Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Dat zal best kloppen. Maar als niet gevaccineerde ga ik niet op vakantie naar Zuid-Afrika, Spanje/Portugal of één van de ski-gebieden. Zou ik besmet raken dan draag ik niet of nauwelijks bij aan het verder besmetten van andere mensen. De gevaccineerden echter, die trekken zich nergens meer wat van aan. Die hebben zich laten vaccineren want dan zouden er geen beperkingen meer zijn. Dus die reizen er lustig op los. Die denken "ik heb een geldige QR dus wat kan mij gebeuren?".

 

Waar haal je het waanidee vandaan dat niet gevaccineerden uiterst gecontroleerd en voorzichtig bezig zijn en dat gevaccineerden er als gekken op los trekken?

  • Like 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
14 minuten geleden, Psychosammie zei:

Dat zal best kloppen. Maar als niet gevaccineerde ga ik niet op vakantie naar Zuid-Afrika, Spanje/Portugal of één van de ski-gebieden. Zou ik besmet raken dan draag ik niet of nauwelijks bij aan het verder besmetten van andere mensen. De gevaccineerden echter, die trekken zich nergens meer wat van aan. Die hebben zich laten vaccineren want dan zouden er geen beperkingen meer zijn. Dus die reizen er lustig op los. Die denken "ik heb een geldige QR dus wat kan mij gebeuren?".

Ik blijf nog steeds met de vraag zitten waarom 9 van de 10 ic bedden bezet zijn door niet gevaccineerden.

Dat 10e bed is doorgaans voor iemand die wel is gevaccineerd, maar een onderliggende ziekte heeft, welke het immuun systeem niet goed laat werken.

 

Dus nogmaals de vraag, hoe wil je de IC belasting terug dringen, welke volledig op het conto komt van niet gevaccineerden?

 

Die vraag is zeker relevant, als je bedenkt dat 85% gevaccineerd is en de resterende 15% van de bevolking het gezondheid systeem volledig laat vastlopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, ceesv zei:

Ik blijf nog steeds met de vraag zitten waarom 9 van de 10 ic bedden bezet zijn door niet gevaccineerde

 

Volgens het RIVM is die verhouding al 30% om 70%. Het aantal gevaccineerden op IC neemt in rap tempo toe. Vandaar jouw 3e spuit.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Psychosammie zei:

Oa uit dat vliegtuig van de week op Schiphol.

Dat zegt alleen iets over een fout testbeleid, niets over een beter gedrag van niet-gevaccineerden. Waarbij ik niet heb kunnen vinden hoeveel al dan niet gevaccineerd waren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@Psychosammie

Blijft onverlet dat dan 70% van de IC bezetting veroorzaakt wordt door 15% van de bevolking, die niet gevaccineerd is.

 

Blijft de vraag aan jou, hoe je dit wilt terug dringen.

 

Door de QR code worden ongevaccineerden zo goed mogelijk beschermt tegen gevaccineerde mensen, maar het lijkt niet voldoende.

 

Dus nogmaals de vraag, hoe wil je de besmetting van ongevaccineerden voorkomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@minplusNee, dat klopt. Het testbeleid is ruk. Die QR code werkt niet. En is het niet opvallend dat je geen cijfers kunt vinden over het aantal gevaccineerden / niet gevaccineerden in dat vliegtuig? Zou het kunnen dat die cijfers niet zo goed uitkomen?

 

In mijn vriendenkring zitten veel niet gevaccineerden, zowel jong als oud. En neem maar van mij aan dat we best wel voorzichtiger leven dan voorheen hoewel we ons niet alles laten ontzeggen. Er zullen altijd figuren bij zitten die dat niet doen.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

@minplusNee, dat klopt. Het testbeleid is ruk. Die QR code werkt niet. En is het niet opvallend dat je geen cijfers kunt vinden over het aantal gevaccineerden / niet gevaccineerden in dat vliegtuig? Zou het kunnen dat die cijfers niet zo goed uitkomen?

 

 

 

Dit valt in de categorie complotdenken,  net als ingespoten  chips en bloed drinkende pedo's in de regering.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Psychosammie zei:

Nieuws van een maand oud. Die getallen staan inmiddels al ter discussie.

Deze dan?

https://www.rivm.nl/covid-19-vaccinatie/vaccineffectiviteit/vaccinatie-beschermt-nog-steeds-zeer-goed-tegen-ernstige-covid-19

 

Niet dat ik de illusie heb dat dit je bewust zal maken...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, een maand?

 

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Psychosammie zei:

Dat zal best kloppen. Maar als niet gevaccineerde ga ik niet op vakantie naar Zuid-Afrika, Spanje/Portugal of één van de ski-gebieden.

Jij misschien niet maar wie zegt dat anderen dat dan ook niet doen?

Daarnaast kennen we helaas een falend testbeleid van personen die het vliegtuig pakken.

Daarom pleit ik er ook voor om dit bij de maatschappijen en/of de luchthavens zelf neer te leggen en dit te verwerken in de ticketprijs.

Vrijwel zeker dat deze dat beter, sneller en veel goedkoper kunnen verzorgen.

Laten ze toch besmette personen door dan sancties treffen en licenties in gaan trekken.

Je zal zien dat er binnen een paar weken geen besmet persoon meer via een vliegtuig het land in komt.

1 minuut geleden, ceesv zei:

Eh, een maand?

 

Publicatiedatum 14-10-2021 | 17:05

helaas Cees, het is inmiddels 1 dec, dus al 1,5 maand oud. 🤫

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier kan je de rapportage aan de regering vinden van Jaap van Dissel, van 2 weken geleden.

 

Dat geeft een aardig beeld wat een vaccinatie uitmaakt.

 

Technische briefing Jaap van Dissel

 

afbeelding.png

Een overall percentage van 97% bescherming tegen IC opname van de totale groep gevaccineerden zegt genoeg!

 

@Psychosammie, blijft de vraag onbeantwoord, hoe jij, die vaccinatie afwijst als instrument , wilt voorkomen dat de IC afdelingen vol blijven liggen met niet gevaccineerde Covid-19 patiënten.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als je enige antwoord dan is capaciteit uitbreiden.... Beter, meer en strenger testen.

Als je toch ziek wordt en je hebt zorg nodig, die er dan ook is: hoe ga je dealen met de blijvende lange termijn gevolgen van het doormaken van de ziekte.

Het is een illusie dat je zo gezond als een vis het ziekenhuis / ic verlaat.

Je gezonde leven is naar de kloten en je zult verder moeten met verminderd concentratie vermogen, snel vermoeid, een minder functionerend ledemaat.

Aangetaste organen, x jaren van je leven kwijt.

Die balans gaan we ook ooit nog opmaken, dat worden harde cijfers en dan weten we allemaal precies wat we wel of niet hadden moeten doen en op welk moment.

 

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...