Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Beheerder
2 uren geleden, Psychosammie zei:

Ik heb het over die prutsers in Den Haag.

 

Laptop? Een beetje IT'er bouwt zijn eigen computer.

Een beetje it’er denkt in nullen en enen en niet in fantasie en leugens 😏

  • Like 1
  • Bedankt 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ga je het niet mee redden in de quantummechanica

 

Quote

Maar een quantumbit – dat kan bijvoorbeeld een atoom zijn – kan tegelijkertijd 0 én 1 zijn.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hln.be/bizar/nederlander-verkoopt-coronavirus-in-buisje-zodat-klanten-zichzelf-kunnen-besmetten~a0cc8099

https://www.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieuws/fiod-arresteert-man-achter-website-waar-coronavirus-besteld-kon-worden/ar-AARHU89?li=BB13ppTU

Deze hebben ze bij z'n pietje !! Die vent hoort in een zwaar bewaakt zottenhuis !!

Zoiets is aanzetten zelfdoding , alhoewel , het lijkt meer op mensen eventueel doden !!

De idioten die dit hebben aangekocht , hebt ge den 1ste prijs , trek uw plan !!

 

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk het ook;

maar ons Max heeft het prima gedaan!

 

  • Like 1

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


##link vewijderd

Deze video wil ik jullie niet ontnemen. Een inhoudelijk gesprek dat in mijn optiek zeer genuanceerd is. Niet zwart of wit. Geen goed of kwaad. Nee, een lezing van iemand die er verstand van heeft en al in brache werkzaam is voordat ik geboren werd. 

Ik zal ongetwijfeld afgerekend worden voor het plaatsen, maar de noodzaak tot nuance die ik voel overstijgt het hoongelach die ik verwacht.

 

aangepast door Michel
Onjuiste informatie

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Theo Schetters staat bekend om zijn controversiele standpunten waarvan sommigen bewezen niet correct zijn.

 

Factcheck: Is het onvoorzichtig om massaal mRNA-coronavaccins toe te dienen?

Theo Schetters – Daniël Debunkt (daniel-debunkt.nl)

 

Om een of andere reden zijn sommige mensen verzot op andere verhalen dan de huidige adviezen die op basis van wetenschappelijke concensus zijn.

De hele wereld is bezig met dit rot virus, onderzoekt en bewijst en deze man tettert bij voortduren afwijkende verhalen de wereld in.

In mijn ogen een mislukte wetenschapper want hij gaat niet in discussie met mensen die vragen bij en kritiek hebben op zijn verhaal.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, theparasol zei:

Theo Schetters staat bekend om zijn controversiele standpunten waarvan sommigen bewezen niet correct zijn.

 

Factcheck: Is het onvoorzichtig om massaal mRNA-coronavaccins toe te dienen?

Theo Schetters – Daniël Debunkt (daniel-debunkt.nl)

 

Om een of andere reden zijn sommige mensen verzot op andere verhalen dan de huidige adviezen die op basis van wetenschappelijke concensus zijn.

De hele wereld is bezig met dit rot virus, onderzoekt en bewijst en deze man tettert bij voortduren afwijkende verhalen de wereld in.

In mijn ogen een mislukte wetenschapper want hij gaat niet in discussie met mensen die vragen bij en kritiek hebben op zijn verhaal.

 

Bedankt voor het delen van deze informatie. Ik zal dit tot mij nemen.
Je oordeel over mijn post is duidelijk. Ik merk op dat je eerder reageert dan de aflevering duurt. Heb je hem wel bekeken?
Er werd helemaal niet getettert. Ik vond het erg opbouwend en genuanceerd.
 

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mauspartyhouse zei:

Ik merk op dat je eerder reageert dan de aflevering duurt. Heb je hem wel bekeken?

Klein stukje, daarna flink wat fast forwards en toen was ik er klaar mee.

Waarom? Van die interviewer gingen mij de rugharen direct overeind staan. Daarnaast kwam de geinterviewde mij bekend voor.

FF wat researchen en ik kwam al gauw tot de slotsom dat het mijn tijd niet waard is.

Bedenk goed dat mensen niet altijd een verhaal vertellen wat gebaseerd is op feiten. Een mening en ervaring hoe mooi ook verteld is niet altijd waar.

Er zijn vele sprekers die je met hun verhaal kunnen overtuigen terwijl het op cruciale punten fundamentele onderbouwing mist.

Het spijt me zeer, in deze tijd van desinformatie en meningen ga ik niet luisteren naar mooie verhalen waarbij ik op voorhand al weet hier komt weer een alternatief verhaal.

Waardevolle informatie die er toe doet komt vanzelf in de publiciteit via de normale kanalen en niet via een of ander youtube kanaal waar iemand een kamertje opgeleukt heeft met een boekenkast vol boeken die hij nog nooit gelezen heeft.

 

1 uur terug, mauspartyhouse zei:

Er werd helemaal niet getettert. Ik vond het erg opbouwend en genuanceerd.

 

 Ja, het zoveelste ingestudeerde en afgestemde verhaal. Vergis je niet, de propaganda / media techniek is sinds de jaren 30 alleen nog maar verfijnder geworden. Er is inmiddels erg veel onderzoek en studie naar gedaan en de resultaten kunnen te goeder en te kwaader trouw aangewendt worden.

Waarom bestaat dat youtube account? waarom doet de eigenaar zoveel moeite om alternatieve verhalen te brengen?

 

Wat is mediawijsheid? - Mediawijsheid.nl

Desinformatie, misinformatie en malinformatie – Mbomediawijs

 

aangepast door theparasol
mbo les url toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ging al lekker met vooroordelen naar het filmpje kijken. Wat research gedaan. Was dat niet het kenmerk van een wappie?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, theparasol zei:

Klein stukje, daarna flink wat fast forwards en toen was ik er klaar mee.

Waarom? Van die interviewer gingen mij de rugharen direct overeind staan. Daarnaast kwam de geinterviewde mij bekend voor.

FF wat researchen en ik kwam al gauw tot de slotsom dat het mijn tijd niet waard is.

Bedenk goed dat mensen niet altijd een verhaal vertellen wat gebaseerd is op feiten. Een mening en ervaring hoe mooi ook verteld is niet altijd waar.

Er zijn vele sprekers die je met hun verhaal kunnen overtuigen terwijl het op cruciale punten fundamentele onderbouwing mist.

 

6 uren geleden, Psychosammie zei:

Je ging al lekker met vooroordelen naar het filmpje kijken. Wat research gedaan. Was dat niet het kenmerk van een wappie?

Ik wantrouwde het plotseling opduikende relaas van ene tot dan toe zeer  onbekende, zelfbenoemde "viroloog  "Prof.  Dr. Theo Schetters" ook. Ben ook gaan researchen, en ook naar de interviewer Flavio Pasquino. 

 

Altijd belangrijk te weten wie de onbekende personen zijn die opeens in de publiciteit verschijnen met "nieuwe wijsheid in pacht".

Al te vaak blijkt maar weer, dat nieuwe onzin de wereld in spuien het verdienmodel blijkt te zijn, en niet waarheidsvinding en een steentje bijdragen aan de wetenschap.

 

Iemand werpt zich (zomaar) op als expert/viroloog maar blijkt dat helemaal niet te zijn?

Wie is de interviewer en wat voor soort vragen (geprogrammeerd?) stelt hij?     

En als er dan kritiek komt, weer met een aangepaste versie komen met een bonus aan nieuwe onzin? 

 

(Professor Theo Schetters krabbelt iets terug - Kloptdatwel? )

 

Ik hoef toch niet van alle onzin van a tot z kennis te nemen om te bepalen of het nieuwe onzin is of meer van dezelfde onzin?

 

 

 

  • Bedankt 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Psychosammie zei:

Je ging al lekker met vooroordelen naar het filmpje kijken

Het vreemde is wel dat jij dit veronderstelde van theparasol en bovendien dat jij zelf selecteert in het aantal media berichten welke zich bemoeien met Corona.

Al die persoonlijke selecties hebben bij jou dus niet bijgedragen in het oplossen van de vraag; is het vaccin aantoonbaar veiliger dan het ernstig ziek worden door een besmetting. Je leest immers selectief!

 

De verhouding dood door bijwerkingen van het vaccin ten opzichte van dood door het Corona virus.

Er gingen meer dan 24 miljoen vaccins "alleen in Nederland" door de huid en bijna een miljard "in Europa" !

Er sterven meer mensen aan corona dan aan die uiterst zeldzame bijwerkingen.

 

 

  • Like 1

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

 

Ik wantrouwde het plotseling opduikende relaas van ene tot dan toe zeer  onbekende, zelfbenoemde "viroloog  "Prof.  Dr. Theo Schetters" ook. Ben ook gaan researchen, en ook naar de interviewer Flavio Pasquino. 

 

Altijd belangrijk te weten wie de onbekende personen zijn die opeens in de publiciteit verschijnen met "nieuwe wijsheid in pacht".

Al te vaak blijkt maar weer, dat nieuwe onzin de wereld in spuien het verdienmodel blijkt te zijn, en niet waarheidsvinding en een steentje bijdragen aan de wetenschap.

 

Iemand werpt zich (zomaar) op als expert/viroloog maar blijkt dat helemaal niet te zijn?

Wie is de interviewer en wat voor soort vragen (geprogrammeerd?) stelt hij?     

En als er dan kritiek komt, weer met een aangepaste versie komen met een bonus aan nieuwe onzin? 

 

(Professor Theo Schetters krabbelt iets terug - Kloptdatwel? )

 

Ik hoef toch niet van alle onzin van a tot z kennis te nemen om te bepalen of het nieuwe onzin is of meer van dezelfde onzin?

 

 

 


Dat hoef je ook zeker niet Eduarde07.
Mijn mening is; Niets voor zoete koek aannemen, van beide kanten niet. De link die je stuurt over het iets terugkrabbelen heb ik nog niet kunnen lezen. Maar het feit dat een onderzoeker publiekelijk iets terugkrabbelt vind ik fantastisch. Wetenschap in absolute zin bestaat niet bij dit soort grote thema's. Een discussie met argumenten en elkaar de ruimte geven voor dialoog, daar komen we verder mee. Met de journalistiek als waakhond van  de democratie. Helaas vind ik tot nu toe alleen nuance van niveau bij het mediakanaal wat ik deelde. 
 

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...