Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Vraag me wel af of dit zo mag?

Kan me herinneren dat Grapperhaus nog niet zo lang geleden aangaf dat leden van een politieke partij de toegang tot een café waar een bijeenkomst gehouden niet geweigerd had mogen worden.

Het lijkt erop dat ditzelfde hier ook van toepassing zou moeten zijn.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Tonskidutch zei:

vliegen is soms nodig, maar carnaval vieren, elfde van de elfde NIET.

80.000 mensen die noodzakelijk het vliegtuig moesten pakken????

Laat ze nu gewoon zeggen dat ze op vakantie gingen en als je dan een besmetting op loopt is het wat mij betreft gewoon eigen schuld.

  • Like 1
  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, cookie monster zei:

Waar schrijf ik dat ??

 

Nou hier bijvoorbeeld:

Quote

Daar anti-vaxxers toch niet in de medische wereld geloven

 

Zo lekker kort door de bocht. Begin me nou echt af te vragen wat er nou gevaarlijker is, het virus of mensen zoals jij.

20 uren geleden, Pionewbie zei:

Wij allemaal maar dat lost op korte termijn, dus nu, het probleem niet op.

 

\Na bijna 2 jaar corona is er nog geen enkele poging ondernomen!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, hugogertie zei:

CO2 problemen gehad en was kernfusie ook al klaar

 

Dat probleem hebben we dan ook niet, wel een teveel aan mensen. Wat misschien ook wel bijdraagt aan de verspreiding van corona. En als we in de jaren 70-80 niet zo paniekerig geweest waren over kernenergie dan had de wereld er nu heel anders uit gezien. Misschien wel met kernfusie.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Zunigkyk zei:

Heibel bij verkiezingen, lijsttrekker van Damme wil geen QRcode laten zien en gaat over de rooie.

 

Het is een parodie maar laten we eens afwachten waar we gaan eindigen.

QR code

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kernfusie is een uiterst interessante energie opwekking. En daar is voor de komende 100 jaar al heel veel in geïnvesteerd, zal echter nog een tijdje duren voor ze online kunnen gaan. Rolls Royce heeft van de Britse overheid nu weer opdrachten binnengesleept om nieuwe kleine "lokale" atoomcentrales te bouwen.

Dat heeft echter niets met het geloven in de wetenschap te maken. Dat is pragmatisme die jouw een beetje ontbreekt inzake vaccineren.

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dat heeft echter niets met het geloven in de wetenschap te maken

 

En ook jij maakt je schuldig aan vooringenomenheid. Ik heb alle vertrouwen in de wetenschap. Maar ik ben ook sceptisch. De wetenschap is echter niet alwetend. Ze hebben iets gemaakt wat beperkt werkt en wat ons tijd geeft om met nieuwe middelen te komen. Er zijn inmiddels pillen en er wordt gewerkt aan een neusspray. Prima ontwikkelingen dus.

 

Ik weet wel een klein beetje over de ontwikkeling van medicijnen. Een vriendin die voor "Big pharma" werkt en een partner met MS. Voor MS zoeken ze al minimaal 50 jaar naar werkende medicijnen. Resultaat nul. Met regelmaat komen er veelbelovende berichten uit Amerika. Soms worden die medicijnen ook in Nederland getest. Dan doet ze mee aan zo'n test. Dat duurt 2 jaar. Het verwerken van de resultaten duurt ook 2 jaar. Waarna er aanvullend onderzoek nodig is. Alles bij elkaar kan het dan zomaar 10 jaar of meer duren voordat er een nieuw middel op de markt komt.

 

Nu kan je wel zeggen dat ze met mRNA al een paar jaar bezig waren maar dat is nog geen garantie dat het ook veilig is.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
19 minuten geleden, Psychosammie zei:

Er zijn inmiddels pillen en er wordt gewerkt aan een neusspray. Prima ontwikkelingen dus.

 

19 minuten geleden, Psychosammie zei:

Nu kan je wel zeggen dat ze met mRNA al een paar jaar bezig waren maar dat is nog geen garantie dat het ook veilig is.

Maar die pillen en neusspray zijn in jouw optiek wel veilig?

 

Je bent niet in staat je eigen onlogica te herkennen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Psychosammie zei:

Zo lekker kort door de bocht. Begin me nou echt af te vragen wat er nou gevaarlijker is, het virus of mensen zoals jij.

 

Vraagje:

2 Hartpatiënten komen in een ziekenhuis aan , welke zal men eerst proberen te redden ??

- De ene roker met dichtgeslibde aders

- De andere een niet-roker , niet dichtgeslibde aders

 

23 uren geleden, cookie monster zei:

Als de ziektewet jou geen fluit interesseert , dan moet je je niet aansluiten !!

Achteraf niet komen melken wanneer je alles zelf mag dokken !!

Ik blijf bij mijn mening !!

1 uur terug, Psychosammie zei:

Er zijn inmiddels pillen en er wordt gewerkt aan een neusspray. Prima ontwikkelingen dus.

Jij gelooft toch enkel natuurlijke weerstand , dus waarom zou je dit

dan een goede ontwikkelen vinden , u spreekt zichzelf goed tegen !!

Of ga jij dan toch overstag ?? Waarom ??

Voor hetzelfde geld werken die ook maar halfsegat , wat dan ??

https://www.sat4all.com/forums/topic/372934-coronavirus-covid-19-deel-4/?do=findComment&comment=2656846

https://www.sat4all.com/forums/topic/372934-coronavirus-covid-19-deel-4/?do=findComment&comment=2656274

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Maar die pillen en neusspray zijn in jouw optiek wel veilig?

 

Je bent niet in staat je eigen onlogica te herkennen.

 

Ik heb toch niet gezegd dat dat wel veilig is? Dat maak jij er weer van. Ik geef alleen aan dat er goede ontwikkelingen gaande zijn.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...