Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Dat viel mij ook tegen.

Ik heb steeds de RIVM pagina in de gaten gehouden wanneer ik online een afspraak kon maken. Dat kon op 11 dec en  meteen nadat de storing daar was opgelost een afspraak gemaakt.. De eerst mogelijkheid was 's morgens vroeg op 1e kerstdag. Andere mogelijkheden waren dagen later en op omgunstge tijden en/of plaatsen voor mij. Dus dan maar op 1e Kerstdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Na 2 maanden is je hoeveelheid antistoffen al gehalveerd.

 

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2409524-bloedbank-hoeveelheid-antistoffen-in-bloed-in-twee-maanden-gehalveerd

 

Maak ook maar vast een afspraak voor je 4e, 5e en 6e boosterspuit om die voorgaande boosters nog effe extra te boosteren. Ofzo...

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder
6 uren geleden, Psychosammie zei:

Na 2 maanden is je hoeveelheid antistoffen al gehalveerd.

 

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2409524-bloedbank-hoeveelheid-antistoffen-in-bloed-in-twee-maanden-gehalveerd

 

Maak ook maar vast een afspraak voor je 4e, 5e en 6e boosterspuit om die voorgaande boosters nog effe extra te boosteren. Ofzo...

 

Klopt. Je kunt ook niets doen en gewoon pech hebben en dood gaan… nadat je 3 weken op een IC gelegen hebt en de zorg nodeloos onder druk gezet hebt,

  • Like 1

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, minplus zei:

In Nederland moet je 2 weken wachten na aanmelden als ouwetje voor je aan de beurt bent. Blijkbaar gigantisch veel ouwetjes die zich aangemeld hebben of weer te weinig vaccins of te weinig prikkers. Of is het zoiets als bedenktijd net als bij een abortus?

Het gaat iig weer op z'n Nederlands...

Hier (DE): belletje naar huisarts en zelfde week aldaar de prik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, boudeman zei:

Hier (DE): belletje naar huisarts en zelfde week aldaar de prik.

nou dat is niet overal zo makkelijk in Duitsland, als je een dag in de rij hebt gestaan mag je ook de volgende dag weer aansluiten in die rij

ofschoon men er wel duidelijk verbetering in aanbrengt sinds de maatregels aangekondigd door de nieuwe regering afgelopen week.

 

m'n kennis in Sachsen moest drie dagen in de rij staan voor hij een boosterprik kreeg (dat is dus ook vakantiedagen opnemen voor die arme gast)

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, cookie monster zei:

 

14 uren geleden, minplus zei:

4000 Meldingen bij de politie. Maar zelden zal iemand het melden. Marion Koopmans heeft dat aantal in haar eentje al wel gehad, vermoed ik.

Anti-vaxers gaan ver (over de schreef).

Weliswaar is het maar een deel van hen, maar ze worden opgeruid door wat domme en/of sluwe mensen die uit alle macht vaccinaties in het verdomhoekje plaatsen met voor sommigen als laatste l*l-argument de volkomen onlogische bijwerkingen op langere termijn.

Het zal psychologisch te verklaren zijn dat de grootste anti-democraten zich beklagen over gebrek aan democratie bij de voorstanders van vaccinatie.

 

Ze roepen dat ze graag serieus willen worden genomen, maar de aangeklikte emoticon bij @minplus herbevestigt m.i. alleen maar datgene wat hij hier zegt.  

 

Nederland heeft veel te veel - misschien wel gevaarlijk veel -geduld met zogenaamde anti-vaxxers met onfrisse agenda's. Hoe voller hun mond over "democratie", hoe waakzamer we dienen te zijn bij deze zogenaamde "vrijheidsstrijders". 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Psychosammie zei:

Na 2 maanden is je hoeveelheid antistoffen al gehalveerd.

dat op zich betekend niets anders dan dat zodra er een virus gedetecteerd wordt er door het immuunsysteem heel snel heel veel afweerstoffen aangemaakt worden

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Tonskidutch zei:

nou dat is niet overal zo makkelijk in Duitsland, als je een dag in de rij hebt gestaan mag je ook de volgende dag weer aansluiten in die rij

ofschoon men er wel duidelijk verbetering in aanbrengt sinds de maatregels aangekondigd door de nieuwe regering afgelopen week.

 

m'n kennis in Sachsen moest drie dagen in de rij staan voor hij een boosterprik kreeg (dat is dus ook vakantiedagen opnemen voor die arme gast)

De wachttijd hier is ruim een week, maar loopt (gelukkig?) op.

Gistermorgen kon men hier nog een afspraak maken voor de 24e,  gisteravond was het de 29e geworden.

Eigenlijk moest er tijdens de Kerst gewoon doorgeprikt worden. Er staat (te) veel (zelfs mensenlevens) op het spel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Eduard07 zei:

Nederland heeft veel te veel - misschien wel gevaarlijk veel -geduld met zogenaamde anti-vaxxers met onfrisse agenda's. Hoe voller hun mond over "democratie", hoe waakzamer we dienen te zijn bij deze zogenaamde "vrijheidsstrijders".

Ook vandaag dient een kort geding over democratie en vergelijkingen met de holocaust. Ik zou heel voorzichtig zijn met die woorden vrijheidsstrijders.

 

Een extreem rechtse partij met het woord democratie in 't vaandel is gevaarlijk en niet misschien.

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Psychosammie zei:

Na 2 maanden is je hoeveelheid antistoffen al gehalveerd.

 

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2409524-bloedbank-hoeveelheid-antistoffen-in-bloed-in-twee-maanden-gehalveerd

 

Maak ook maar vast een afspraak voor je 4e, 5e en 6e boosterspuit om die voorgaande boosters nog effe extra te boosteren. Ofzo...

 

Gelukkig maar, want dat is de bedoeling ook van het afweersysteem; het zou niet best zijn als het anders werkte want dan zou iedereen binnen een paar jaar dood zijn als we die paar al zouden halen.

Je afweer bestaat uit heel wat meer dan alleen antistoffen.

 

Ben je weer aan het trollen of heb je er nog steeds weinig tot niets van begrepen?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

Ben je weer aan het trollen of heb je er nog steeds weinig tot niets van begrepen?

Die vraag stellen is hem beantwoorden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg af en toe ook de neiging dat te denken na alle idioterie van hem in dit topic.

Aan de andere kant heb ik mensen met een goede kennis van biologie (ik vrees dat PS daar niet onder valt) sommige onderwerpen zoals de oxydatieve fosforilering, de afweer, de bloedstolling, de wet van Hardy-Weinberg, de transcriptie en translatie en zo nog een stel dingen meermaals stap voor stap uitgelegd. Daarna begrepen sommigen het nog niet, het was te complex voor hen. Gelukkig hadden ze later Binas en Biodata en konden ze daarin spieken om te kijken of ze het probleem konden oplossen; wat erg vaak dan nog niet lukte. Want feitenkennis is stap 1 en het daarna toepassen is stap 2, iets wat onderwijsmanagers niet begrijpen.

Misschien dat hij ook dingen ergens leest, maar dan niet in degelijke boeken als Binas, en dat hier poneert zonder te begrijpen hoe het zit.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb biologie juist als vluchtvak gekozen, anders moest het Duits, Frans of Economie worden en daar had ik totaal niets mee terwijl biologie makkelijk was te begrijpen en ik er vrijwel niets voor hoefde te doen.

Maar ja op een technische opleiding had je geen biologie nodig.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...