Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Psychosammie zei:

We zijn een 3e wereldland qua zorg geworden. En daar zit het probleem.

Zouden ze in zo'n derde wereld land ook gamma knives hebben?

Medicijnen voorradig en kundig personeel?

Een kunsthart kunnen plaatsen?

Het is jammer dat we hier zoveel resources kwijt zijn aan een te voorkomen ernstige ziekte.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


10 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Volgens het RIVM is die verhouding al 30% om 70%. Het aantal gevaccineerden op IC neemt in rap tempo toe. Vandaar jouw 3e spuit.

Maar hoe waren die gevaccineerden er zonder die 2 eerdere vaccinaties aan toe geweest?

Die derde vaccinatie heeft mede te maken met een verminderde weerstand i.v.m. o.a. leeftijd, maar niet met een weigering gevaccineerd te worden.

Je kunt die mensen dus "weinig" verwijten. In tegenstelling tot diegenen die weigeren op grond van allerlei zelfbedachte (niet-geverifieerde) bezwaren.

 

Als je je huis niet verzekert, moet je er ook niet van op kijken dat je na een brand niet in aanmerking komt voor hulp en schadeloosstelling.

De anti-vaxxers dienen bij corona gewoon achteraan te sluiten in het geval van een ziekenhuisopname, en niet diegenen met een ernstige of dringende kwaal die al tijden netjes op de wachtlijst staan.    

  • Bedankt 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Eduard07 zei:

De anti-vaxxers dienen bij corona gewoon achteraan te sluiten in het geval van een ziekenhuisopname, en niet diegenen met een ernstige of dringende kwaal die al tijden netjes op de wachtlijst staan. 

 

Dat gaat nooit komen hoewel je nooit zeker weet met die idioten in Den Haag. Dan ga je oordelen over potentieel verwijtbaar gedrag.

Gerookt? Jammer joh!

Te dik? Jammer joh!

Andere ongezonde levensstijl? Jammer joh!

Skivakantie? Jammer joh!

Iets opgelopen in een kamelenland? Jammer joh!

Vuurwerk? Jammer joh!

Vinger niet uitgestoken tijdens fietsen? Jammer joh!

 

  • Haha 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 minuten geleden, Psychosammie zei:

Dan ga je oordelen over potentieel verwijtbaar gedrag.

Dat is corona dus ook!

Alleen drukken die alle reguliere patiënten weg van een behandeling waarbij een IC bed vereist is.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, ceesv zei:

@Psychosammie, blijft de vraag onbeantwoord, hoe jij, die vaccinatie afwijst als instrument , wilt voorkomen dat de IC afdelingen vol blijven liggen met niet gevaccineerde Covid-19 patiënten.

Vermoedelijk:

Iedereen netjes thuisblijven , of vooral moedernatuur haar gang laten gaan ??

Zo heb ik het toch begrepen uit verschillende van zijn antwoorden !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben het over oordelen over medische problemen.

Niet over mensen die onzin verkopen. Daar hebben we er duizenden van. Vrij zinloos om er dan maar 1 aan te klagen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Dat gebeurd ook met Willem Engel en de aanklacht ondertekend door 15000 mensen.

 

Als je achter deze gast aanloopt moet je eens uitzoeken wie de vader was van Willempie Engel, en de rest van de familie..... Fort Oranje ooit de beruchtste camping van Nederland......... in Rijsbergen hebben ze nog een punthoofd van die zooi daar...... Dus met de opvoeding van Willempie zat het wel goed, hij heeft het "goede" voorbeeld gevolgd......

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om een voorbeeld te geven in mijn vriendenkring uit Sachsen, man is tweemaal kort achter elkaar gevaccineerd wegens soort werk en contacten maar zijn vrouw is niet gevaccineerd omdat ze nog borstvoeding geeft. Familie van 5.

Wie haar verteld heeft dat ze zich niet moest vaccineren tijdens het stillen van een baby, weet ik niet maar vermoedelijk haar omgeving en/of huisarts.

Nu ligt ze op de Intensive Care sinds twee weken, ergens in Hamburg. De man is helemaal onthutst met zijn 3 kleine kinderen en zonder het contact met z'n vrouw en hij heeft klachten. Gisteren 's avonds laat nog met hem geskyped.

 

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Psychosammie zei:

 

Dat gaat nooit komen hoewel je nooit zeker weet met die idioten in Den Haag. Dan ga je oordelen over potentieel verwijtbaar gedrag.

Gerookt? Jammer joh!

Te dik? Jammer joh!

Andere ongezonde levensstijl? Jammer joh!

Skivakantie? Jammer joh!

Iets opgelopen in een kamelenland? Jammer joh!

Vuurwerk? Jammer joh!

Vinger niet uitgestoken tijdens fietsen? Jammer joh!

 

Dom lullen komt er ook nog bij

  • Haha 1

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is maar "een" real life voorbeeld maar ik kan er dus echt met mijn kop niet bij waarom er nog steeds mensen zijn die toch nog blijven twijfelen.

Van het voorjaar een man die nog twijfelde over of hij wel of niet een vaccin zou nemen en besloten had om het nog maar even aan te zien.

Hij heeft een bedrijf en paar maand later klant belt hem op "Adri, ik wil je even zeggen ben vanmorgen positief getest".

Enfin Adri werd ook ziek, en zieker, naar ziekenhuis, naar de ic en na 12 weken op ic gelegen te hebben werd hij weer ontslagen.

Heeft daarna 6 weken therapie gehad omdat hij niet kon slikken.

Dat lukt nu wel weer aardig maar hij is nog maar een schim van wat hij was en de artsen geven aan dat het niet beter wordt dan dit.


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, ceesv zei:

Hier kan je de rapportage aan de regering vinden van Jaap van Dissel, van 2 weken geleden.

 

Dat geeft een aardig beeld wat een vaccinatie uitmaakt.

 

Technische briefing Jaap van Dissel

 

afbeelding.png

Een overall percentage van 97% bescherming tegen IC opname van de totale groep gevaccineerden zegt genoeg!

 

@Psychosammie, blijft de vraag onbeantwoord, hoe jij, die vaccinatie afwijst als instrument , wilt voorkomen dat de IC afdelingen vol blijven liggen met niet gevaccineerde Covid-19 patiënten.

 

Zoals vaker blijft een antwoord op een belangrijke vraag aan Psychosammie open staan.

 

Maar het antwoord erop werd aan het begin van deze pandemie misschien wel door Australië en Nieuw Zeeland gegeven. Zij dachten op een eiland het virus buiten te houden door er de grootste openlucht gevangenissen ter wereld van te maken. En als er dan toch iemand met het virus doorglipte hup allemaal in lockdown. En dan ook een echte, geen NL zgn. lockdown. Vaccins dachten ze niet echt nodig te hebben.

 

Helaas strandde dit concept met de komst van de delta variant. De besmettingen waren niet meer tegen te houden (voor wie voortdurende lockdowns überhaupt nog volhield) en het vaccineren kreeg wel de prioriteit die noodzakelijk is.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Tonskidutch zei:

Om een voorbeeld te geven in mijn vriendenkring uit Sachsen, man is tweemaal kort achter elkaar gevaccineerd wegens soort werk en contacten maar zijn vrouw is niet gevaccineerd omdat ze nog borstvoeding geeft. Familie van 5.

Wie haar verteld heeft dat ze zich niet moest vaccineren tijdens het stillen van een baby, weet ik niet maar vermoedelijk haar omgeving en/of huisarts.

Nu ligt ze op de Intensive Care sinds twee weken, ergens in Hamburg. De man is helemaal onthutst met zijn 3 kleine kinderen en zonder het contact met z'n vrouw en hij heeft klachten. Gisteren 's avonds laat nog met hem geskyped.

 

Ai dit doet mij pijn te horen! Ik had al in Duits nieuws gehoord dat deze verplaatsingen o.a. per vliegtuig waren begonnen. Dit wil je niet meemaken en zo ver van huis.

 

Ze was ongetwijfeld bang via de borstvoeding "iets" door te geven. En nu moeten we heel hard duimen dat de kinderen hun moeder niet verliezen. Ontzettend triest, ik wens hem heel veel sterkte in deze omstandigheden!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...