Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
1 uur geleden, Eduard07 zei:

Ik begrijp trouwens niet dat iemand op dit forum na jouw trieste en eerlijke verhaal als reactie een een "Haha" emoticon kan toevoegen....🤢

(Maar misschien kan diegene dat hier nog even uitleggen.)

Denk dat happysat wel begrijpt hoe dat komt. 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 uren geleden, Tonskidutch zei:

Net als die Engel en anderen die onwaarheden verspreiden wordt het hoog tijd voor gepaste vervolging en straf.

 

Ik vind van niet. Dat is het begin van Chinese toestanden, waar we toch al naar op weg zijn. Zeg je iets wat de staat niet aanstaat dan verdwijn je gewoon ongeacht of het nou waar of niet waar was.

 

Over Chinese toestanden gesproken. Hier komt ie aan hoor. Kijk vooral het filmpje.

 

https://www.thalesgroup.com/en/markets/digital-identity-and-security/government/identity/digital-identity-services/digital-id-wallet

 

En de EU ziet er wel wat in.

 

https://ec.europa.eu/info/strategy/priorities-2019-2024/europe-fit-digital-age/european-digital-identity_nl

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, gerrit B zei:

Ik ben dan 10 jaar ouder, wel eens ziek maar meestal omdat ik dan geen 60-80 uur per week werk maar 3 a 4 werkweken van 100+ uren maakte waarna mijn lichaam even op de rem trapte om bij te kunnen tanken.

 

Ik ken jou een klein beetje maar jij bent echt niet goed bezig met zoveel uren werken. Ook zonder Corona zou de klap vroeg of laat komen. Als je nog een jonge god bent kan je dat een poosje doen maar op onze leeftijd gaat dat vroeg of laat fout.

 

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Gerard 76 zei:

daarnaast maak ik me zorgen over de qr code.

gaat deze weer weg wanneer COVID onder controle is of blijft deze?

deze qr code is in t leven geroepen vanwege COVID-19 en zou moeten verdwijnen wanneer COVID-19 hetzelfde is als een griep.

 

Zie mijn filmpje hierboven.

 

Hier geldt het spreekwoord: veel beloven en weinig geven, doet de gek in vreugde leven.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

Ik vind van niet. Dat is het begin van Chinese toestanden, waar we toch al naar op weg zijn. 

Denk niet dat je ook maar een greintje beseft waar je over praat.

Net als de mensen die constant WO2 en de Holocaust erbij slepen.

Heeft niks meer met vrije meningsuiting te maken, maar alles met stemmingmakerij. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Gerard 76 zei:

Ook ik heb 2x Pfizer en twijfel over t nut van de booster voor mij.

 

daarnaast maak ik me zorgen over de qr code.

gaat deze weer weg wanneer COVID onder controle is of blijft deze?

deze qr code is in t leven geroepen vanwege COVID-19 en zou moeten verdwijnen wanneer COVID-19 hetzelfde is als een griep.

 

Als mijn groene vinkje verdwijnt omdat ik geen booster wil dan zij het zo.

mocht dit gaan gebeuren dan neemt de twijfel over de goede bedoeling van de qr code bij mij ook enorm toe.

Indien de QR code blijft in de gevallen waar die aantoonbaar zwakkeren beschermt in bepaalde situaties, is het zelfs de Grondwettelijke plicht van de overheid hem te blijven hanteren. (En heb ik er geen enkele moeite mee uit solidariteit).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Eduard07 zei:

Denk niet dat je ook maar een greintje beseft waar je over praat.

Net als de mensen die constant WO2 en de Holocaust erbij slepen.

Heeft niks meer met vrije meningsuiting te maken, maar alles met stemmingmakerij. 

 

Hele en halve waarheden hebben altijd al bestaan. Zoals roepen dat we bij een vaccinatiegraad van 70% groepsimmuniteit hebben en we het virus onder controle hebben. Is er al een rechtszaak tegen die prutsers trouwens?

 

Het wordt pas vervelend als mensen de waarheid in pacht menen te hebben en de rest niet meer mag meedoen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Psychosammie zei:

Is er al een rechtszaak tegen die prutsers trouwens?

en waarom geef jij commentaar op mijn bericht als ik het over aangifte heb? Je vraagt immers hetzelfde hier.

 

Gewoon een beetje ontspannen en je laptop uit zetten de komende maanden @Psychosammie.

  • Bedankt 2

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het over die prutsers in Den Haag.

 

Laptop? Een beetje IT'er bouwt zijn eigen computer.

aangepast door Psychosammie
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Psychosammie zei:

 

 Is er al een rechtszaak tegen die prutsers trouwens?

 

Het wordt pas vervelend als mensen de waarheid in pacht menen te hebben en de rest niet meer mag meedoen.

Die eerste zin van jou hier valt bij mij in de categorie "De pot verwijt de ketel"

 

Die tweede zin is een pertinente onwaarheid. Hierboven net uitgelegd hoe dat zit. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, boudeman zei:

Tacitus schreef al: Corruptissima re publica, plurimae leges

Oftewel: hoe slechter een staat functioneert, des te talrijker worden de wetten.

Ik vrees dat hij gelijk had.

Ik mis hierin de factor: complexiteit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

Zoals roepen dat we bij een vaccinatiegraad van 70% groepsimmuniteit hebben en we het virus onder controle hebben

 

Een uitspraak gedaan toen een totaal andere versie van het virus dominant was en toen groepsimmuniteit nog een haalbaar doel was.

In de hele wereld speelt dit probleem, nergens zijn ze in staat om het op te lossen.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, gerrit B zei:

Dus krijg ik de oproep voor de booster dan wordt er ook direct een afspraak gemaakt en hoef ik daar geen moment over te twijfelen.

Helemaal mee eens !! Misschien dat ik al wel corona heb opgedaan ,

een hele tijd terug voelde ik me ook niet goed !! Gelukkig is alles weer zo als het was !!

Morgen mijn 3de booster !! En moet ik volgend jaar weer , geen probleem !!

Ook de griepspuit krijg ik elk jaar !! Ik heb al enkele mensen weten overlijden ,

en sommige die het nog steeds voelen !! GEEN pretje !!

Zo ook met een handicap , da's ook geen pretje , hoe zwaarder hoe moeilijker !!

Hier thuis word ik netjes in het oog gehouden door mijn thuishulp !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...