Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


2 uren geleden, Sprietje zei:

Voor Psychosammie:
Spijt op zijn sterfbed.
Antivaxxer en bodybuilder (43) overleden aan covid-19, zie:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1133681428/antivaxxer-en-bodybuilder-42-overleden-aan-covid-19

 

 

 

Ik snap jouw intentie niet zo om dit hier te posten. Ik kan hier alle overlijdensadvertenties wel posten van mensen die in het verkeer zijn omgekomen maar dat houdt mij niet tegen om in de auto of op de motor te stappen.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het verschil is dat je in de auto je gordel omdoet en op de motor je helm opzet.

Mocht je het ongeluk treffen, beschermt dat je tegen een slechte afloop.

 

Maar wanneer je tegen covid aanloopt zonder vaccinatie ga je plotseling ervan uit dat het wel mee zal vallen.

 

Bovenstaand verhaal laat zien dat zoiets grote gevolgen kan hebben,

  • Bedankt 2

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In 2020 195 dodelijke slachtoffers met een personen auto (158 bestuurders en 37 passagiers)

In 2020 alle dodelijke slachtoffers samen in het verkeer 579

In 2020 net geen 20.000 (19.668) mensen die overleden zijn met de diagnose Corona.

 

Dan zou ik toch ook liever in een auto stappen.

Maar al die 19.668 mensen hebben dan natuurlijk onderliggende kwalen gehad en waren al niet in zo'n beste conditie.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, ceesv zei:

Het verschil is dat je in de auto je gordel omdoet en op de motor je helm opzet.

Mocht je het ongeluk treffen, beschermt dat je tegen een slechte afloop.

 

Maar wanneer je tegen covid aanloopt zonder vaccinatie ga je plotseling ervan uit dat het wel mee zal vallen.

 

Slap vergelijk. Op de motor heb ik een helm maar dat gaat me niet helpen bij een frontaal of als ik onderuit ga en richting een geleidingsrail schuif.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2021 om 19:58, gerrit B zei:

Je kunt toch pas een boosterprik krijgen als je de laatste prik minimaal een half jaar geleden hebt gehad?

Ik zal daarom ook pas in februari aan de beurt zijn. (na een besmetting moet je eerst 8 weken wachten voordat je een prik krijgt vandaar dus pas in augustus een prik gehad)

Niet per definitie

 

de vrouw kan de booster via t werk al krijgen maar heeft in augustus de 2e pas gehad

 

dus zij wacht op de reguliere oproep.

daarnaast willen we t laten samenvallen met die vd kids,

 

straks is de onze alweer verlopen 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Psychosammie zei:

Slap vergelijk. Op de motor heb ik een helm maar dat gaat me niet helpen bij een frontaal of als ik onderuit ga en richting een geleidingsrail schuif.

Kijk, hier weet je wat meer van af en inderdaad het vergelijk gaat niet op.

De helm werkt in jouw visie niet dus die zou je ook niet gebruiken als die niet verplicht gesteld was....

Ik hoop dat je ooit wat meer kennis opdoet over vaccins en ziektes zodat je op dat punt ook een betere visie krijgt.

Dan wordt het nemen van een vaccin ook voor jou een no brainer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Zelfs op mijn 25 km e-bike draag ik een helm, vrijwillig, maar die helm kan mijn leven redden.

Tegen een gebroken arm helpt een helm dan weer niet, maar dat is geen reden om hem niet te dragen.

 

Het lijkt een eenvoudige beslissing, maar hoe klein ook het risico, de gevolgen zijn er niet minder door.

 

Bij die vaccinatie is het net zo, werkt in 98% van alle gevallen.

Doe je het niet , is er een kans dat je onomkeerbaar in een negatieve gezondheid spiraal terecht komt met een definitief einde van je leven.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Niet per definitie

de vrouw kan de booster via t werk al krijgen maar heeft in augustus de 2e pas gehad

dit staat toch op de site van de GGD

Quote
  • U kunt de boostervaccinatie pas halen vanaf 6 maanden na uw laatste coronavaccinatie óf 6 maanden na uw laatste besmetting met corona.
  • U kunt de boostervaccinatie pas halen twee weken voor of twee weken na een eventuele griepprik.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Ik snap jouw intentie niet zo om dit hier te posten. Ik kan hier alle overlijdensadvertenties wel posten van mensen die in het verkeer zijn omgekomen maar dat houdt mij niet tegen om in de auto of op de motor te stappen.

 

 

Waarom sleep je er weer iets anders bij om je vaccinatie weigering goed te praten?

  • Like 2

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

ik lees even voor uit eigen werk

 

Op 24-11-2021 om 18:06, gerrit B zei:

Ik begin bij veel antivaxers toch zo ongeveer het gevoel te krijgen wat je ook bij kleine kinderen krijgt die hun zin niet krijgen

"waarom wil je die boterham niet"?

  • "ik heb er al minder boter op gedaan zoals je wilt",
  • "ik heb er beleg op gedaan wat je juist lekker vindt",
  • "ik heb hem al aan stukjes gesneden zoals je graag wilt" en
  • "hij ligt op je favoriete bordje"

"waarom eet je die boterham dan niet terwijl je die altijd lekker vindt"?

 

en dat zo'n kleuter je dan aan kijkt en zegt

 

"om toch niet" 🥴

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuid-Afrikaanse provincie Gauteng ziet verzesvoudiging aantal covid-opnamen door omikronvariant.
zie: https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/zuid-afrikaanse-provincie-gauteng-ziet-verzesvoudiging-aantal-opnamen-omikron-nu-in-36-landen-gevonden~b01c8428/

 

Dit is geen reden voor @Psychosammie om een prik te halen want die mensen hebben een donkere huidskleur en dat heeft Psychosammie niet.:o Dus geen vergelijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Zuid-Afrika is op dit moment 25% van de bevolking volledig gevaccineerd.

Men probeert nu met mobiele vaccinatie centra het aantal gevaccineerden in snel tempo op te schroeven.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel opvallend hoe een Zuid-Afrikaanse variant direct in heel Europa wordt gevonden. Zie plaatje. Dan zie je gelijk dat migratie één van de problemen is. Dit jaar weer 100.000.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...