Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Migratie of het supersnel ongecontroleerd de gehele wereld over kunnen reizen?

Een migrant doet er toch wel een paar weken over voordat deze in Europa is, pak je het vliegtuig dan sta je met een halve dag aan de andere kant van de wereld.

Niet dat je een virus daarmee tegen kunt houden maar je kunt er wel weken zo geen maanden tijd mee kopen zodat je je voor kunt bereiden op wat er komen gaat ipv. er telkens maar weer door verrast te worden.

 

trouwens welk plaatje?

 

aangepast door gerrit B
aanvulling

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Een plaatje zegt meer als 1.000 woorden!

Uit de technische briefing van het RIVM aan de 2e kamer.

afbeelding.png

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Gerard 76 zei:

Geloof je wel 

Ik geef alleen aan dat zij via t werk in de zorg in aanmerking komt maar t heeft afgeslagen.🙂

Mij is verteld dat een normaal gezond iemand normaal gesproken voldoende antistoffen in zijn/haar lichaam heeft na een infectie of vaccinatie en dat deze pas na een half jaar zover zijn afgenomen dat de boosterprik zin heeft om de hoeveelheid antistoffen weer naar een hoger niveau te brengen.

Zou je dat eerder doen dan heeft dat weinig zin omdat er al voldoende antistoffen aanwezig zijn.

 

Je zou toch verwachten dat een werkgever dat ook zou weten en daar rekening mee houdt.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.nu.nl/coronavirus/6171843/omt-adviseert-voor-derde-keer-langere-kerstvakantie-maar-kabinet-is-ertegen.html

het kabinet doet weer z'n eigen ding

 

ik vond vroeger de kerstvakantie zelf veel te kort als kind. Nauwelijks had je Winnetou gezien op het ZDF en speelden we Cowboy en Indianen op straat moest je weer naar school. :sick:

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag mijn boosterprik gehad. Bij de gang van zaken heb ik 2 opmerkingen (Vlaamse situatie):

 

1.  Toen ik binnenkwam, was het eerste dat mij gevraagd werd:  "mag ik uwe pas zien"

Dit is geen pas, maar een identiteitskaart.  Mensen leer toch eens de juiste termen gebruiken.

 

2. Tijdens de 15 minuten rustperiode na de vaccinatie, staat er op een scherm info over hoe het Covid Safe Ticket te verkrijgen.

Het begint al met het eerste scherm.  Als afbeelding staan er 3 smartphones op.

Daarna veel reclame in verschillende schermen voor de Covid Safe app op de smartphone.

En ja er verschijnt ook een scherm (in kleine lettertjes) dat je Covid Safe ticket kunt aanvragen via een website en via telefoon. 

Maar na al die reclame voor de smartphone hebben diegenen die geen smartphone hebben al lang afgehaakt, en zien deze info niet meer.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, ceesv zei:

Een plaatje zegt meer als 1.000 woorden!

 

Dat plaatje zegt net helemaal niets. Je kunt dat plaatje ook maken over mensen met obesitas. En wat denk je? Komt hetzelfde plaatje uit. Dus aanpakken die dikzakken 🤣

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
2 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Dat plaatje zegt net helemaal niets. Je kunt dat plaatje ook maken over mensen met obesitas. En wat denk je? Komt hetzelfde plaatje uit. Dus aanpakken die dikzakken 🤣

Je wilt het echt niet snappen he?

Of kan het het niet snappen, ontbreekt het aan je kennis of capaciteit om hier rationeel mee om te kunnen gaan.

 

Op elk onomstotelijk bewezen feit kom je terug met ....  ja, maar....

Ik blijf netjes, maar voor wat ik zou willen antwoorden zou ik mijzelf een waarschuwing moeten geven.

 

Op dit moment zijn ongeveer 600 van de 900 beschikbare IC bedden bezet door niet gevaccineerde corona patiënten.

Zouden die gevaccineerd geweest zijn, waren er voor de corona patiënten slechts 60 tot 100 ic bedden nodig.

Bedenk dat een corona patient weken in zo een bed ligt en een operatie patiënt slechts enkele uren.

 

Die vermijdbare covid patiëntenzorg blokkeert op dit moment voor duizenden mensen hun levensreddende of levens verbeterende chirurgische ingreep omdat er voor hun geen ic bed is.

 

Dat je jezelf niet wilt laten vaccineren, prima, maar blijf dan ook thuis wanneer je geen adem meer kunt halen, dan ben je consequent!

Artsen moeten dagelijks zeggen dat ingrepen niet plaats kunnen vinden omdat er geen post operatieve intensieve verpleging mogelijk is.

 

Het enige wat jij weet te vertellen, is dat obesitas patiënten ook ziek kunnen worden, die hebben dan doorgaans geen ic bed nodig, maar dat ontgaat je.

 

Ik heb helaas begin dit jaar als bezoeker een IC afdeling leren kennen.

Verdiep je eens in wat daar omgaat, het personeel heeft het emotioneel ontzettend zwaar.

 

Je kan dat heel eenvoudig verbeteren indien je ervoor zorgt dat je niet met corona in zo een bed terecht komt.

 

Het begrip voor anti vaccinatie aanhangers slinkt zienderogen, misschien doordat die anti-vaxers geen valide argumenten hebben om zich niet sociaal op te stellen?

 

  • Bedankt 3

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Dat plaatje zegt net helemaal niets. Je kunt dat plaatje ook maken over mensen met obesitas. En wat denk je? Komt hetzelfde plaatje uit. Dus aanpakken die dikzakken 🤣

En daar zijn we weer met een zijspoor ipv op het gegeven zelf te reageren.

 

Hij weet dit echt wel, ceesv, maar heeft besloten het nooit toe te geven en gaat liever trollen.

  • Bedankt 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Je wilt het echt niet snappen he?

Of kan het het niet snappen, ontbreekt het aan je kennis of capaciteit om hier rationeel mee om te kunnen gaan.

Jij en vele anderen hier ook niet hè.....

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Psychosammie zei:

 

 Je kunt dat plaatje ook maken over mensen met obesitas. En wat denk je? Komt hetzelfde plaatje uit. Dus aanpakken die dikzakken 🤣

Met het essentiële verschil dat obesitas niet besmettelijk is.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Het begrip voor anti vaccinatie aanhangers slinkt zienderogen, misschien doordat die anti-vaxers geen valide argumenten hebben om zich niet sociaal op te stellen?

 

Het is een vrije keuze om wel of niet te kiezen voor vaccineren. Argumenten daarvoor (wat je ook kiest) zijn altijd valide want eigen vrije keuze. Het is juist beschamend om te zien dat er een groep is ontstaan die meent deze vrije keuze te kunnen veroordelen als wij hebben gelijk en die anderen dus niet.

 

Het middel dat wordt toegepast is morele chantage. Kijk eens wat er nu gebeurt op de IC's, dat is jouw schuld want jij bent niet gevaccineerd.

 

Enger wordt het als er dan mensen zijn die denken dat je die "foute" personen mag buitensluiten of op andere manieren meent te moeten straffen. Over het opheffen van een grondrecht d.m.v. een vaccinatieplicht heb ik dan nog niet eens.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Eduard07 zei:

Met het essentiële verschil dat obesitas niet besmettelijk is.

 

Dat is helemaal niet essentieel. Het ging over ziekhuisopname waarbij de combi corona en obesitas oververtegenwoordigd is. Besmettelijk zijn we allemaal, gevaccineerd of niet.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...