reden (behalve medisch) niet laten vaccineren moeten dan zelf ook wel de consequenties dragen en dat is dan bijvoorbeeld niet uit gaan eten in drukke gelegenheden om besmettingen te voorkomen en zo de zorg ook niet te belasten, toch besmet dan ook zelf de risico's aanvaarden en ook niet de zorg erop aanspreken want wie weet wat voor een middel ze dan in je lijf spuiten.... en dat willen ze toch niet.

Deze mensen zijn ook niet te benaderen omdat ze alleen hun eigen leesvoer instrumenten / informatie kanalen gebruiken waar niets anders wordt verteld dan wat ze naleven  en dat is volgens hun de waarheid en de rest zit in het complot.

Als je nooit Nederlandse journaals of Europese tv kijkt en alleen maar de TV uit het midden oosten, Talitoka tv of zoiets of pretkanalen krijg je nooit de juiste informatie. Er is ook geen zender in het Arabisch van Europese makelij die gericht is op deze Europese burgers daarom kijken ze naar Talitoka tv dus er is wellicht een markt aan te boren voor dhr. de Mol. 

 

De politiek draait niet om de pot maar weet ook niet hoe ze ermee om moeten gaan omdat ze

punt 1; er niet voor gestudeerd hebben en daardoor verkeerde beslissingen nemen

punt 2; ze zich veel te laat realiseren wat er werkelijk speelt

punt 3; bang zijn hun kiezers teleur te stellen (wat wel gebeurd)

punt 4; niemand zomaar een oplossing heeft kijk maar in de omringende landen.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze dokter mag het eens weldegelijk komen uitleggen:

https://www.hln.be/binnenland/waalse-arts-vervalste-2-000-vaccinatiecertificaten~ae31c7a4

En dat heeft voor dokter gestudeerd ??

Zulke onbenullen verknallen alles !! Onbegrijpelijk !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...