Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

12 uren geleden, minplus zei:

Sommige wappies vertrouwen helaas meer op de fles chloor van us Donald.

 

Jij blijft maar gewoon doorgaan met denken te weten wat niet gevaccineerden beweegt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Psychosammie zei:

Maurice toont aan dat 2G/3G niet werkt

Omdat men zich niet aan de regels houdt?

 

Zoiets als stoplichten werken niet want wanneer men door rood rijdt gebeuren er nog steeds ongelukken?

 

Wanneer niet gevaccineerden wegblijven van mogelijke besmettingen komen ze niet in het ziekenhuis.

De IC's liggen overvol met niet gevaccineerden, wanneer die gevaccineerd zouden zijn zou er weer plek zijn voor patiënten die nu op een wachtlijst staan voor bijvoorbeeld een hartoperatie of een nieuwe heup.

 

Dat is de kern van het probleem, en daarvoor is geen excuus.

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Maurice is toch de man van de peilingen en dat was al moeilijk genoeg, het zal allemaal eerst onderzocht moeten worden en dat kost veel tijd.

In een ding heeft hij wel gelijk gekregen en dat is dat ventileren erg belangrijk is en dat heeft hij wel als eerste geroepen. 

Probleem is simpel wij weten niet hoe het virus zich gedraagt en we willen toch terug naar normaal en dat blijkt nu eenmaal een probleem te zijn dat gaat niet. We kunnen wel blijven roepen dit en dat maar een ding is wel gebleken Vaccineren ontzorgt de zorg.

Wanneer ze roepen dat we te laat zijn gaan boosteren ben ik het daarmee eens dat ze daar steken hebben laten vallen ja maar terug kijken en een conclusie trekken is heel gemakkelijk maar voorruit kijken en dingen voorkomen tja dat is minder eenvoudig.

aangepast door hugogertie

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Tonskidutch zei:

https://www.maurice.nl/2021/08/13/ozon-de-spil-van-alles-2/

:grin: prachtig ozon vernietigd virusdeeltjes

 

als je jouw en mijn linkje mengt dan zou ozon in de vliegtuigen kunnen helpen?

gaaf die maurice

Jammer van de vooroordelaars/veroordelaars hier. Zo dom is die Maurice niet....

Ja ozon vernietigt virusdeeltjes: https://aartjan.nl/blog/luchtreiniger-met-ionisator-tegen-het-coronavirus/

"Ozon desinfecteert, en wordt ook veel gebruikt om drinkwater en voedsel te ontsmetten. Voor een ontsmettende werking is ozon dus goed"

 

P.S.: Ik ben me aan het verdiepen in luchtreinigers. Misschien is het interessant om daar een apart topic voor te openen? Naast dat filters goed zijn voor de coronabestrijding heb ik het gevoel dat die dingen sowieso een verbetering van binnenklimaat brengen. Vooral als ik me bezondig aan roken binnenshuis...

 

 

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Zo’n ioniseer-machine produceert ook altijd ozon (O3: drie zuurstofatomen). En dat is giftig voor mens en dier.

 

waarom denk je wordt het gemeten https://www.luchtmeetnet.nl/meetpunten?station=NL50007&component=O3

uiterst schadelijk voor mens en milieu ozon is eigenlijk natuurlijke luchtvervuiling veroorzaakt door het UV licht van de zon en het verbruikt dus zuurstof

 

en het causaal verband dat Maurice daar legt tussen besmettingen en ozon is kul, kletspraat

 

Het is overigens bijna zomer in Zuid Afrika en daar floreert het virus .

 

  • Like 1

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, ceesv zei:

 

De IC's liggen overvol net niet gevaccineerden, wanneer die gevaccineerd zouden zijn zou er weer plek zijn voor patiënten die nu op een wachtlijst staan voor bijvoorbeeld een hartoperatie of een nieuwe heup.

 

Wanneer de ongevaccineerde op de IC komt te liggen kost dit gemiddeld 3 weken voordat ze de IC weer verlaten, dit is evenveel IC bezetting als 10 hart operaties die gemiddeld 2 dagen de IC bezetten. Wanneer ze zich dit nu eens zouden realiseren.

Het maakt niet uit wat of hoe dit virus gaat rond als een dolle in welke vorm dan ook dus eens raak je besmet die kans is ook groot wanneer je gevaccineerd bent alleen is dan een ziekenhuis opname een heel stuk lager en dat je dan op de IC komt nog minder. (uitzonderingen ouderen en mensen met bepaalde aandoeningen)

  • Like 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

- er zijn ook wel topsporters op het veld neergevallen en kregen hartstilstand

- en er moeten ook herseninfarcten behandeld kunnen worden en nabehandeld

- en zoveel meer qua ziekenhuis behandelingen die nu allemaal uitgesteld wordt en verschoven gaat worden met eventuele dodelijke gevolgen voor die personen

 

 

Painted Moon

The Silencers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Zunigkyk zei:

@ceesv

Als de chips-, frisdrank- en patatconsumenten dat nou eens zouden laten, met hun luie gat voor de (satelliet-)TV weg gaan en meer sporten of wandelen, dan zouden er veel minder hartoperaties nodig zijn. Zodat er meer plek is voor die schrijnende coranagevallen.

Als je het zo wilt spelen en dit soort uitspraken doet ben je het zeker met de volgende stelregel eens:

Dat wanneer je niet gevaccineerd en toch in het ziekenhuis terecht komt je dan maar in een daarvoor ingerichte ruimte bijvoorbeeld sporthal komt te liggen tot je weer beter..............Dan kan de gewone zorg doorgaan en is alles opgelost....... 

 

Ik heb heel veel zorg personeel gesproken en dit voor gelegd maar dit mogen ze (gelukkig) nooit zo uitvoeren maar voor mensen met stellingen zoals net aangevoerd zou dit beter zijn......

aangepast door hugogertie
  • Bedankt 1

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Zunigkyk zei:

Tsja, als ze dat allemaal in je lijf spuiten snap ik best dat je meer dood dan levend uit de ic gaat.

Arts lag met doodsangst in ziekenhuis: 'Laat je vaccineren, doe dit je geliefden niet aan' - RTV Noord

 

(NO COMMENT)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, ceesv zei:

Omdat men zich niet aan de regels houdt?

 

Heb je het wel gelezen?

Het werkt niet omdat gevaccineerden met een QR code maar niet getest zo het vliegtuig in konden stappen. Die QR code beperkt dus niet het aantal besmettingen maar verhoogt die juist.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maar beperkt wel de gevolgen!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...