Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Het vreemde is wel dat jij dit veronderstelde van theparasol en bovendien dat jij zelf selecteert in het aantal media berichten welke zich bemoeien met Corona.

Al die persoonlijke selecties hebben bij jou dus niet bijgedragen in het oplossen van de vraag; is het vaccin aantoonbaar veiliger dan het ernstig ziek worden door een besmetting. Je leest immers selectief!

 

De verhouding dood door bijwerkingen van het vaccin ten opzichte van dood door het Corona virus.

Er gingen meer dan 24 miljoen vaccins "alleen in Nederland" door de huid en bijna een miljard "in Europa" !

Er sterven meer mensen aan corona dan aan die uiterst zeldzame bijwerkingen.

 

 

Ik weet niet beter dan dat bijv. de rede van oversterfte nog niet onderzocht is. Laat staan vastgesteld. Kun je over de laatste alinea een bron vermelding doen?

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


4 minuten geleden, mauspartyhouse zei:

Ik weet niet beter dan dat bijv. de rede van oversterfte nog niet onderzocht is. Laat staan vastgesteld. 

 

Met een dergelijke zienswijze en of argumentatie heb je wat mij betreft de realiteit uit ogen verloren.

De bal alleen terugkaatsen is geen communicatie.

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Met een dergelijke zienswijze en of argumentatie heb je wat mij betreft de realiteit uit ogen verloren.

De bal alleen terugkaatsen is geen communicatie.

Dan zal ik aan moeten nemen dat je je met die laatste alinea je mening verkondigde en niet een feit reproduceerde.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, mauspartyhouse zei:

Ik weet niet beter dan dat bijv. de rede van oversterfte nog niet onderzocht is. Laat staan vastgesteld. Kun je over de laatste alinea een bron vermelding doen?

Het centraal bureau voor de statistiek kan je daarmee verder helpen.

 

https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/welvaart-in-coronatijd/gezondheid-in-coronatijd

 

 

Op dit moment staat de teller in Nederland voor geregistreerde Corona slachtoffers op 20.140 corona doden.

 

In Europa zijn er op dit moment 1.464.430 corona doden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mauspartyhouse zei:

Mijn mening is; Niets voor zoete koek aannemen, van beide kanten niet.

 

1 uur terug, mauspartyhouse zei:

Wetenschap in absolute zin bestaat niet bij dit soort grote thema's.

 

beide citaten zijn polariserend van aard

 

van beide kanten, je hebt het al over twee dus polariseert

wetenschap in absolute zin, bestaat wel

niet bij dit soort grote thema's,  1+1=2 wel maar rMNA niet omdat ik het niet begrijp

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Neen hoor dat is algemeen bekend als feit en ook vaker gepubliceerd en uitgesproken.

Alleen zul je dat niet op je facebook en in je twitter bubbel kunnen vinden.

Die heb ik beide niet.
Assumption is the mother of all f*ck ups.

Daarentegen wel linkedin, daar niets over gezien.

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

 

beide citaten zijn polariserend van aard

 

van beide kanten, je hebt het al over twee dus polariseert

wetenschap in absolute zin, bestaat wel

niet bij dit soort grote thema's,  1+1=2 wel maar rMNA niet omdat ik het niet begrijp

Ik wilde het bij twee kanten houden. Zodat ook jij en ik het zou begrijpen.
Gezien de steeds wijzigende maatregelen lijkt er weinig uitgekristalliseerde wetenschap achter te zitten. Maarja, ik ben dan ook geen wetenschapper.

50 minuten geleden, ceesv zei:

Het centraal bureau voor de statistiek kan je daarmee verder helpen.

 

https://www.cbs.nl/nl-nl/visualisaties/welvaart-in-coronatijd/gezondheid-in-coronatijd

 

 

Op dit moment staat de teller in Nederland voor geregistreerde Corona slachtoffers op 20.140 corona doden.

 

In Europa zijn er op dit moment 1.464.430 corona doden.


Bedankt voor je input ceesv. (ken alleen de RIVM communicatie) Ga het zeker bekijken! 

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, mauspartyhouse zei:


Mijn mening is; Niets voor zoete koek aannemen, van beide kanten niet.

 

De link die je stuurt over het iets terugkrabbelen heb ik nog niet kunnen lezen. Maar het feit dat een onderzoeker publiekelijk iets terugkrabbelt vind ik fantastisch. 

Helemaal eens met je eerste punt! Uiteraard niet!

 

Jouw tweede opmerking hierboven behoeft wel enige nuancering. 

-eze zogenaamde Prof.Dr. Schetters is geen "covid19-onderzoeker". Hij is zelfs geen viroloog. Hij heeft op persoonlijke titel samen met die Pasquino een gesprekje in elkaar geflanst waarbij de samengeraapte "feiten" ondergeschikt waren aan feitenvrije anti-vax propaganda. Met als centrale (onbewezen) stelling: corona is een soort griep en vaccinatie is overbodig want het lichaam redt het zelf wel. En het meest ernstige vind ik nog de uit de losse pols geschudde claim die hij de wereld in slingerde dat de mRNA techniek je immuun systeem zou aantasten. 

 

aangepast door Eduard07
  • Bedankt 2

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Eduard07 zei:

Helemaal eens met je eerste punt! Uiteraard niet!

 

Jouw tweede opmerking hierboven behoeft wel enige nuancering. 

-eze zogenaamde Prof.Dr. Schetters is geen "covid19-onderzoeker". Hij is zelfs geen viroloog. Hij heeft op persoonlijke titel samen met die Pasquino een gesprekje in elkaar geflanst waarbij de samengeraapte "feiten" ondergeschikt waren aan feitenvrije anti-vax propaganda. Met als centrale (onbewezen) stelling: corona is een soort griep en vaccinatie is overbodig want het lichaam redt het zelf wel. En het meest ernstige vind ik nog de uit de losse pols geschudde claim die hij de wereld in slingerde dat de mRNA techniek je immuun systeem zou aantasten. 

 

Bedankt voor je info. 👍 (ik had op het bedankt icoon geklikt, maar weet niet of jij ziet van wie het bedankje komt)

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ver willen sommige anti-vaxxers dus gaan: 31 oktober 2021 , 23:11

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/kogel-door-de-ruit-van-de-praktijk-bedreiging-van-dokters-die-zich-uitspreken-in-vaccinatiedebat~bd0ff56c

PS: Ik had recht op 5 gratis artikels blijkbaar , dus kon ik dit plusartikel lezen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

4000 Meldingen bij de politie. Maar zelden zal iemand het melden. Marion Koopmans heeft dat aantal in haar eentje al wel gehad, vermoed ik.

Anti-vaxers gaan ver (over de schreef).

Weliswaar is het maar een deel van hen, maar ze worden opgeruid door wat domme en/of sluwe mensen die uit alle macht vaccinaties in het verdomhoekje plaatsen met voor sommigen als laatste l*l-argument de volkomen onlogische bijwerkingen op langere termijn.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-12-2021 om 14:05, cookie monster zei:

Morgen mijn 3de booster !!

Gisteren maandag , mijne booster , niks aan de hand ,

Enkel waar ze het spuitje hebben gezet , het voelt een beetje stijf , ach ....

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland moet je 2 weken wachten na aanmelden als ouwetje voor je aan de beurt bent. Blijkbaar gigantisch veel ouwetjes die zich aangemeld hebben of weer te weinig vaccins of te weinig prikkers. Of is het zoiets als bedenktijd net als bij een abortus?

Het gaat iig weer op z'n Nederlands...

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...