Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, Psychosammie zei:

Dus aanpakken die dikzakken 🤣

Je zult maar in een rolstoel zitten en je amper kunnen bewegen. Dan blijf je niet zo slank als een dennetje. Dus die ook maar aanpakken Psycho Sammie?

Maar je hebt jezelf al gekwalificeerd, Psycho heet je toch?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


15 minuten geleden, Psychosammie zei:

Het is een vrije keuze om wel of niet te kiezen voor vaccineren. Argumenten daarvoor (wat je ook kiest) zijn altijd valide want eigen vrije keuze.

 

Argument contra: Ik neem geen vaccinatie want ik heb ook geen bel op de fiets.

Argument pro: Ik neem een vaccinatie want ik vind zoute drop superlekker.

 

Hoogste tijd om die vaccinatie vrijheid dan aan te passen naar je bent verplicht vaccinaties uit rijksvaccinatie programma te nemen tenzij je een goed argument hebt om daar van af te zien.

Tijdje terug is raadgevend referendum ook afgeschaft om precies dezelfde reden.

Te veel wappies die elkaar ophitsen en om verkeerde redenen keuzes maken waarvan ze de gevolgen niet kunnen overzien.

 

 

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Sprietje zei:

Je zult maar in een rolstoel zitten en je amper kunnen bewegen. Dan blijf je niet zo slank als een dennetje. Dus die ook maar aanpakken Psycho Sammie?

 

Ik geloof niet dat je sarcasme begrijpt.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, theparasol zei:

Hoogste tijd om die vaccinatie vrijheid dan aan te passen naar je bent verplicht vaccinaties uit rijksvaccinatie programma te nemen tenzij je een goed argument hebt om daar van af te zien.

Tijdje terug is raadgevend referendum ook afgeschaft om precies dezelfde reden.

 

Was ook al zo'n sterk democratisch staaltje. En wat moet je überhaupt met democratie? Toch allemaal domme mensen die niet weten waar ze op moeten stemmen. Kunnen we niet gewoon een man met een snor de leiding geven over dit land?

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Kunnen we niet gewoon een man met een snor de leiding geven over dit land?

 

Misschien kun je zelf een land uitkiezen waar je naartoe wilt. "Eigen vrije keuze", toch?  Meerdere "Mannen met snor"  vlak buiten de EU die mogelijk aan je wensen voldoen. Of je dan nog allemaal kunt verkondigen wat je hier verkondigt, staat dan wel te bezien.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De menselijke kant achter deze discussie.

 

Schoonzus geeft ouderengymnastiek aan een groepje, en vertelde mij vanavond dit verhaal.

 

Vanochtend was een van de oudere deelneemsters in tranen, haar dochter was met covid op de intensive care opgenomen.

De vooruitzichten zijn slecht, er wordt voor het leven van haar dochter gevreesd.

De dochter heeft altijd vaccinatie afgewezen een eenvoudige beslissing met grote gevolgen.

 

(Groot)moeder is wanhopig en verdrietig en vraagt zich af hoe het met de kleinkinderen en schoonzoon verder moet wanneer haar dochter er niet meer is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Eduard07 zei:

Of je dan nog allemaal kunt verkondigen wat je hier verkondigt, staat dan wel te bezien.

 

Hier kan je het nog verkondigen ja, als je niet gecanceld wordt. Maar dat is jou blijkbaar niks waard.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag in het nieuws dat er een Europese afspraak komt voor mensen die willen reizen.

Quote

Vanaf 1 februari is het internationale vaccinatiecertificaat alleen nog geldig als iemand op tijd een boosterprik heeft gehad. De booster is overigens pas nodig als je de tweede vaccinatie langer dan negen maanden geleden hebt gehad (voor mensen die het Janssenvaccin kregen gaat het om de eerste en enige prik). Een herstelbewijs of een negatieve test geven ook recht op een geldige QR-code.

 

volledige artikel

 

Ik vraag me alleen af hoe ze dat willen doen met de QR code voor een negatieve test voor iemand die op vakantie wil, immers die QR code is dan toch maar 24 uur geldig?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

Toch allemaal domme mensen die niet weten waar ze op moeten stemmen

 

Te veel mensen die een mening hebben zonder zich in de feiten te willen of kunnen verdiepen.

Ze stemmen op een besnorde leider die vliegt op roze gestipte olifanten zolang die maar belooft dat het roer omgaat in de politiek en blijft herhalen dat ze opkomen voor de belangen van het volk.

Want de politiek is nl de oorzaak van alle ellende die mensen overkomt.

Wat mij altijd opvalt is dat mensen altijd dingen "overkomen" en daarmee feitelijk aangeven dat ze geen regie over hun eigen leven hebben.

Neem nu zo'n vaccin: je weigert bewust. Voelt je gesteund door je wappie bubble en je politieke kopstuk die geen vaccin nemen predikt.

Maar dan wordt je ziek. Dan is het altijd de schuld van een ander. Jij hebt immers met of zonder vaccin recht op de best mogelijke zorg.

Waar betaal je immers anders die dure ziektenkostenverzekering voor?

Immers als Den Haag het afgelopen decennium niet de zorg afgebroken had dan was jij er niet zo beroerd aan toe geweest.

Kortom, je relatief gezonde leven naar de kloten en de rest van je zielige leven verbitterd staren naar de mooie tijd toen je nog zorgeloos op je motortje rondtoerde.

Dat kan ook jou overkomen als je kiest voor geen vaccin door je misplaatste trouw aan de bubble kamaraden en dwazen die overal mislukken en in de "politiek" een leuk tijdverdrijf en verdienste gevonden hebben.

 

 

aangepast door theparasol
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gerrit B zei:

immers die QR code is dan toch maar 24 uur geldig?

 

Dat zal dan de internationale QR zijn. Geen idee hoe die werkt. Die heb ik gek genoeg wel in mijn App. Staat niets bij over geldigheidsdatum.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt is ook de internationale QR code waarmee je evt. op reis zou kunnen.

Vandaag was in het nieuws dat er een overeenkomst met alle andere EU landen zou zijn bereikt dat die maximaal 9 maand geldig zou zijn en dit zou volgende week officieel bevestigd worden dat dit per feb 2022 in zou gaan.

Ga je niet naar het buitenland dan is er dus niets aan de hand maar op vakantie je elke 24 uur moeten laten testen lijkt me ook geen leuke vakantie.

 

Quote

De Jonge is er voorstander van om voorlopig iedereen, ook gevaccineerden die van buiten de EU naar Europa reizen, verplicht een PCR-test af te nemen. Hij heeft dat zijn ambtsgenoten voorgesteld, maar daar is nog geen overeenstemming over.

Dit zou in mijn ogen wel een heel goede zet in de goede richting zijn.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
14 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Het is een vrije keuze om wel of niet te kiezen voor vaccineren. Argumenten daarvoor (wat je ook kiest) zijn altijd valide want eigen vrije keuze.

 

Je mag in nederland jezelf ook 24/7 klem zuipen en al je bezittingen vergokken. Dat maakt het echter niet een verstandige keuze.

Feit is dat je door alles en iedereen van tafel beargumenteerd wordt.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou , bij deze:

https://www.hln.be/buitenland/duitse-vader-doodde-vrouw-en-drie-kinderen-nadat-vervalst-vaccinatiebewijs-was-ontdekt~a0faa79c

Hier kan kan ik echt niet bij !!

Dat die zichzelf van kant maakt , zal mij worst wezen , maar incluis z'n gezin ??

 

Valt zoiets ook onder vrije keus , of was die kerel helemaal zot ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond ook nog deze 2 artikelen:

https://www.quest.nl/mens/gezondheid/a27401895/nel-willems-verloor-5-broers-en-zussen-aan-de-mazelen

Als men indertijd daartegen een vaccin had , ze hadden het gebruikt ,

en was hen dit niet overkomen !!

 

 

Het 2de is niet belangrijk , maar over eentje die koppig is:

https://www.showbizz24.be/celebs/aad-van-toor-heeft-geen-goed-nieuws-over-zijn-broer-bas-van-toor-het-vreselijk-131394

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...